Kaip rašo portalas „MSN.com“, „Ryanair“ oro linijų bendrovės klientė Hina Muneer gegužės 13 d. turėjo išskristi iš Londone esančio Stanstedo oro uosto į Kauną.
Vis tik suplanuotas penkių dienų trukmės atostogas Lietuvoje sujaukė oro linijų bendrovės prievolė susimokėti 55 svarų sterlingų (daugiau kaip 64 eurus).
Mokesčio dydis – beveik kaip bilieto kaina
29-erių H. Muneer pripažino, kad ji užmiršo atlikti registraciją į skrydį internetinėje svetainėje, nes registracijos laiškas el. pašto dėžutėje, pasak jos, pateko į nepageidaujamų laiškų aplanką.
Tačiau oro linijų bendrovės klientė buvo įsitikinusi, kad tą pačią procedūrą prieš skrydį ji galės nemokamai atlikti jau atvykus į oro uostą, t.y. registratūroje.
Vis tik atvykimas valanda anksčiau į oro uostą nieko gero nežadėjo – iš oro linijų bendrovės atstovės ji išgirdo, kad už registraciją dar reikės papildomai susimokėti.
H. Muneer galiausiai atsisakė sumokėti šį, kaip rašoma publikacijoje, „absurdišką“ mokestį. Jos teigimu, tokio mokesčio dydis mažai skiriasi nuo bilietų kainos, kurie jai atsiėjo 67 svarus (beveik 80 eurų).
„Internetiniame puslapyje buvo sakoma, kad galima atlikti registraciją į skrydį likus 40 minučių iki išskridimo. <…> Likus maždaug valandai iki skrydžio, nuėjau į registratūrą ir paklausiau, ar galiu užsiregistruoti. Ji atsakė, kad taip, tačiau tai papildomai kainuos 55 svarų sterlingų.
Maniau, kad tai nieko nekainuos, tačiau žmonės po mano pasidalintu įrašu teigė, kad „Ryanair“ oro linijų bendrovės atstovai taip daro jau 3 ar 4 metus, bet aš to net neįtariau.
Nuėjau į Nepalo restoraną už valandos kelio nuo Stanstedo oro uosto. Geriau išleisti pinigus maistui, nei mokant 55 svarų sterlingų registracijai“, – kalbėjo H. Muneer.
Komentarą žiniasklaidai apie šią situaciją pateikė ir „Ryanair“ atstovas spaudai, kuris teigė, kad visi klientai, prieš įvykdydami mokėjimą, sutinka su oro linijų bendrovės nustatytomis taisyklėmis.
„Visi su „Ryanair“ keliaujantys keleiviai sutinka užsiregistruoti internetu prieš atvykdami į išvykimo oro uostą.
Ir visiems keleiviams prieš 24 val. iki išvykimo išsiunčiamas elektroninis laiškas, kuriame primenama tai padaryti“, – teigė bendrovės atstovas.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!