„Itin daug dėmesio skiriame mūsų klientų poreikiams. Atsižvelgę į juos ir vertindami ekonominę situaciją, šiuo sprendimu siekiame padėti klientams taupyti įsirengiant ar atnaujinant namus, įsigyjant kitų reikalingų prekių. Nuo šiol mūsų klientai galės greitai ir patogiai rasti prekes mažesnėmis kainomis – jos bus žymimos žaliais kainoženkliais“, – sako Vytautas Romeika, „Kesko Senukai“ grupės rinkodaros direktorius.
Prekybos tinklo klientai kasdien ras tūkstančius prekių už bazines kainas, jiems nereikės laukti akcijų. Kainos sumažintos visose prekių kategorijose – nuo statybinių medžiagų, santechnikos, remonto prekių, buitinės technikos iki gyvūnų, mokyklinių prekių, žaislų ir daugelio kitų.
„Kasdien apsipirkti mūsų prekybos tinkle yra tūkstančių klientų pasirinkimas. Siekiame jiems suteikti gerą apsipirkimo patirtį, padėti sutaupyti. Nuolat peržiūrėsime žemos kainos pasiūlymus ir didinsime jų skaičių, reaguodami į klientų poreikius“, – kalba prekybos tinklo atstovas.
Pasak V. Romeikos, stiprėjant daugiakanalės prekybos svarbai, „žalios kainos“ galios ir fizinėse, ir elektroninėje parduotuvėse bei apsiperkant per mobiliąją aplikaciją. Prekes mažesnėmis kainomis galės įsigyti ir nedalyvaujantys lojalumo programoje klientai.
„Kesko Senukai“ valdomą prekybos tinklą sudaro 94 nuosavos ir franšizės pagrindu veikiančios parduotuvės Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Bendrovei priklauso ir elektroninę prekybą plėtojanti „Kesko Senukai Digital“, valdanti elektronines parduotuves „Senukai.lt“, „1A.lt“, „K-Senukai.lv“, „1A.lv“, „K-Rauta.ee“ ir „1A.ee“.