Bilietų kainodaroje pokyčius įmonė teigia pastarąjį sykį atlikę 2017 metais (išskyrus naujus maršrutus), o per šį beveik ketverių metų laikotarpį reikšmingai pakito sąnaudos – darbo užmokestis bendrovėje išaugo 16 proc., traukinio priežiūros ir parangos sąnaudos išaugo 25 proc., atsirado naujos sąnaudinės dalys, susijusios su COVID-19 prevencija, kurios, tikėtina, išliks rutininėmis (traukinių dezinfekcija, apsauginės priemonės darbuotojams ir kt.).
„Matome ir rinkos situaciją – kainų peržiūras kiti tarpmiestiniai vežėjai atlieka kasmet.
Žiūrint dar plačiau – augantis vidutinis šalies darbo užmokestis bei pragyvenimo lygis keičia ir vartojimo įpročius, prekių bei paslaugų kainas. Todėl nuo rugpjūčio 2 d. keitėsi vietinio susisiekimo bilietų kainos – jos visiems maršrutams tolygiai padidėjo apie 15 proc.“ – sprendimą aiškina įmonės atstovė žiniasklaidai Kotryna Dzikaraitė.
Atstovės teigimu, siekdami veikti efektyviai, užtikrinti keliones traukiniais ne tik šiandienos keliautojams, bet ir galvoti apie ateitį, įmonė turi įsivertinti ekonominius ir rinkos situacijos pokyčius.
„Sekti, kas vyksta – reaguoti – keisti ir keistis laiku: tik taip galime išlaikyti efektyvumą ir neprarasti svarbiausių tikslų: auginti keliaujančių traukiniais skaičių ir investuoti į geresnes kiekvieno keleivio patirtis.
Šiuo metu papildomi kainodaros pokyčiai neplanuojami. Apie planuojamus pokyčius iš anksto, aiškiai ir prieinamai buvo informuojama interneto svetainėje. Su kainodaros pokyčiais ir dabar galima susipažinti ten pat“, – informavo K. Dzikaraitė.
Įmonės teigimu, esamos lengvatos keleiviams nekinta.