Prekybos tinklas nurodė, kad šiuo metu parduotuvėje atliekamas visų saldainių patikrinimas, o šie iš prekybos esą jau išimti.
Atsikando saldainio su kirmėlėmis, rado ir voratinklių
Skaitytoja Aurelija (tikras vardas ir pavardė redakcijai žinomi) papasakojo, kad penktadienį (spalio 20 d.) apsipirkinėjo „Norfa“ parduotuvėje Vilniuje, Zujūnų g. 1.
Ten ji nusipirko saldainių „Raudonoji aguona“ ir „Pupa“. Aurelija nurodė, kad tą pačią dieną, vakare, atsikandusi saldainio „Raudonoji aguona“, ji kitoje saldainio pusėje pamatė besiraitančią šlykščią kirmėlę.
Su tv3.lt ji pasidalino nuotraukomis ir vaizdo įrašais.
„Po tokio įvykio vėmiau visą vakarą nuo šleikštulio, patyrus tokią bjaurastį. Pralupau ir kitus saldainius, radau ir daugiau kirmėlių, kituose ir voratinklių. Saldainiai „Pupa“ taip pat neaišku, kokio senumo, nes visiškai išblukę.
Šioje parduotuvėje teko ir pieno produktus sugedusius nusipirkti, būna ir sugedusio maisto kvapas kai kuriuose skyriuose. Kas kiek laiko apsilankau su viltimi, kad gal jau susitvarkė. Vis dėl to naujas šūkis yra „Keičiamės dėl Jūsų“. Deja, šis kartas buvo paskutinis lašas“, – rašė moteris.
Saldainiai išimti iš prekybos
„Norfa“ atstovas spaudai Darius Ryliškis nurodė, kad prekybos tinklas pirkėjos atsiprašo. Jis neslėpė, kad, nors prekės yra tikrinamos reguliariai, kartais tokių nemalonių dalykų pasitaiko.
Atstovo aiškinimu, parduotuvėje, įvykus incidentui dėl konkrečios prekės, dažniausiai atliekamas tos rūšies maisto prekių patikrinimas ir kitose tinklo prekybos centruose.
D. Ryliškio teigimu, paprastai vienoje parduotuvėje nustatytų prekės trūkumų kituose prekybos taškuose neaptinkama.
Pasak jo, dažniausiai tai būna konkrečios prekės atskiroje parduotuvėje problema, kuri nedelsiant yra sprendžiama.
„Šioje parduotuvėje atliekamas visų saldainių patikrinimas, o minimi saldainiai buvo išimti iš prekybos ir perduoti utilizuoti.
Apie įvykį informuotas gamintojas, kuris nustato visų tiekiamų gaminių galiojimo laiką. Bendrovės administracija nurodė kitoms tinklo parduotuvėms atlikti analogiškus patikrinimus dėl šių saldainių“, – dėstė pašnekovas.
D. Ryliškis primena, kad pirkėjas, įsigijęs netinkamą gaminį, gali kreiptis į parduotuvę ir jam bus grąžinti pinigai.
Skundai dėl nesaugių ar nekokybiškų maisto produktų
Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba primena, kad vartotojas turi teisę įsigyti tinkamos kokybės, saugius maisto produktus ar paslaugas.
Taip pat jis turi teisę gauti visapusišką ir teisingą informaciją apie produktus ar paslaugas bei savo teisių įgyvendinimo ar gynimo tvarką.
Nekokybiško maisto nusipirkę vartotojai turi teisę į pažeistų teisių gynimą ir į nuostolių atlyginimą.
Jei nusipirkote netinkamos kokybės ar nesaugų maisto produktą, turite teisę:
- reikalauti, kad prekė būtų pakeista į tokią pat tinkamos kokybės prekę;
- grąžinti prekę pardavėjui ir reikalauti grąžinti sumokėtus pinigus.
Šiomis teisėmis vartotojas gali pasinaudoti, jei turi prekės pirkimo čekį, ir tol, kol nesibaigė prekės tinkamumo vartoti terminas. Netinkamos kokybės maisto prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje.
Vartotojų skundai dėl nesaugių ar nekokybiškų maisto produktų ir netinkamų viešojo maitinimo įmonių teikiamų paslaugų priimami Valstybinėje maisto ir veterinarijos tarnyboje.
Radote kažką netinkamo ar neįprasto parduotuvėje? Pasidalykite informacija ir nuotraukomis el. paštu [email protected].