• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Pigu“ turės susimokėti baudą

papildyta

Konkurencijos taryba  už klaidinančią reklamą teisingai skyrė 4,5 tūkst. eurų baudą elektroninės prekybos bendrovei „Pigu“, galutinai nutarė teismas.

Konkurencijos taryba  už klaidinančią reklamą teisingai skyrė 4,5 tūkst. eurų baudą elektroninės prekybos bendrovei „Pigu“, galutinai nutarė teismas.

REKLAMA

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas (LVAT) trečiadienį atmetė bendrovės skundą ir paliko galioti Vilniaus apygardos administracinio teismo 2018 metų sprendimą.

„Naikinti teismo sprendimą (...) nėra faktinio ir teisinio pagrindo“, – rašoma LVAT sprendime.

2018 metais baudą bendrovei „Pigu“ skyrusi taryba nustatė, kad svetainėje pigu.lt skelbtos ribotos kavamalių „ProfiCook“ ir „Maestro“ bei ventiliatoriaus „Volteno“ akcijos, tačiau jų laikui pasibaigus, beveik iš karto vėl būdavo pateikiami tokie pat pasiūlymai.

Anot tarybos, tokie „Pigu“ veiksmai vertintini kaip apgaulingi, nes susidaro įspūdis, jog prekę už akcijos kainą bus galima įsigyti tik gana trumpą laiką, taip siekiant paskatinti vartotoją kuo greičiau ją įsigyti.

REKLAMA
REKLAMA

„Pigu.lt“ rinkodaros vadovas Ernestas Kačerauskas situaciją pakomentavo taip:

„Kurdami reklamą vartotojams visuomet vadovaujamės įstatymais, reklamos priežiūros institucijų rekomendacijomis bei teismų ir pačių priežiūros institucijų formuojama praktika dėl reklamos rengimo. Internetinė prekyba Lietuvoje yra vis dar gana nauja sritis, pokyčiai joje vyksta ypač greitai, o reguliavimas ne visada spėja paskui.

REKLAMA

Ne pirmą kartą susiduriame su situacija, kai vartotojams reklamą kuriame neturėdami aiškių apibrėžimų ir taisyklių – jos atsiranda tik kartu su baudomis. Šiuo atveju galime bent pasidžiaugti, kad mūsų patirtis padeda rinkai augti ir eiti į priekį. Teismo sprendimą gerbiame, bet laikomės savo nuomonės. Mūsų taikyta kainų užšaldymo akcija buvo kuriama remiantis vartotojų elgsenos tyrimais, jos tikslas buvo suteikti kuo daugiau aiškumo: būtent todėl akcijos metu pirkėjams skelbėme laikotarpį, kurį galime garantuoti, kad kaina nesikeis. 

Reklamos rengimo taisyklėms vis dar esant labai abstrakčioms, tikrai nelaukiame, kol susiformuos pakankama teismų praktika ir patys imamės priemonių, kad mūsų skelbiama reklama būtų maksimaliai atitinkanti visus keliamus reikalavimus bei priežiūros institucijų požiūrį. Džiaugiamės, kad reklamos priežiūros kompetenciją perėmusi Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba yra linkusi bendradarbiauti ir maloniai konsultuoja reklamos rengimo klausimais. Tikimės, kad atviras priežiūros institucijų požiūris į bendradarbiavimą su verslu leis pasiekti teigiamų rezultatų siekiant reklamos rengimo taisyklių aiškumo daug greičiau nei iki šiol.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų