Rinkos kritimas fiksuotas penktą metų ketvirtį iš eilės, mažėjant paklausai dėl ekonominio neapibrėžtumo.
„Didžiąją dalį rinkos kritimo liepos-rugsėjo mėnesiais suformavo besivystančios šalys, kuriose didėjančios pragyvenimo išlaidos bei aukšta infliacija stipriai atsiliepė vartotojams, disponuojantiems kukliomis pajamomis“, – pranešime cituojama IDC tyrimų direktorė Nabila Popal.
Pasak jos, 2023-aisiais laukiamas rinkos atsigavimas veikiausiai įvyks, tačiau prasidės vėliau negu tikėtasi. Kita vertus, kritimas šiais metais turbūt bus gilesnis, o atsigavimas kitąmet – silpnesnis nei prognozuota anksčiau.
Lyderė „Samsung“ telefonų pardavimus liepą-rugsėjį per metus sumažino 7,8 proc. iki 64 mln., o savąją dalį rinkoje padidino iki 21,2 proc. nuo 20,8 proc. pernai trečiąjį ketvirtį.
„Apple“ lyginamasis svoris rinkoje išaugo nuo 15,3 proc. iki 17,2 proc., pardavimai – 1,6 proc. iki 51,9 mln. telefonų.
„Xiaomi“ pardavimus sumažino 8,6 proc. iki 40,5 mln. (13,4 proc.), „Vivo“ – 22,1 proc. iki 25,9 mln. (8,6 proc.), OPPO – 22,3 proc. iki 25,8 mln. (8,6 proc.).
Visi kiti išmaniųjų telefonų gamintojai jų per trečiąjį šių metų ketvirtį pardavė 8,8 proc. mažiau nei prieš metus – 93,6 milijono.