Žemesnės kainos, pradėtos kiek taikyti anksčiau šią savaitę, paveikė daugiau nei 30 iš maždaug 190 šalių, kuriose galima naudotis „Netflix“ paslauga – tai leido įmonei pritraukti beveik 231 mln. vartotojų.
Tarp šalių, kuriose kainos mažėja, yra Artimųjų Rytų rinkos Jemene, Jordanijoje, Libijoje ir Irane; Europos šalys, tokios kaip Kroatija, Slovėnija ir Bulgarija, ir Užsachario Afrika.
„Netflix“ nekeičia savo kainų jokioje didžiausioje savo rinkoje, įskaitant JAV, kur pastaruosius ketverius metus reguliariai didino tarifus.
Nors „Netflix“ yra įsitvirtinusi kaip didžiausia srautinės televizijos platforma, dėl žiūrovų ji varžosi su kitomis turtingomis konkurentėmis, įskaitant „Apple“, „Amazon“ ir „Walt Disney Co.“.
Visgi pastaruoju metu atkakliai didelė išliekanti infliacija verčia vis daugiau žmonių griežtinti taupymo priemones.
Dėl šių veiksnių per pirmąjį praėjusių metų pusmetį „Netflix“ prarado beveik 1,2 mln. abonentų.
Bendrovė į tai sureagavo pasiūlydama planą su reklama, kurio kaina siekia vos 7 JAV dolerių per mėnesį.
Tai padėjo „Netflix“ atsigauti antrąjį praėjusių metų pusmetį, kai jos prenumeratorių skaičius išaugo 10 milijonų.
Dar vienu mėginimu pritraukti daugiau prenumeratorių tapo draudimas dalintis slaptažodžiu – kiek anksčiau šį mėnesį „Netflix“ jau apribojo šią praktiką Lotynų Amerikoje ir keliose kitose šalyse, įskaitant Kanadą, Naująją Zelandiją, Portugaliją ir Ispaniją.