Bendrovė trečiadienį pranešė, kad bendrieji pardavimai sausio–rugsėjo mėnesiais siekė 69,1 mlrd. Šveicarijos frankų (69,1 mlrd. JAV dolerių), arba 9,2 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu.
Kainos per tą laikotarpį padidėjo 7,5 proc., „atspindint didelę sąnaudų infliaciją“, teigiama bendrovės pranešime, kuriame pristatyti veiklos rezultatai.
„Pasiekėme stiprų organinį augimą, nes ir toliau atsakingai koregavome kainas, reaguodami į infliaciją“, – pranešime teigė „Nestle“ generalinis direktorius Markas Schneideris (Markas Šnaideris).
Visas pasaulis susiduria su pragyvenimo išlaidų krize, vartotojų kainoms pakilus į kelių dešimtmečių aukštumas po Rusijos invazijos į Ukrainą.
„Sudėtinga ekonominė aplinka kelia susirūpinimą daugeliui žmonių ir daro įtaką jų perkamajai galiai“, – pažymėjo M. Schneideris.
„Štai kodėl mes siekiame, kad produktai būtų įperkami ir prieinami, kartu atsižvelgdami į visų suinteresuotųjų šalių interesus“, – pridūrė jis.
„Nestle“ organinis augimas, laikomas pagrindiniu įmonės padėties rodikliu, nes į jį neįtraukiamas įsigijimų ar pardavimų poveikis, siekė 8,5 proc. ir šiek tiek viršijo Šveicarijos naujienų agentūros AWP apklaustų analitikų prognozes.