• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

JAV tarptautinio masto greito maitinimo tinklas „McDonald's“ baigia kartu su IMB vykdytą, dvejus metus trukusį dirbtinio intelekto (DI) modelio eksperimentą, kuriuo buvo siekiama automatizuoti klientų aptarnavimą jiems neišlipant iš automobilių, skelbia leidinys „Restoran Business“, remdamasis „McDonald's“ oficialiu raštu jo franšizės gavėjams.

JAV tarptautinio masto greito maitinimo tinklas „McDonald's“ baigia kartu su IMB vykdytą, dvejus metus trukusį dirbtinio intelekto (DI) modelio eksperimentą, kuriuo buvo siekiama automatizuoti klientų aptarnavimą jiems neišlipant iš automobilių, skelbia leidinys „Restoran Business“, remdamasis „McDonald's“ oficialiu raštu jo franšizės gavėjams.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Skelbiama, jog eksperimentas, per kurį vairuotojai galėjo balsu per kompiuterį pateikti užsisakymus daugiau nei 100 restoranų, atšaukiamas dėl DI klaidų. Konkrečiai, technologija vienam klientui pasiūlė ledus su šonine, o kitas į užsakymą pridėjo devynias stiklines šaltos arbatos.

REKLAMA

„Po kruopštaus svarstymo „McDonald's“ nusprendė nutraukti šį bendradarbiavimą su IBM, šios technologijos bandymai visuose tinklo restoranuose bus nutraukti iki liepos 26-osios“, – pranešime cituojamas „McDonald's“ padalinio JAV vienas vadovų Masonas Smootas.

„McDonald's“ neatmetė galimybės ieškoti kito partnerio šioje srityje, tačiau pažymėjo neabejojantis IBM patikimumu.

IBM savo ruožtu pareiškė, kad derasi dėl DI technologijos naudojimo su kitais greitojo maitinimo restoranų tinklais.

Redaktorius Svajūnas Laukineitis

[email protected], Užsienio naujienų skyrius

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų