Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Didžiosiose Lietuvos transporto įmonėse yra sava "tvarka". Ten neveikia valstybės įstatymai. Jokios valstybės kontrolės institucijos ten metų metus nieko nepadaro. Babajai ir tie ten nenori dirbti.
Visi turbūt supranta apie ką kalbu. Kiek buvo kalbėta apie mokesčių slėpimą, darbo sąlygas tose įmonėse, kiek pažeidimų užfiksuota, tiek ten niekas nesikeitė. Galima statyti paminklą korupcijai transporte, kuri neišgydoma
Visi turbūt supranta apie ką kalbu. Kiek buvo kalbėta apie mokesčių slėpimą, darbo sąlygas tose įmonėse, kiek pažeidimų užfiksuota, tiek ten niekas nesikeitė. Galima statyti paminklą korupcijai transporte, kuri neišgydoma
Gal ta jau stravinkaitė išbandė vilkiko lovą kaip amortizuoja, ą?
Gabriavafli pakvieskite atgal, susipyksta su lenkais, nereikės tų tūkstančių...
Niekas mokėti nenori. Šitoj ubagų šali
kaip suprantu šitoj pelkėj taip niekas ir nepasikeitė
Dar pamiršo darbo sąlygas. Vietinių vežiojančių po visą lietuvą pieną, duoną ir t.t. darbo pradžia ir 3-4 ryto.
Spaudė spaudė su savo sąlygomis ir prisispaudė, dabar patys dirbti galės.
@Marius
Spekulentam dirbt nereiks, nuolat runkelių atsiras, žmonių tai daug, o darbo vietų mažai, jau 30metu murdomes ir nk gero
@Kad tik karo nebūtų, daugiau viskas ph
Taigi rašo kad 10 stukiu trūksta ir bananų nėra o runkeliai jau seniai po Europos firmas
kad Linava užsiima antivalstybine veikla
@Panašu
100%
Pavėlavote keletu mėnesių su straipsniu... Jau atleidinėja vežėjai vairuotojus.
@Šoferis
ekonomika auga, įmones statosi sandėlius, ieško žmonių, pinigų turim, niekas nieko neatleidineja
Užduodate klausimą , į kurį patys atsakote. Rašote apie pažeidimus , kuriuos turi tirti ne tik VMI , bet ir FNTT. Bet ši sritis šalyje turi "stoga". Tad viskas plaukia sava vaga.
Lietuvoje trūksta tūkstančių šių darbuotojų: kodėl niekas iš lietuvių nenori dirbti?