Ieškinys prieš kompaniją dar prieš dešimtmetį buvo pareikštas dėl jos taikytų galimai neteisėtų mokesčių.
Atsiskaitydami kortelėmis pirkėjai už prekes ir paslaugas turėjo mokėti daugiau dėl neteisingai nustatytų mokesčių, praneša britų žiniasklaida. Ji pažymi, kad „Mastercard“ atsisakė komentuoti teismo sprendimą.
Vartotojai turi teisę reikalauti kompensacijos, jei nuo 1997 m. birželio mėn. iki 2008 m. birželio mėn. bent tris mėnesius gyveno Anglijoje, Velse arba Šiaurės Airijoje ir pirko prekių ar paslaugų iš Jungtinės Karalystės įmonių, kurios priėmė „Mastercard“ mokėjimo korteles.
Viso susitarimo suma yra 200 mln. svarų sterlingų, iš kurių 100 mln. svarų sterlingų skirta vartotojams, kurie iki šių metų pabaigos turi pateikti prašymą kompensacijai. Atitinkamą formą netrukus bus galima užpildyti internetu.
Ieškinys prieš kompaniją buvo pateiktas po to, kai 2007 m. Europos Komisija nusprendė, kad nuo 1992 m. „Mastercard“ taikomi daugiašaliai tarpbankiniai mokesčiai įmonėms pažeidžia konkurencijos teisę.
Šiuos mokesčius mokėjo mažmenininkai, priimantys „Mastercard“ mokėjimus, o ne patys vartotojai.
Nepaisant to, jog mažmenininkai mokėjo mokesčius, pirkėjai patyrė nuostolių, nes mokesčiai buvo perkelti į didesnes prekių ir paslaugų kainas.
Jis teigė, kad 46 mln. pirkėjų Didžiojoje Britanijoje buvo apmokestinti per dideliais mokesčiais.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!