Interviu Latvijos visuomeninei televizijai pirmadienį M. Gaussas pareiškė, kad iki to laiko bendrovė privalo refinansuoti obligacijas, ir pridūrė, kad „Air Baltic“ akcijas planuojama įtraukti į „Nasdaq“ Rygos biržos sąrašus.
Anot jo, šiuo metu vyksta „Air Baltic“ derybos su potencialiais investuotojais dėl 100 mln. eurų pritraukimo, kad bendrovė galėtų refinansuoti tarptautinių skolinių įsipareigojimų emisiją, kuri turi būti išpirkta šių metų liepą.
„Air Baltic“ svarsto du lygiagrečius refinansavimo būdus – valstybinį ir privatų. Be to, nagrinėjama užstato ar panašių teisių dalies lėktuvų parko atžvilgiu galimybė.
2019-aisiais „Air Baltic“ išplatino penkerių metų trukmės, 200 mln. eurų dydžio, 6,75 proc. pajamingumo obligacijų emisiją, kurią įsigijo daugiau kaip 100 investuotojų iš 25 šalių.
2020 metais Europos Komisija pritarė Latvijos vyriausybės sprendimui į „Air Baltic“ akcinį kapitalą įnešti 250 mln. eurų. Šią finansinę injekciją valstybė atliko dviem dalimis, o dabar bendrovės įstatinis kapitalas yra 596,5 mln. eurų. Tačiau Europos Komisijos nurodymu, „Air Baltic“ šias lėšas pagrindinei akcininkei turi grąžinti per 5-7 metus.
2023-iaisiais „Air Baltic“ uždirbo 34 mln. eurų pelno – tai buvo didžiausias pelnas bendrovės istorijoje. 2022 metais patirtas 54 mln. eurų nuostolis. Pajamos pernai augo 34 proc. iki 668 mln. eurų.
97,97 proc. „Air Baltic“ akcijų valdo Latvijos valstybė, likusias – Danijos investuotojo Larso Thueseno (Larso Tueseno) įmonė „Aircraft Leasing 1“.