Minėtas prekių ženklas buvo sukurtas bendradarbiaujant su JAV reperiu Kanye Westu (Kanje Vestu), tačiau praėjusiais metais partnerystės sutartis buvo nutraukta dėl jo prieštaringų komentarų.
Nuo tada, kai „Adidas“ nutraukė partnerystę, iškilo klausimas, ką daryti su likusiomis prekėmis.
Gamintoja nenurodė, kokia dalis produkcijos bus patiekta rinkai gegužės pabaigoje.
Tik nurodyta, kad „daug esamų dizainų bus galima įsigyti išskirtinai“ per svetainę adidas.com/yeezy ir „adidas“ CONFIRMED programėlę.
„Šiuo metu svarstomi papildomi esamų atsargų pardavimai, tačiau terminai dar nenustatyti“, – sakoma pranešime.
„Adidas“ generalinis direktorius Bjornas Guldenas teigė, kad grupė priėmė sprendimą, nes „visos kalbintos susijusios organizacijos ir suinteresuotos šalys manė, jog pardavimas ir dovanojimas būtų geriausi sprendimai“.
„Adidas“ nutraukė ryšius su K. Westu, dabar oficialiai žinomu kaip Ye, spalio mėnesį, po virtinės reperio antisemitinių pasisakymų.
Dėl to grupė nutraukė itin sėkmingos „Yeezy“ linijos gamybą.
Šios linijos drabužių ir batų pardavimas būtų reiškęs 1,2 mlrd. eurų (1,3 mlrd. JAV dolerių) didesnes pajamas bendrovei.