Bendrovė skelbia kol kas nepriėmusi sprendimo dėl neparduotų „Yeezy“ prekės ženklo produkcijos atsargų. Šis prekės ženklas buvo sukurtas bendradarbiaujant su K. Westu, tačiau praėjusiais metais partnerystės sutartis buvo nutraukta dėl jo prieštaringų komentarų.
Anot bendrovės pranešimo, per pirmus tris šių metų mėnesius patirtas 30 mln. eurų grynasis nuostolis, palyginti su 490 mln. grynuoju pelnu per tą patį laikotarpį pernai, įplaukoms beveik nepakitus ir siekus 5,27 mlrd. eurų.
Pardavimai pajamos EMEA regione (Europoje, Artimuosiuose Rytuose ir Afrikoje) augo 4 proc. iki 2 mlrd. eurų, tuo tarpu Šiaurės Amerikoje – sumenko 19,6 proc. iki 1,18 mlrd. eurų, Kinijoje – 9,4 proc. iki 884 mln. eurų, Azijos ir Ramiojo vandenyno regione – padidėjo 15,6 proc. iki 567 mln. eurų, Lotynų Amerikoje – beveik 1,5 karto iki 595 mln. eurų.
„Adidas“ šiemet planuoja 500 mln. eurų nurašymus dėl „Yeezy“ prekės ženklo produkcijos, taip pat 200 mln. eurų papildomų vienkartinių išlaidų, neatmeta 700 mln. eurų dydžio veiklos nuostolį, įplaukų kritimą 7-9 procentais.