Šeimininkai kartu su savo šunimis lindo po milžinišku tinklu ir šokinėjo per padangas. Ir tai tik kelios rungtys, kurias teko įveikti „LetsDog“ lenktynių Šanchajuje, Kinijoje dalyviams.
„Manau, dėl pandemijos sukeltų pasekmių žmonės skiria daugiau dėmesio savo sveikatai, daugiau sportuoja lauke ir namuose. Kadangi žmonėms vis labiau rūpi jų emocinė sveikata, atsiranda vis daugiau naminius gyvūnus, ypač kates ir šunis, laikančių žmonių“, – įsitikinusi kalytės Nailao šeimininkė Summer Li.
Stiprina ryšį
Lenktynių dalyviai atviravo, kad panašius renginius mėgsta ne tik dėl galimybės aktyviai praleisti laiką gryname ore, bet ir dėl to, kad tai stiprina jų ryšį su keturkoju augintiniu.
„Greičiausiai eičiau į sporto klubą ir bėgčiau, norėdama numesti svorio. Tačiau, įsigijus šunį, sportas tapo neatsiejama mano kasdienybės dalis, kurios negaliu ignoruoti. Mano šuo mane išsitempia bėgioti kiekvieną rytą ir vakarą. Tokiu būdu kuriame tvirtesnį tarpusavio ryšį ir geriau vienas kitą suprantame“, – pasakojo lenktynių dalyvė Hong Feiwen.
Lenktynių su šunimis, kai šeimininkas ir jo augintinis turi orientuotis bekelėje ir įveikti kliūtis, populiarumas Kinijoje vis auga. Pagrindinės to priežastys – augantis šunų šeimininkų kiekis ir jų noras aktyviai leisti laisvalaikį.
„Įprastai lenktynių dalyviai būna žmonės, tačiau, kadangi tampa vis populiariau laikyti augintinius, nusprendėme suorganizuoti lenktynes šunims. Mes dažnai organizuojame įvykius ir sporto renginius gyvūnams, todėl tikimės sukurti erdvę, kur žmonės ir šunys gali dalyvauti kartu ir kurti ryšį“, – kalbėjo „LetsDog“ įkūrėja ir lenktynių organizatorė Chen Yi.
Negaili pinigų
Ji taip pat pridūrė, kad kartą per mėnesį vykstančios lenktynės kaskart sutraukia virš 100 dalyvių. Toks aktyvus įsitraukimas esą skatina organizuoti lenktynes tam tikras šunų veisles auginantiems šeimininkams ir jų keturkojams, pavyzdžiui, korgiams ar samojedams.
„Dauguma šunis auginančių kinų neturi vaikų, todėl jie ieško galimybių, kaip gali išleisti pinigus ir pagerinti savo gyvūnų gyvenimo kokybę. Taigi, pradedant išsilavinimu, kurį šunys įgija šunų darželiuose, baigiant drabužiais ir kokybišku maistu, verslininkai vis ieško, kuo nustebinti šunų šeimininkus“, – atskleidė tyrimų ir strategijos konsultacinės įmonės „ApertureChina“ įkūrėja Yaling Jiang.
Pasak jos, nors dėl užsitęsusio nekilnojamojo turto sektoriaus nuosmukio ir didelio makroekonominio neapibrėžtumo vartotojų išlaidos Kinijoje išlieka vangios, augintinių ir sporto prekių sektorius – perspektyvus.
Oficialiais duomenimis, iki 2025 m. Kinijos lauko sporto rinkos vertė turėtų siekti 241 mlrd. juanių (31 mlrd. eurų), o prekių, skirtų naminiams gyvūnams, vartojimo rinka 2023 m. pasiekė 279 mlrd. juanių (36 mlrd. eurų) vertę ir per metus išaugo 3,2 procentais.
Akimirkas iš lenktynių išvysti galite aukščiau esančiame vaizdo įraše.