Žurnale „Global Times“ skelbiama, kad bilietų kainos, norint išbandyti šią pramogą kainuoja 1 000 000 juanių (apie 130 tūkst. eurų). Kelionė truktų maždaug 12 minučių ir turėtų įvykti 2027 metais.
Maždaug 3 milijonai žmonių prisijungė prie Kinijos prekybos platformos „Taobao“ transliacijos, kurios metu pirmą kartą įmonė pradėjo viešai pardavinėti bilietus į kosminę kelionę.
Bilietų pirkėjų tapatybės nebuvo paskelbtos.
„Deep Blue Aerospace“ yra viena iš pirmaujančių Kinijos komercinių kosmoso kompanijų, kuriančių raketas. Kinija stengiasi įgyvendinti ambicingus planus, susijusius su kosmoso tyrimais, nes kartu su JAV ketina dominuoti kosminėje erdvėje.
Reikia padirbėti, kad raketa pakiltu nustatytu terminu
„Deep Blue Aerospace“ daugkartinio naudojimo raketa „Nebula – 1“, kuri per trejus metus pirmiausiai turi nugabenti bendrovės generalinį direktorių ir dar penkis asmenis į kosmosą, vis dar kuriama.
Praėjusį mėnesį raketai nepavyko atlikti bandomojo skrydžio į didelį aukštį, pranešė bendrovė, paskelbusi filmuotą medžiagą, kurioje matyti, kaip transporto priemonė sudužo paskutinėje fazėje.
Kitą mėnesį planuojama atlikti naują testą, o bendrovė teigė, kad 2025 ir 2026 metais paspartins bandymus, kad galėtų užtikrinti „keliaujančių žmonių saugumą“.
Raketų kūrimo įmonės visame pasaulyje dažnai susidurdavo su nesėkmėmis ir atidėtais terminais. Tačiau ketvirtadienį „Deep Blue Aerospace“ generalinis direktorius ir įkūrėjas Huo Liangas buvo įsitikinęs, kad raketa bus paruošta 2027 m. skrydžiui.
„Deep Blue Aerospace“ siekia prisijungti prie nedidelės įmonių grupės visame pasaulyje, siūlančios tai, kas laikoma kita turizmo riba, kai keleiviai, norintys išleisti šimtus tūkstančių eurų, gali pakilti 100 kilometrų virš Žemės paviršiaus.
„Deep Blue Aerospace“ nėra vienintelė Kinijos įmonė, planuojanti siųsti žmones į kosmosą. Šių metų gegužę „CAS Space“ pranešė, kad jos „kosminė transporto priemonė“ pirmąjį įgulos skrydį atliks 2028 m., o bilietai kainuos nuo 2 iki 3 milijonų juanių (apie 300–400 tūkst. eurų).
Bendrovė yra viena iš daugelio Kinijos valstybės remiamų ir privačių firmų, kurios varžosi dėl daugkartinio naudojimo raketų technologijos, kuri galėtų padėti dažnas misijas į kosmosą padaryti prieinamesnes ir tvaresnes.
Prieiga prie daugkartinio naudojimo raketų galėtų būti svarbus pokytis Kinijoje. Ji siekia įgyvendintų savo ambicingą civilinę kosmoso programą ir sukurti kosminio turizmo pramonę.
O tie, kurie domisi likusiomis vietomis, gaus dar vieną galimybę, rašoma bendrovės puslapyje „Taobao“ ir pažymima, kad bilietų pardavimas vėl bus atidarytas nuo lapkričio 23 d.