Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Paluckas supranta o ne bijo , be kinijos neisiverčia avropa , amerika , konservatoriu ir jų laižytoju kledesiai , ką jie sugebėjo nuvaryti valstybe o dabar au , au ,au.
@Tiesa
ar bent pats supranti ką čia sukeverzojei ?
Ar žurnalistai skiria laidą nuo kabelio? Pagal viską tai ne.
Plaukti per Baltiją ir skristi virš jos su išjungtais autoatsakiliais - Draudžiama. Pažeidus tvarką - sulaikymas ir turto konfiskacija, bandymas slėptis, bėgti ar pasipriešinti - tai jo paskutinis reisas ar skrydis.
Na vieno laivo jokiais būdais neįsileido nei Klaipėda, nei kiti Europos uostai, tai dabar jau kitą laivą (ir dar kiniečių), su trašomis patys "parsivarėme" į savo uostą. Dabar dar "netyčia" tas laivas susprogs uoste, ir kiniečiai dar apkaltins laivo sulaikytojus dėl to įvykio. Taip Europos Sąjunga ir su Kinija galutinai susipiks. Rusams to ir reikia. Kinijos ginklų ir paramos jai reikia. Neleisti jokių laivų su rusiškom "salietro" po Baltijos jūrą plaukioti. Tegul per savo "Šiaurės kelią" siunčia kiniečiams tas trašas.
@A
Iš kur pas žmones tiek fantazijos komentuojant. Gyvenime turbut irgi toks įžvalgus esate eksperte?
Laivas siauraakių, o kapitonas orkas iš maskovijos. Čia ir atsakymas.
Kapitonas rusas, cia tik sutapimas
@Naivuolis
eto sovsiem drugoje.
Reiketu uzdrausti kinijos laivams plaukioti baltijos juroje
Tai bus atsakas
Tai bus atsakas
@Lietuvis
Reikėtų uždrausti bet kokį prekių judėjimą iš (į) Ruzijos. Dabar, kai viena draudžiama, kita – ne, yra daug būdų visas tas sankcijas apeiti.
Tai laivas automatiskai konfiskuojamas ir padengia remonto kastus.
Buvo rašyta, jei pažeistų transatlantinį kabelį tarp Amerikos ir Europos, tai prilygtų karo paskelbimui.
jeigu tiek ilgai vilko, tai netycia, nes jei butu specialiai, tai nuleistų ties ta vieta ir uztektų trumpiau
@huh
logika
@durniaus
tavo, asile
@huh
kaip kinai, nežino kur eina tas kabelis ar dabar supranti
REKLAMA
REKLAMA
Baltijos jūroje nuplėšti laidai galėjo būti tyčia – laivas inkarą vilko virš 150 km, skelbia WSJ