Iki varžybų likus kiek daugiau nei savaitei dalyviai jau galanda savo techniką kovai, kuri bus tikrai nelengva. Šiuo metu dalyvių sąraše puikuojasi daugiau nei 40 pavardžių, tačiau dar yra ir savo paraiškų nepateikusių lenktynininkų, kurie šiuo metu jau testuojasi technika ir atlieka paskutinius reguliavimus ir ketina pasirodyti Vilkyčiuose.
„1600“ klasėje šiuo metu registruoti aštuoni dalyviai. Prie pirmame etape matyto dalyvių būrio Vilkyčiuose prisijungs ir vienas greičiausių jaunųjų lenktynininkų Darvidas Šarkūnas, kuris, tikėtina, gali įnešti nemažai intrigos ir nugvelbti dalį taškų.
Klasėje „2000“ prie starto stos šeši dalyviai. Nesuvestų asmeninių sąskaitų su šia trasa turi Ainoras Kuizinas, kuris ankstesniais metais čia patyrė skaudžią avariją.
Itin intriguojanti bus galine ašimi varomų automobilių klasė „3000 RWD“. Šiuo metu čia registruoti jau devyni dalyviai, tačiau tikimasi sulaukti mažiausiai dar dviejų paraiškų. Paskutines kalibracijas savo „Lada“ automobiliui jau atlieka pirmąjį etapą praleidęs Tomas Majauskas. Pagaliau dienos šviesą išvysti turėtų ir Regimanto Nevulio „Lada“ su „Honda S2000“ varikliu, tad „3000 RWD“ klasėje bus labai karšta.
„Buggy Cup“ kategorijoje šiuo metu registruoti keturi dalyviai. „Į aikštelę“ sugrįžta daugkartinis Lietuvos autokroso čempionas Tomas Skrodenis, kuris susigrums su legendiniu Sauliumi Žunda, ambicinguoju Juliumi Kvainausku bei autokroso naujoku Edvardu Juška.
Prie klasės „Super 2000“ šešių dalyvių rikiuotės veikiausiai jungsis „Super 1600“ įskaita. Iš viso čia turėtų pasirodyti mažiausiai septyni dalyviai. Pirmąjį etapą laimėjęs Modestas Banelis, kuris Pavilkijo trasoje važiavo standartiniu varikliu, į Vilkyčius atvažiuoja jau su gerokai aštresne technika. Pasak pasvaliečio, Vilkyčių trasa reikalauja technikos duomenų, kadangi ilgos ir greitos tiesiosios čia leidžia įgyti pranašumą tiems, kas turi daugiau galios. Tačiau dėl didesnio greičio atsiranda papildomų rizikų.
„Vilkyčių trasa ypatinga tuo, kad yra labai greita. O didelis greitis reikalauja tikslumo. Klaidos ten kainuoja labai brangiai ir trasa jų neatleidžia. Pats Vilkyčiuose irgi turėjau incidentą, po kurio sezonas buvo baigtas. Po smūgio trūko net variklio blokas, išplyšo važiuoklė.
Įdomiausia trasos vieta yra palei žiūrovų tribūną iki pirmo posūkio, todėl publikai rekomenduoju įsikurti būtent ten. Ten visuomet verda daugiausiai veiksmo. Startas – ypač greitas, kur reikia technikos galingumo. O ir šiaip prie didesnio greičio jau reikia ir tikslios pakabos geometrijos, nes važiuojant greitai labai greitai tampa aišku, jei blogas suvedimas ar kiti pakabos nustatymai.
Pati trasos danga yra labai lygi ir visada gerai paruošta. Tikrai smagu sugrįžti į Vilkyčius. Šiame etape jau startuosiu su kitu varikliu, nes pirmose sezono varžybose teko naudoti standartinį variklį. Dabar galios turėsiu tikrai daugiau, todėl bus tikrai įdomu“, – sakė Modestas Banelis.
„SuperCars“ įskaitoje paraiškas jau pateikė šeši sportininkai. Jų gretose – ne tik pirmame etape matyti veidai, bet ir iš ankstesnių sezonų žinomi sportininkai, kurie praleido pirmąjį sezono etapą šiemet. Registracijos langas vis dar atviras, tad organizatoriai galutinėje rikiuotėje viliasi matyti mažiausiai 50 dalyvių.
Varžybų atidarymas birželio 8-ą dieną numatytas 11 val. Iš karto po jo dalyviai stos į kovą pirmoje kvalifikacijoje. Žinoma, žiūrovai trasoje laukiami ir anksčiau, kadangi pirmieji atvykę ne tik užsiims geriausias vietas, bet ir galės stebėti jau nuo 9.15 val. prasidedančias treniruotes ir chronometruojamus važiavimus.
Bilietus į varžybas galima įsigyti per „Bilietai.lt“ platformą. Stovimo bilieto kaina – 10 eurų, o norintys patogiai stebėti lenktynes iš tribūnų turės mokėti 15 eurų. Kadangi renginys žada sutraukti didelį sporto entuziastų būrį, rekomenduojama bilietus įsigyti iš anksto.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!