Praeitų metų rudenį Luka Dončičius pateikė peticiją, kuria siekė panaikinti prekės ženklą „Luka Dončič 7“. Jį nuo 2020 m. valdė jo mama Mirjan Poterbin.
Su daug mažesniu žiniasklaidos dėmesiu, nei buvo pranešta apie nesutarimus, L. Dončičius ir jo mama tyliai išsisprendė teisinį konfliktą.
Remiantis viešais bylos įrašais Jungtinių Valstijų patentų ir prekės ženklų biuro svetainėje, L. Dončičius gruodžio 5 d. nutraukė peticiją, kurią jis buvo pateikęs rugsėjo 6 d. Po teisinio ginčo M. Poterbin tebevaldo senąjį prekės ženklą.
Byloje krepšininkui ir M. Poterbin atstovavę advokatai į žiniasklaidos prašymus pakomentuoti situaciją neatsakė, skelbia „The Dallas Morning News“.
Luka Doncic is in a legal battle with his own mother.
The Mavs all-star gave Mirjam Poterbin permission to register his name as a trademark in 2018.
Now, Doncic has filed a petition to cancel the “LUKA DONCIC 7” trademark, which his mother has refused to give up. pic.twitter.com/b8nksRDlTAREKLAMA— Front Office Sports (@FOS) September 10, 2022
Pats L. Dončičius turi savo logotipą – „77“, sukonfigūruotą taip, kad atrodytų kaip „LD“ su „S“ raidės kontūru, reiškiančiu jo gimtąją Slovėniją. Toks ženklas dienos šviesą išvydo 2021 m. rugsėjį, netrukus po to, kai jis pasirašė istorinę 207 mln. dolerių vertės sutartį su Dalasu.
Pastarasis logotipas buvo ant visų L. Dončičiaus „Jordan“ batų ir drabužių, taip pat jo verslo ir labdaros įmonių.
Originalus „7“ logotipas buvo naudojamas jo karjeros pradžioje, netrukus po to, kai „Mavericks“ 2018 m. birželį įsigijo jo teises. 2018 m. lapkritį, tuomet 19-metis L. Dončičius davė savo motinai sutikimą įregistruoti jo vardą kaip prekės ženklą. Šis prekės ženklas oficialiai buvo įregistruotas 2020 m. sausio mėn.
Remiantis peticija, kuri buvo pateikta rugsėjį, kol jis Europos krepšinio čempionato varžybose kovojo už Slovėniją, L. Dončičius 2021 m. liepos mėn. raštu pranešė savo motinai, kad nebesutinka naudoti ir registruoti „Luka Dončič 7“ prekės ženklo, nes norėjo įtvirtinti savo prekės ženklą jai nedalyvaujant.
„Turiu daug ko laukti, nes toliau augu kaip žaidėjas ir žmogus, todėl man svarbu kontroliuoti savo prekės ženklą ir sutelkti dėmesį į grįžtamąjį ryšį savo bendruomenei“, – sakė Dončičius NBA reporteriui Marcui Steinui rugsėjo mėnesį.