• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prieš savaitę socialiniuose tinkluose pasirodė įrašas, kuriame Vilniaus gyventojas piktinosi parduotuvėje aptikęs kiaušinius, kurių galiojimo laikas buvo pasibaigęs virš 20 dienų. Po įrašu pasipylė komentarai: vieni piktinosi tokia situacija, kiti teigė, kad patys pirkėjai turi susižiūrėti galiojimą ir nesipiktinti.

Prieš savaitę socialiniuose tinkluose pasirodė įrašas, kuriame Vilniaus gyventojas piktinosi parduotuvėje aptikęs kiaušinius, kurių galiojimo laikas buvo pasibaigęs virš 20 dienų. Po įrašu pasipylė komentarai: vieni piktinosi tokia situacija, kiti teigė, kad patys pirkėjai turi susižiūrėti galiojimą ir nesipiktinti.

REKLAMA

Vienas iš komentatorių minėjo, kad Pilaitėje esančioje parduotuvėje jau ne pirmą kartą randa produktų, kurių galiojimo laikas yra pasibaigęs.

„Pilaitės pr. Maxima po renovacijos žiauriai suprastėjo, jau kelis kartus mačiau produktus su stipriai pasibaigusiu galiojimu, virš 10-12 dienų. Dabar visur galiojimo terminą tikrinu, taip neturi būti“, – rašė vyras.

Tarp internautų kilo diskusija – vieni baisėjosi prekybos tinklo neapdairumu, kiti kaltino ir pačius žmones, teigdami, kad patys turi būti atsakingi ir stebėti produktų galiojimo laiką.

REKLAMA
REKLAMA

Į situaciją sureagavo ir pati įmonė

Kaip teigė „Maximos“ atstovai, ši situacija jiems yra žinoma ir pastebėję ją socialiniame tinkle į tai sureagavo bei peržiūrėjo visas šviežio maisto kategorijos prekes toje parduotuvėje, apie kurios veiklą pasipiktinę diskutavo gyventojai.

REKLAMA

Pasak jų, šis konkretus atvejis, kai prekyboje dar vis buvo senokai pasibaigę galioti kiaušiniai – žmogiška klaida.

„Pasibaigęs galiojimas – labai retai fiksuojamas mūsų parduotuvėse, nes dar tinkamus vartoti produktus likus galioti kelioms dienoms mes išparduodame su ženklia nuolaida specialiose lentynose“, – komentuoja įmonė.

Siekiant, kad tokių situacijų būtų kuo mažiau, prekybos tinklas teigia, kad nuolatos vykdo kokybės kontrolę.

REKLAMA
REKLAMA

„Mūsų tinklo kokybės sistema yra labai griežta, turim aiškius procesus, tad fiksuojame išties nedaug atvejų susijusių su netinkama kokybe. Į savo sandėlius priimame tik tokias prekes, kurių galiojimas ne mažesnis nei nustatytas minimalus, čia veikiame sistemose, tad klaidų būti negali, iš sandėlių prekės į parduotuves išvažiuoja kaip įmanoma greičiau.

Nuolat vyksta papildoma kontrolė sandėliuose – prekių galiojimų stebėjimas: kiekvieno ryto procesas, kai kontroliuojamas visų prekių galiojimas ir priimami sprendimai dėl galimos prekių optimizacijos priartėjus minimalaus termino pabaigai“, – teigia prekybos tinklas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Visgi tokiais atvejais, jeigu nustatoma, kad parduota prekė neatitinka kokybės reikalavimų, „Maximos“ atstovai nurodo, kad nedelsiant reaguoja ir informuoja klientus.

Jeigu taip nutiko, kad pirkėjas įsigijo netinkamą vartoti arba nekokybišką prekę, „Maxima“ prašo jos nevartoti ir iškart kreiptis į parduotuvės administraciją.

„Raginame pirkėjus įsigijus tokią prekę jos nevartoti, o su pirkimo kvitu ar kita prekės įsigijimo faktą patvirtinančia informacija kreiptis į mūsų parduotuvių administraciją, skambinti nemokama informacine linija 8800 200 50 ar rašyti el. paštu [email protected] dėl pinigų grąžinimo. Pinigus visada grąžiname“, – sako parduotuvės atstovai.

REKLAMA

VMVT komentaras

Į tokius gyventojų skundus sureagavo ir Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (VMVT). Jos duomenimis, šiemet Vilniaus apygardos priežiūros skyriaus specialistai užfiksavo vieną vartotojo pranešimą dėl gyventojų minimos „Maximos“, esančios Pilaitėje.

Kaip teigia VMVT, pirkėjas skundėsi įsigijęs netinkamos kokybės produktą, tačiau tyrimo metu nustatyta, kad skundas nebuvo pagrįstas. Tarnybos duomenimis daugiau pranešimų nebuvo gauta.

REKLAMA

VMVT gauna vartotojų pranešimus apie įvairias prekybos vietas ir centrus, o skundai dažnai būna dėl skirtingų pažeidimų. Todėl tarnyba teigia, kad remiantis gautais pranešimais, nėra pagrindo išskirti šio prekybos tinklo dėl netinkamų produktų skundų skaičiaus.

Įsigijus netinkamą vartoti produktą, tarnyba pataria jį gražinti pardavėjui, o kilus sunkumams – galima kreiptis ir į juos pačius.

„Vartotojai įsigiję nekokybišką maisto produktą, turi teisę jį grąžinti pardavėjui (pateikus pirkimo čekį) ir atgauti už jį sumokėtus pinigus, vadovaujantis Mažmeninių prekybos taisyklių reikalavimais. Nepavykus susitarti su pardavėju vartotojai gali kreiptis ir į VMVT“, – pataria tarnybos atstovai.

sako skambint rasyt grazint, turetumet ne tik pinigus grazint bet ir uz laiko sanaudas dar min 20eu duot. Mislijat mes visi taip nieko neveikiam ir turim marias laiko su kiausiniais visa diena lakstyt rasinet. Tai tuo ir naudojates galvojat kas cia skusis del keliu eu ir iskisim.
Nu jo, patys apsitarnaut, patys už kasininkus atidirbt, patys galiojimo laiką sužiūrėt turi pirkėjai. Gal patiems ir kainas leis nusistatyt?
Kodėl užblokuota komentarų funkcija po straipsniais:
- „Profesorius Landsbergis buvo paguldytas į reanimaciją: aiškėja, kaip jis jaučiasi“;
- „Vytautas V. Landsbergis prakalbo apie tėvo sveikatos būklę: siunčia jautrią žinią“;
- „Profesorius Landsbergis iš ligoninės siunčia žinią visiems“?

Ko bijote? Tiesos? - retoriniai klausimai.

Na..., manau, kad žmonės švęs, jei ta karšena nusibaigs. Kaip vienas ASMUO sakė: žemelei palengvės.
Ir nebejuokinkite, ir nevimdykite žmonių su tomis "žinutėmis".
,
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų