Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Koks turėjo būti BMW greitis,kad vairuotojas nesuspėjo sureaguoti.Pagal taisykles jei kliūtis privalai sustoti.
Vairuoti reikėtu griežtai drausti nuo 80metų amžiaus visiems be išimties
Daugiause avarija sukelia jauni tai tegu galima vairuoti tik nuo 25 .Jei jau amžius toks svarbus
Vyresni žmonės kartais per lėtai,apdairiai,lėtina bendra eismą,bet avariniu situaciju apdaro mažiausiai.Tai oficiali statistika.Amerikoj draugo uošvė sėkmingai važinėjo iki 94 metu ,kol galejo matyti,girdeti ir nepadarė nei vieno eismo įvykio.Nesumenkinkim valdzios nurodymu vyresnių žmonių ,nes jie atlaike rusu invazija,o dabar savi pradės apriboti jų gebėjimą laisvai judėti.Jie turi savo artimuosius,kurie mato jų sveikatos stovi ir gali įtakoti jų apsisprendimą vairuoti ar nevairuoti.
Visada bandoma pritraukti dėmesį pabrėžiant amžių, ligą ar automobilio markę, nors esmė slypi neatsakingame vairavime, neatsakingame kelių projektuotojų ir ženklintojų darbe ir kontrolės keliuose nebuvime. Apie vairavimo kultūrą neverta kalbėti, dar augti ir augti.
Tačiau galėjo būti ir net ne ta kryptimi pasukęs vairuotojas, o pagalbą teikiantis greitosios automobilis, staiga sugedęs sprogus padangas ir t.t. Nepriklausomai nuo amžiaus kiekvienas vairuotojas turėtų jam važiuoti saugiu greičiu. Tokiu, kuris leistų reaguoti į netikėtai atsiradusią kliūtį kelyje. Deja ....
O ar ne panašioje situacijoje žuvo ir tie šauliai su motociklu prie Panevėžio,tik tada tokio tipo avariją sukėlė 20 - metis.
Senolis sukėlė avariją,kiek triukšmo,o siaube,o toks įvykis vienas per metus ar net kelis.Jauni kasdien po kelias sukelia ir nieko,viskas gerai..
@Išsigimimas
Nežinau, kodėl bandai vaidinti protingą, bet neišeina visiškai .
@Nu
Ir kuo aš tau vis klūvu,negebi minties suprasti,aš ne robotas,todėl tau sudėtinga?
Čia reik klaust kas lėmė, kad atsidurė priešingoje pusėje. Ar atvažiavo nuo Molėtų ar pasuko nuo viaduko. Galėjo ir nuo viaduko pasukti į dešinę, nes dažniausiai suki į dešinę, palendi po viaduku ir išvažiuoji (o čia į priešingą pusę), problema, kad pasukimas į dešinę yra toks pats kaip betkuris išvažiavimas (nėra 90 laipsnių, kad neišvažiuotų prieš eismą). Čia reik analizuot kas lėmė, kur klaidos.
Kelio projektuotojams ir ženklintojams reikia nukapot nagus ir atimt licencijas . Ar patys jie vairuoja, ar kuria labirintus, kaip iš paprasto padaryt sudėtingą? Jų kaltė netiesioginė, bet akivaizdi.
Tragiška avarija Molėtų plente užminė mįslę – šis klausimas neduoda ramybės: „Žiauru“