Pasak VLK Komunikacijos skyriaus vadovės Jolantos Normantienės, beveik pusė Lietuvos gyventojų vartoja kompensuojamuosius vaistus ir medicinos pagalbos priemones, o kampanijos tikslas – visiems šiems žmonėms suteikti žinių apie racionalų vaistų vartojimą, kompensuojamų vaistų pasirinkimą ir kitas su farmacija ir sveikata susijusias aktualijas.
„Norime gyventojams plačiau papasakoti apie kompensuojamojo vaisto kelią iki paciento rankų, paaiškinti, kaip kaupiamas kompensuojamųjų vaistų priemokų krepšelis, kada už vaistus gali tekti primokėti, o kada priemoka padengiama. Ne mažiau svarbu visiems mums išmanyti, kaip įsigyti ir teisingai vartoti vaistus, kaip jų nekaupti ir ką su jais daryti, kai nebetinka vartoti“, – vardija aktualias informacinės kampanijos „Vaistai nekalba“ temas J. Normantienė.
Kampaniją įgyvendinančios pokyčių komunikacijos agentūros „Idea prima“ projektų direktoriaus Džeraldo Kaunecko teigimu, svarbu paskatinti žmones ieškoti patikimų informacijos šaltinių, kurie padėtų pacientams atsakyti į jiems rūpimus klausimus.
„Kampanijos šūkis „Vaistai nekalba“ primena, kad konsultuotis visais vaistų vartojimo, įsigijimo ir kitais aktualiais klausimais reikėtų tik su sveikatos priežiūros specialistais. Interneto forumai, Google, dirbtinio intelekto ar pažįstamų patarimai ne visada yra tinkamas žinių šaltinis. Kampanijai pasitelksime vizualias komunikacijos priemones – animacinius ir vaizdo klipus, kuriuose edukuosime apie tai, kaip ir kam skiriami kompensuojamieji vaistai, priminsime, kaip racionaliai juos įsigyti ir vartoti, paaiškinsime savigydos žalą“, – sako D. Kauneckas.
Tris mėnesius truksiančios kampanijos metu bus vykdoma edukacinė reklaminė kampanija televizijos, socialinių tinklų kanalais, komunikacijos sklaida žiniasklaidoje.
Pirmąjį kampanijos animacinį klipą jau galima pamatyti čia.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!