Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Labai jau tylus bendruomenės skundas, kuris primena gailų, užguitų mekenimą, o straipsnis su svarbios problemos diskusija nutrenktas į paraštes.
Švietimui , medicinai ,kad tokie dlbjb kaip dulkys ir konservatoriai neblogai pasitaškė Vienas urodas išlipo sausas , kitus stumti nuo valdymo kuo greičiau, su žalos atlyginimu
mes auginame su spec. poreikiais ir manome, kad "įtraukusis ugdymas" yra visiškas absurdas. Tokiems mažyliams reikalingas individualus ugdymas, jei nėra galimybių, tuomet specializuotas, kai klasėje yra kuo mažiau, max 6, vaikai.
Visa kita trauma ne tik mažiesiems su spec. poreikiais, tačiau ir sveikiems.
Manau, kad šitie priedurniai, kurie sugalvojo šią nesąmonę, žino, kad net kalėje, kur visi vaikai sveiki, kartais būna vienas kitas padaužiukas, ir net tas vienas visą mokymosi procesą paverčia jovalu.
Mažieji su spec. poreikiais, klasėse su sveikais vaikais ir didelėse, būna paliekami likimo valiai. Net susitvarkius duokumentus, reikiamos pagalbos dažnai negauna, nes tiesiog nėra pakankamai specialistų ir sąlygų. Klasėms su 25 vaikais skiriama 1 mokytoja ir 1 padėjėja. Vienas suaugęs gali dirbti max su 3 vaikais su spec. poreikiais. Vaikų su spec. poreikiai yra daugiau negu 50 %.
Žiauri LITWOS statistiką: kalbos sutrikimų apie 70 % (info iš medikų, logopedų). Kitą statistiką pateikti sunku, nes ne mažai atveju neregistruojami, nes tėvai nesusitvarko doksų. Tačiau vienoje WILNO "švietimo įstaigoje", vaikų su spec. poreikiais yra apie 40 %, doksus susitvarkė mažiau negu 5 %. Ir net susitvarkius doksus, pagalba dažnai būna tik ant popieriaus, nes nėra specialistų gebančių dirbti su tokiais vaikais, kurių, kaip minėjau, turi būti 1 suaugęs 3 vaikams su spec. poreikiais.
Taigi, darykite savo išvadas.
idiotai, nepasiruošė, o jau verčia daryti. Apie kokias tolerancijos ribas galima kalbėti, jei nukentės normalių vaikų mokymas, mažiau laiko liks darbui su jais? Atsipeikėkit, valdžiažmogiai ir nusileiskit ant žemės. Užtenka eksperimentuoti su vaikais. Matyt, norit, kad būtų kuo mažiau gerai išsilavinusių vaikų.
Kiekvienam sveiko proto turinčiam žmogui yra aišku, kad taip vadinamųjų "specialių poreikių" turinčius vaikus ir tokių poreikių neturinčius vaikus reikia ugdyti atskirai, ne vienoje klasėje. Ugdant vienoje klasėje, vaikų be "specialių poreikių" lygis yra tempiamas žemyn link tų poreikių turinčių vaikų lygio (mokymosi turinio, greičio, mokymo priemonių ir t.t.). Vaikų su "specialiais poreikiais" lygį bandoma pritempti prie vaikų be "specialių poreikų" lygio. Traumuojami ir vieni, ir kiti vaikai. Stabdomas vaikų be "specialių poreikių" ugdymas tam, kad vaikai su "specialais poreikiais" būtų geriau ugdomi. Ką gausime rezultate - atsakykite sau patys. Taip genijų tikrai neišugdysime, o bendras visų vaikų ugdymo lygis bus žemesnis nei galėtų būti. Kodėl Olimpinės žaidynės organizuojamos atskirai sportininkams su "specialiais poreikiais" ir be tokių poreikių? Pagalvokite apie tai. Ir baikite daryti nesąmones su visais savo įtraukiamaisiais ir išstumiamaisiais mokymais. Tie, kas sugalvojo taip mokyti vaikus, turinčius "specialių poreikių", pamiršo vaikus, kurie tokių poreikių neturi. Negalima vienų vaikų sąskaita kažką daryti kitų vaikų labui. Ir vienų, ir kitų vaikų ugdymas turi būti daromas valstybės sąskaita. Neniveliuojant visko pagal lėčiau bėgančius ar plaukiančius.
mes auginam su spec. poreikiais
mes auginam su spec. poreikiais
@Beprotybei ribų nėra ; ir manau, kad mažyliams su spec. poreikiais mokintis kartu su kitais yra net žalingiau negu sveikiems. Manau, kad mažyliai su spec. poreikiais patiria didėles psichologines traumas mokindamiesi kartu su sveikais. Manau, būtent tokių vaikų grupėje (su spec. poreikiais mokinami bendrai su sveikais) bus didžiausias procentas BREIVIKŲ.
Tačiau, gal to ir siekiama.
@mes auginam su spec. poreikiais Būtent apie tai nemąsto. Spec poreikių pirmas rankos nekels. Prie lentos pakvietus kokį pažymį rašys už nemokėjimą.
O ištraukiamajam ugdymui?
O ištraukiamajam ugdymui?
Užtenka pinigų? Specialistų? Požiūrio?
Na išvis pasiklauskit ką mano tėvai auginantys specialių poreikių vaikus,
mes auginam su spec. poreikiais
mes auginam su spec. poreikiais
@Onė ; ir manome, kad "įtraukusis ugdymas" yra visiškas absurdas. Tokiems mažyliams reikalingas individualus ugdymas, jei nėra galimybių, tuomet specializuotas, kai klasėje yra kuo mažiau, max 6, vaikai.
Visa kita trauma ne tik mažiesiems su spec. poreikiais, tačiau ir sveikiems.
Manau, kad šitie priedurniai, kurie sugalvojo šią nesąmonę, žino, kad net kalėje, kur visi vaikai sveiki, kartais būna vienas kitas padaužiukas, ir net tas vienas visą mokymosi procesą paverčia jovalu.
Mažieji su spec. poreikiais, klasėse su sveikais vaikais ir didelėse, būna paliekami likimo valiai. Net susitvarkius duokumentus, reikiamos pagalbos dažnai negauna, nes tiesiog nėra pakankamai specialistų ir sąlygų. Klasėms su 25 vaikais skiriama 1 mokytoja ir 1 padėjėja. Vienas suaugęs gali dirbti max su 3 vaikais su spec. poreikiais. Vaikų su spec. poreikiai yra daugiau negu 50 %.
Žiauri LITWOS statistiką: kalbos sutrikimų apie 70 % (info iš medikų, logopedų). Kitą statistiką pateikti sunku, nes ne mažai atveju neregistruojami, nes tėvai nesusitvarko doksų. Tačiau vienoje WILNO "švietimo įstaigoje", vaikų su spec. poreikiais yra apie 40 %, doksus susitvarkė mažiau negu 5 %. Ir net susitvarkius doksus, pagalba dažnai būna tik ant popieriaus, nes nėra specialistų gebančių dirbti su tokiais vaikais, kurių, kaip minėjau, turi būti 1 suaugęs 3 vaikams su spec. poreikiais.
Taigi, darykite savo išvadas.
Ministerio Pav Pinskuviene.. Bet visi mato, kad tam ugdymui nei pasiruošta.., nei pinigu skirta..Reiktų ministerijos vadovams.. na nors savaite pabūti tose klasėse mokytojo padėjėju..
@Kritikavo ministerijos atstovai galėtų padirbėti mokytojo padėjėjais? Nejuokinkit, jiems tai per sudėtinga.Į ministerijas sulindę,,chebrytės", jiems nereikalingas išsilavinimas, tad ir priima tokius saliamoniškus sprendimus..
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų