Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Laikinieji darbai pataps ilgalaikiais ir normaliais užtaisymais biudžetas bus nuplautas į duobes
Viskas gerai. Nuveš malūnus. Po to sugalvos vežti mėšlą, dar kitokį š. Dar ilgiau nedirbs. Va ir bus kuom pasiteisinti kad nespėjo suremontuoti, kad negalėjo užtikrinti kokybės.
A toks duobių taisymas vadinasi "Velykinis margutis". Toks būdas leidžiamas Via Lietuva sukurtuose normatyviniuose dokumentuose. "Kai orai leis" bus užtaisyta tinkamai. Kol kas orai neleidžia. Turėkite kantrybės.
Taip kad viskas yra gerai. Ramybės jums ir jūsų namams.
A toks duobių taisymas vadinasi "Velykinis margutis". Toks būdas leidžiamas Via Lietuva sukurtuose normatyviniuose dokumentuose. "Kai orai leis" bus užtaisyta tinkamai. Kol kas orai neleidžia. Turėkite kantrybės.
Taip kad viskas yra gerai. Ramybės jums ir jūsų namams.
rekomendacijos...
They didn’t dismantle the patriarchy, they dismantled the FAMILY.
Feminism wasn’t a movement to uplift women, it was a calculated play to separate children from their mothers, rewrite loyalty, and grow government power. And we’re watching the fallout in real time.
facebook • com/reel/688425864072589
'
They didn’t dismantle the patriarchy, they dismantled the FAMILY.
Feminism wasn’t a movement to uplift women, it was a calculated play to separate children from their mothers, rewrite loyalty, and grow government power. And we’re watching the fallout in real time.
facebook • com/reel/688425864072589
'
Viskas cia gerai, durninam zmones ir sukam AFIORAS.
Na, kelio ženklai ir gairės saugaus eismo neužtikrina, jei išardai kelio aitvarą. Stabdant darbus 3 mėnesiams, racionalu įrengti laikiną kelio aitvarą ( pastatymo ant kelio būdu) arba atstatyti išardytus. Kainos- juokingos, darbams reikia skirti 2 dienas. Tai normalus, atsakingas techninis prižiūrėtojas- inžinierius tai ir pavestų padaryti, o sumokėti turėtų užsakovas ( pinigus ar jų dalį galėtų prašyti kompensuoti iš vėjo jėgainių statytojo). Dėl remonto šaltu asfaltu.... Atvirai - šūdarankiai. Visiški. Už tokius darbus derėtų sumokėti 0 eurų ir 0 centų :). Suprasčiau, jei būtų kiemo lyga - bet jūs kaip ir pretenduojat būti kelininkai? Tai gal paprasčiau būtų frezuoti tuos tarpduobių likučius ir palikti kad ir nelabai lygiai, tačiau negadinti šalto asfalto? Keista matyti, kaip degraduoja buvusios normalios įmonės naujųjų vadybininkų dėka. Prisirinko durnelių nemąstančių, niekada praktinio darbo nedirbusių, jokios atsakomybės pirmiausia prieš save ir savo profesiją neturinčių :). Baisu. Na, o "gyventojui"- kam tie pezalai apie pinigų plovimą? Nei į tvorą, nei į mietą :). Bet čia tokia mada pasisakyti, kad kelininkai plauna pinigus? Neturi jie akivaizdžiai pinigų net papildomiems darbams.
Gabaritai vaziuos keturis metus tad kam tvarkyt jei lesos nusavintos
yra idiotai, arba mus visus laiko idiotais. Kelyje Joniškis-Šiauliai kelio remonto darbai baigti dar balandžio mėnesį(kelininkai tikina, kad nebaigti),tačiau per gegužės mėnesį nebuvo užfiksuota nei vieno dirbančio darbininko. Kelyje sustatyti ženklai, ribojantys eismą. Nors nėra niekam jokios grėsmės, vairuotojai turi važioti ne didesniu 50 km/val greičiu.Visi piktinasi, bet matyt, kelią remontavo švogeriai...
Valstybė skaičiuoja generolo dantis o buvusi valstybinė įmonė tapusi jau akcine bendrove skaičiuoja tik dividendus. Tie kurie kontroliuoja pinigus ir darbų kokybe sąžiningai dirbti nesugeba,Matyt labiau apsimoka nieko nematyti.
O žinot kam tokius griovius visoj LT Ir susiaurino gatves...
ATEIS LAIKAS PLAUS PINIGUS SU PĖSČIŪJŲ TAKAIS. NES LOGISKAI, VALKATAUS EUROPINIU TAKAMS. ALE ŽALIAS KURSAS
ATEIS LAIKAS PLAUS PINIGUS SU PĖSČIŪJŲ TAKAIS. NES LOGISKAI, VALKATAUS EUROPINIU TAKAMS. ALE ŽALIAS KURSAS
Kodėl mūsų kelių statybos konkursuose nesimato kitų valstybių įmonių? Lietuvoje šioje srityje tikėtina, jog yra korupcija. Pamenu tokį tiltuką per paprastą upelį "remontavo" metus laiko. Ten dirbančiųjų beveik nematyti buvo, o kelias uždarytas. Mašinų srautas važiavo ilgu žvyruotu aplinkeliu, kuris buvo sugadintas esant tokiam eismui. Tokie dalykai akis bado dėl lėšų taškymo ir neūkiškumo
@. As
"Tikėtina"... Na, jei tu nežinai, tai bent jau garsiai nerėktum :). Lietuvoje - užsienio kompanijų ir Lietuvos, pajėgių statyti kelius, yra perpus. Ir bent viena užsienio kompanija konkurse tikrai dalyvauja. Tiesiog- nėra tokių apimčių ir pinigų, kad vertėtų landžioti į rinką. Neverta. Nes vien pajėgumų logistika, laikinų bazių įkūrimas, gamtinių resursų ir medžiagų įsigijimas, personalas ir t.t. - niekaip neapsimoka. Kelių statyba - iš esmės lokalus verslas visame pasaulyje. Taigi, kliedėti nereikia. Būtų čia auksinės statybos, užsienio įmonės seniausiai nerštų.
@A
Lietuvoje ženklų nugaros dažomos pilka spalva, Vilnius keičia visus ženklus, netgi gerus į juodai dažytus. Juodi dažai brangesni, reikia dažyti papildomai tvirtinimus ir vamzdžius, kurie būna ir 5 metrų.
Ar tai meras iš savo kišenės daro?
Ar aktualu labai kaip atrodo ženklai?
Lietuvoje veikia pelningai net 3 ženklų gaminimo įmonės, 3!! Galite patikrinti jų pelną ir gamybos apimtis...
Lenkų įmonė siūlė Lietuvos kelininkams baltų dažų keliams, su ilga garantija. Žinoma nieks nesutiko, nes nebūtų darbo. Dabar Vilniuje naktį per lietų būna baisu važiuoti kai nesimato kelio žymėjimų kur juostos vingiuoja.
Ar tai meras iš savo kišenės daro?
Ar aktualu labai kaip atrodo ženklai?
Lietuvoje veikia pelningai net 3 ženklų gaminimo įmonės, 3!! Galite patikrinti jų pelną ir gamybos apimtis...
Lenkų įmonė siūlė Lietuvos kelininkams baltų dažų keliams, su ilga garantija. Žinoma nieks nesutiko, nes nebūtų darbo. Dabar Vilniuje naktį per lietų būna baisu važiuoti kai nesimato kelio žymėjimų kur juostos vingiuoja.
Pamatęs vaizdą kelyje vyras nustėro: „Ir tai finansuojama valstybės lėšomis“