Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Kolai šita betvarkė tęsis ir kyšininkai pasirašines ant dokumentų tai taip ir bus.Teko matyti kai atveža asfaltą ir veždama mašina prie klotuvo klimsta ir kloja vistiek tai sveiku protu sunkiai yra suvokiama kaip buvo leista kloti asfaltą.
Visiškas mulkis, pasoditnas į kėdę tik tam, kad būtų galima vogti dotacijas, skirtas kelių remontui. Tik pažiūrėkite- jis net nekalba apie poasfaltinius atrams ir pagrindo sutvirtinimo sluoksnius, ir net neužsimena apie tai, kad po asfaltu turi būti ne tik volu sutvirtinta smėlio ir žvyro danga, be ir dvejų tipų skaldos sluoksniai. Mačiau, kaip tiesiant vieną svarbų kelią, ,,Fegdos'' sunkvežimiai asfaltą, skaldą, ir netgi seną nukastą asfaltą vežiodavo po sodybas - vežioja ir dabar, nes vairuotojai už tai į kišenę įsideda gražaus pinigo iš namų savininkų. Kas netingite, kelias dienas stebėkite, kaip r kur iš tiesų išvežamas asfaltas, skalda, smėlis ir vyras iš statybviečių - o provincijoje, kaip sakoma, ,,Dievas aukštai, caras toli'' - niekas prdaug ir nekontroliuoja, nes puikiai žino, kad vistiek niekas nieko nebaudžia. Vok, ką nori, daryk, ką nori - valdžiai visa, ko neparašyta popieriuose, neegzistuoja.
@. Tai jo iki šiu dienu pardavyneja, utena moletai betonke trupinta... stovi kruwos didziausios.
@. Fegda yra privati įmonė. Senas asfaltas yra jos darbo rezultatas ir ji gali jį naudoti kaip jai patinka.
Kolhozas čia yra jis!
@Žiedinis failas Kur kapitalizme kolūkius radai. Tikriausiai norėtum tai daryti iš savo kišenės, tai būtu visiškas kapitalizmas
Tik imituoja kelių remontą kaip prostitutė orgazmą - realiai įsisavina kelių remontui skirtus pinigus ir kokio skysto asfalto ploną sluoksnį užlieja,kad kuo greičiau nusidėvėtų - ir vėl būtų galima "pinigus į kišenę įsisavinti" Kol nebus reikalaujama atsakomybės už darbų kokybę ir garantijų tol pinigų vogimas tęsis.
Na, pasakysiu nepopuliariai - jeigu LT įmonėms nepavyksta nutiesti kelių kurie bent jau 10 metų nareikalautų JOKIŲ lopymų - kvieskite kiniečius. Man, mokesčių mokėtojui mokančiam pilną visų įmanomų mokesčių tarifą ir spektrą bei dirbančiam komercinėje (ne viešo, ne valstybiniame ir niekaip su viešubpinijų plovimu nesusijusioje veikloje), jau nėra vertybė, kad LT pinigai liks LT. Jau viskas, jau lazda perlekta ir sulaužyta daygybę kartų. Tue pinigai nugula korumpuotų valdininkų ir “laiminčių” įmonių savininkų kišenėse, o aš ir toliau turiu važinėti amžinai provėžuotuose, fiktyviai lopomuose, kad toliau įsisavinti pinigus keliuose. Pravažiuokite į lenkiją per Kalvariją - užmerktom akim keleiviai supras kur baigiasi Lietuva ir prasideda Lenkija. Todėl aš noriu, kad mokesčių pinigai keltų Kinijos ekonomiką
Neremontuoja o plauna ir plauna pinigus. Jeigu remontuotu tai suremontuotu ir pamirstu. Isvagia ir verkia kad nera pinigu kelems. Vaigiu salis
nes visur "darbo" imitacija
nes visur "darbo" imitacija
teko stebeti cirką kai žvyrkeliu Abromiškės -Lapiakalnis ( Elektrėnų sav.) važiavo pats ministras ,tai prieš tai išlygino žvyrą kaip stiklą ,išpurškė vandeliu kad nedulkėtu ,...veliau viskas grižta į realijas -kelio duobese laisvai karosai išgyventu iki pavasario
Amzinai tureti darbo , todel tokia ir kokybe . Amzinas biznis ir amzini atkatai .
Todel kad butu darbo ir atkatu kaip jums neaisku.
VIA Baltika tik ką nutiestas kelias vietomis jau prasėdo - atsiras duobės. Tiesiog nesutrambuota. O apie kvartalinius kelius kita bėda. Jie nėra pritaikyti sunkiajam transportui. O važiuoja fūros viena po kitos. Taip yra Tarandėje ir kitur. Didžiosios fūros sveria iki 40 tn. Anksčiau buvo kažkokie ribojimai - dabar tyla ir jokios kontrolės. Liberazmas paėmė viršų. Kažkas plauna pinigus

Skaitomiausios naujienos




Į viršų