„TikTok“ ir „Instagram“ tinkluose turinį kelianti nuomonės formuotoja, pademonstravo kūną apnuoginančią suknelę, kuri skirta vilkėjimui per laidotuves. Jos įrašas nepaliko abejingų.
Laidotuvių suknelė
„Sveikos merginos“, – vaizdo įrašo pradžioje teigia „edgylittlepieces“ modelis, sveikindama įprastus „TikTok“ paskyros sekėjus.
„Vis dar turime sandėlyje laidotuvių suknelių!“ – šūkteli kūrėja, tuo pat metu mosuodama rankomis ore, tarsi vakarėlyje.
Ji vilki juodą suknelę, o suknelės viduryje matomas didžiulis tarpas, išryškinantis iškirptę ir pilvą.
„Galite ją užsitempti laidotuvėms, kad būtų itin kukli, o po vakarėlio vėl atlaisvinti“, – siūlė „edgylittlepieces“.
Daugelis programėlės vartotojų nesuprato, ar vaizdo įraše kalbama rimtai.
„Laidotuvės? Po vakarėlio?“ – komentavo vienas naudotojas.
„Ar ji juokauja?“ – klausė kitas, nuoširdžiai suglumęs dėl vaizdo įrašo.
„Suknelė nuostabi, nesupraskite manęs klaidingai, bet jei aš ją dėvėčiau per laidotuves, mane taip pat palaidotų“, – minėjo kritiškai nusiteikęs žiūrovas.
Taikoma ta pati formuluotė
Naujienų portale dexerto.com rašoma, kad „TikTok“ paskyra skirta nuomonės formuotojos drabužių prekėms parduoti, o laidotuvių suknelė tikriausiai kurį laiką buvo pardavinėjama jų svetainėje. Iš tikrųjų „TikTok“ paskyroje buvo sukurti keli vaizdo įrašai, kuriuose bandoma reklamuoti laidotuvių sukneles, teigiant, kad vaizdo įraše esanti suknelė yra „populiariausia laidotuvių suknelė“.
Visi vaizdo įrašai buvo įkelti balandžio mėnesį, t. y., greičiausiai, tuo laikotarpiu, kai jie turėjo laidotuvių suknelių sandėlyje. Daugelyje kitų modelio vaizdo įrašų kanale naudojama lygiai tokia pati formulė, kai ji teigia, kad produktas yra sandėlyje ir yra labai „kuklus“.
Vaizdo įraše pateikta idėja daugeliui žiūrovų galėjo pasirodyti neįprasta, tačiau vaizdo įrašo tema ir stilius labai dera su kitu kanalo turiniu, kuriuo siekiama parduoti gaminius, o ne sukurti pokštą.