Socialinio atstumo tikslas – apsaugoti potencialiai užsikrėtusius žmones nuo kontakto su sveikais, neužsikrėtusiais žmonėmis. Tai yra svarbi priemonė, siekiant sulėtinti COVID-19 plitimą per bendruomenes ir apsaugant padidintos rizikos žmones, taip pat – užkirsti kelią ligų, galinčių turėti įtakos sveikatos priežiūros sistemai, plitimą.
Pagal dabartines rekomendacijas, socialinis atstumas sporto klubuose reiškia mažiausiai dviejų metrų atstumą tarp žmonių. Taip pat vienam žmogui turi tekti 5 kv. m plotas. „Impuls“ marketingo vadovės Donatos Visockaitės – Laurinčikienės teigimu, jos atstovaujamas sporto klubų tinklas pasitelkė tokias priemones kaip įvairūs žymėjimai ant grindų, ženklų naudojimas priminimams ir sporto klubo įrangos perstumdymas. Taip pat labai svarbu išvengti klientų būriavimosi tokiose sporto klubo vietose kaip administracijos, persirengimo kambariuose, baseine ir pirtyje, bei kitose komunalinėse zonose.
Socialinio atstumo laikymasis grupinių treniruočių metu
Siekiant išlaikyti socialinį atstumą grupinių treniruočių metu uždaroje patalpoje, galimų dalyvių skaičius buvo ženkliai sumažintas pagal Vyriausybės reikalavimus. „Impuls“ grupinėse treniruotėse uždaroje erdvėje šiuo metu gali dalyvauti iki 10 žmonių, o lauko treniruotėse – iki 30 žmonių. Į treniruotes privaloma užsiregistruoti, tačiau visi norintys nesutelpa, klientai skundžiasi, kad treniruotėse nėra vietos savaitei į priekį.
Socialinio atstumo strategija eina išvien su geru patalpų dezinfekavimu. Prieš treniruotę treneriai atsakingi už atstumo laikymąsi, o treniruotės metu jie turi užtikrinti, jog kiekvienas klientas nuvalys naudojamą įrangą prieš ir po jos naudojimo. Dėl didesnio saugumo užtikrinimo, „Impuls“ sporto ir sveikatingumo klubuose įvesta taisyklė, kad klientai atsineštų savo rankšluosčius, o dar geriau, jeigu klientai atsineš ir savo kilimėlius sportui.
Socialinio atstumo laikymasis individualių treniruočių metu
Treneris yra atsakingas už kliento supažindinimą su taisyklėmis, kaip reikėtų laikytis socialinio atstumo treniruotės metu, taip pat, kaip tai paveiks pačias treniruotes. Atsisakyta nereikalingo fizinio kontakto ir patartina vengti naudoti bendrai liečiamus paviršių. Žodinės instrukcijos pakeitė fizinį pratimų atlikimo demonstravimą ar pačio kliento fizinės laikysenos koregavimą rankomis.
Socialinio atstumo laikymasis administracijoje
Kadangi sporto klubo administratoriai (-ės) turi kontaktą su sporto klubo lankytojais, yra svarbu kaip įmanoma labiau sumažinti fizinį kontaktą tiek tarp administracijos darbuotojų ir klientų, tiek pačių sporto klubo klientų tarpe, taip pat vengti bendrai liečiamų paviršių.
„Impuls“ sporto klubas parūpino savo darbuotojams visas reikiamas apsaugos priemones, sumontavo apsauginius skydus ant administracijos prekystalio, buvo įvestos pusvalandžio pertraukos tarp registratūros darbuotojų pamainų, tam, kad pasikeisdami kolegos net nesusitiktų.
Socialinio atstumo laikymasis darbuotojų rate
„Impuls“ sprendžia, kurie darbuotojai galėtų dirbti iš namų, rūpinasi, kad patys kolegos laikytųsi rekomenduojamo atstumo, vengtų būriavimosi pamainos pradžioje ir pabaigoje, pietų bei pertraukų metu. Rekomenduojamas bendravimas virtualiomis konferencijomis netgi tarp tuo metu sporto klube dirbančių asmenų. „Dabar svarbiausia visiems neprarasti kantrybės ir laikytis taisyklių, kad viruso protrūkis vėl neatsinaujintų. Juk viskas daroma dėl mūsų pačių saugumo“ – pridūrė D.Visockaitė-Laurinčikienė.