• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pradėjus antrąjį karantino švelninimo etapą ir pradėjus veikti kirpykloms bei nagų priežiūros salonams, parengtos rekomendacijos, kaip užtikrinti saugų klientų aptarnavimą šiose grožio paslaugų teikimo vietose.

Pradėjus antrąjį karantino švelninimo etapą ir pradėjus veikti kirpykloms bei nagų priežiūros salonams, parengtos rekomendacijos, kaip užtikrinti saugų klientų aptarnavimą šiose grožio paslaugų teikimo vietose.

REKLAMA

Karantino metu leidžiama teikti plaukų priežiūros (plaukų plovimo, plaukų kaukių dėjimo, kirpimo, skutimo, šukuosenos formavimo, dažymo, ilgalaikio plaukų sušukavimo, tiesinimo, barzdų kirpimo) paslaugas ir nagų priežiūros (manikiūro, pedikiūro, dirbtinių nagų priauginimo) paslaugas.

Kirpyklos ir nagų priežiūros salonai savo paslaugas gali teikti tik ribodamos klientų srautus. Vienam klientui turi būti užtikrintas ne mažesnis kaip 10 kv. m. plotas arba vienu metu paslaugos gali būti teikiamos tik vienam žmogui. Taip pat svarbu užtikrinti, kad tarp klientams paslaugas teikiančių darbuotojų darbo vietų būtų ne mažesnis kaip 2 metrų atstumas. Jeigu 2 metrų atstumo tarp darbo vietų užtikrinti negalima, leidžiama dirbti tik kas antroje darbo vietoje.

Į paslaugų teikimo vietas gali būti įleidžiami tik tie klientai ir kiti lankytojai, kurie dėvi apsaugines kaukes ar kitas apsaugines veido priemones.

REKLAMA
REKLAMA

Teikdamas paslaugas personalas turi dėvėti apsaugines kaukes ir apsauginius akinius arba apsaugines kaukes ir apsauginius veido skydelius, mūvėti vienkartines pirštines. Vienkartinės pirštinės ir apsauginės kaukės turi būti keičiamos, o apsauginiai akiniai ir veido skydeliai dezinfekuojami arba keičiami po kiekvieno kliento.

REKLAMA

Prie įėjimo į patalpas klientus būtina informuoti, kad jose nerekomenduojama lankytis rizikos grupei priklausantiems žmonėms – vyresniems nei 60 metų amžiaus bei sergantiems lėtinėmis ligomis, taip pat visiems būtina laikytis asmens higienos (rankų higienos, kosėjimo, čiaudėjimo etiketo). Prie įėjimo, taip pat vidaus patalpose, gerai matomoje vietoje, turi būti padėta klientų rankų dezinfekcijai skirtų priemonių, esant galimybei – ir vienkartinių pirštinių.

REKLAMA
REKLAMA

Aptarnauti klientus gali tik sveiki darbuotojai, neturintys viršutinių kvėpavimo takų ligų, ūmių žarnyno infekcijų ir kt. susirgimų požymių. Darbuotojai turi nuolat stebėti savo sveikatą. Pasireiškus bet kuriems minėtiems susirgimų požymiams, darbuotojai turi nedelsiant nusišalinti nuo darbo ir kreiptis konsultacijos į koronaviruso karštąją liniją 1808 arba susisiekti su savo šeimos gydytoju dėl konsultacijos nuotoliniu būdu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Visi darbuotojai turi laikytis griežtos rankų higienos: ne rečiau kaip kas 2 val. plauti rankas su skystu muilu ir šiltu tekančiu vandeniu, dezinfekuoti jas specialiomis rankų dezinfekcinėmis priemonėmis, vengti liesti rankomis veidą, akis, nosį, burną, laikytis kosėjimo ir čiaudėjimo etiketo.

Pagal galimybes, personalas darbą turi organizuoti taip, kad būtų įmanoma dirbti laikantis saugaus atstumo vienas su kitu ir klientais (daugiau kaip 2 metrų atstumas, trumpiau nei 15 min.) ar nekontaktuojant. Jeigu dirbama pamainomis, esant galimybėms, organizuoti darbuotojų keitimąsi pamainomis išlaikant saugų atstumą ar išvengiant kontakto.

REKLAMA

Patalpos, kuriose dirbama, turi būti vėdinamos ne rečiau nei kartą per valandą, darbo vieta dezinfekuojama pabaigus aptarnauti kiekvieną klientą. Kad būtų tinkamai dezinfekuota aplinka, aptarnaujant klientus rekomenduojama daryti bent 15 minučių pertrauką. Paviršiai, prie kurių tiesiogiai (oda, plaukais) liečiasi klientas (praustuvės, kėdės, atramos galvai ir kt.) dezinfekuojami po kiekvieno kliento.

Klientai turi būti skatinami už paslaugas atsiskaityti ne grynaisiais pinigais.

Kirpyklose ir nagų priežiūros salonuose nerekomenduojama dirbti darbuotojams, priklausantiems rizikos grupei. Negali dirbti darbuotojai, kuriems privaloma izoliacija.

Taip pat rekomenduojama aktyviai nereklamuoti bet kokių paslaugų pardavimus skatinančių priemonių (akcijų, išpardavimų), neorganizuoti nuolaidų valandų, pristatymų ir pan., kurie didintų gyventojų srautus paslaugos teikimo vietoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų