• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Respublikinė Šiaulių ligoninė kreipiasi į vizitams pas gydytojus užsiregistravusius asmenis – specialistai primena, kad gavus žinutę su priminimu apie paskirtą vizitą būtina į ją atsakyti.

Respublikinė Šiaulių ligoninė kreipiasi į vizitams pas gydytojus užsiregistravusius asmenis – specialistai primena, kad gavus žinutę su priminimu apie paskirtą vizitą būtina į ją atsakyti.

REKLAMA

Specialistai pastebi, kad pastaruoju metu padaugėjo atvejų, kai užsiregistravę vizitui pacientai gydymo įstaigoje nepasirodo.

Į žinutę būtina atsakyti

Pacientai ne tik nepasirodo, bet apie tai ir neinformuoja, todėl prašo pasikeitus aplinkybėms ir nebegalint atvykti į suplanuotą vizitą apie tai pranešti.

„Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad pastaruoju metu itin padaugėjo atvejų, kuomet pacientai neatvyksta į paskirtus vizitus pas gydytojus ir apie tai gydymo įstaigos neinfomuoja trumpąja žinute arba skambučiu.

Primename, kad dieną iki vizito, kiekvienas pacientas gauna priminimą žinute, į kurią BŪTINA atsakyti tik vienu žodžiu TAIP arba NE. Ilgesnio teksto atsakymų registravimo sistema nefiksuoja.

REKLAMA
REKLAMA

Prašome reaguoti į gaunamas žinutes ir taip bendradarbiauti mažinant eiles bei padedant efektyviai naudoti gydytojų darbo laiką“, – socialiniuose tinkluose dalijosi Respublikinė Šiaulių ligoninė.

Ligoninės administracija taip pat padėkojo visiems, kurie iš anksto informuoja apie atšaukiamus vizitus – tai padeda efektyviau organizuoti gydymo įstaigos specialistų veiklą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų