Specialistai pastebi, kad pastaruoju metu padaugėjo atvejų, kai užsiregistravę vizitui pacientai gydymo įstaigoje nepasirodo.
Į žinutę būtina atsakyti
Pacientai ne tik nepasirodo, bet apie tai ir neinformuoja, todėl prašo pasikeitus aplinkybėms ir nebegalint atvykti į suplanuotą vizitą apie tai pranešti.
„Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad pastaruoju metu itin padaugėjo atvejų, kuomet pacientai neatvyksta į paskirtus vizitus pas gydytojus ir apie tai gydymo įstaigos neinfomuoja trumpąja žinute arba skambučiu.
Primename, kad dieną iki vizito, kiekvienas pacientas gauna priminimą žinute, į kurią BŪTINA atsakyti tik vienu žodžiu TAIP arba NE. Ilgesnio teksto atsakymų registravimo sistema nefiksuoja.
Prašome reaguoti į gaunamas žinutes ir taip bendradarbiauti mažinant eiles bei padedant efektyviai naudoti gydytojų darbo laiką“, – socialiniuose tinkluose dalijosi Respublikinė Šiaulių ligoninė.
Ligoninės administracija taip pat padėkojo visiems, kurie iš anksto informuoja apie atšaukiamus vizitus – tai padeda efektyviau organizuoti gydymo įstaigos specialistų veiklą.