Nuvažiavus 100 kilometrų, vidutinis skirtumas, palyginti su antrąja vieta, buvo 0,41 litro degalų. Atsižvelgiant į tai, kad tolimųjų reisų vilkikas kiekvienais metais įveikia maždaug 150 000 km, „Scania“ per šį laikotarpį pranoksta artimiausią konkurentą sutaupydama daugiau nei 600 litrų degalų. 7 040 kg sveriantis „Scania“ vilkikas taip pat buvo lengviausia transporto priemonė. Ji per bandymus pasiekė didžiausią vidutinį greitį – 79,70 km/val.
„Green Truck“ ekologiškumo lyginamuosius bandymus kasmet organizuoja du Vokietijos verslo žurnalai: „Trucker“ ir „VerkehrsRundschau“. Jų siekis yra nustatyti efektyviausią tolimųjų reisų vilkiką taikant išmanią formulę, apimančią visus svarbius transportavimo efektyvumo ir tvarumo aspektus: degalų sąnaudas, vidutinį greitį, sunaudotą „AdBlue“ tirpalo kiekį ir sunkvežimio svorį (kuo lengvesnis, tuo jis vertinamas geriau).
„Scania“ sunkvežimiai jau laimėjo septynis iš aštuonių pastarųjų bandymų ir yra pelnytai tituluojami „žaliaisiais sunkvežimiais“. Skaičiuojant nuo pirmojo konkurso 2011 metais, Švedijos gamintojo sunkvežimiai testus laimėjo devynis kartus iš keturiolikos.
„Scania“ dalyvauja daugelyje žiniasklaidos rengiamų konkursų Europoje, tačiau „Green Truck Award“ bandymai iš tikrųjų yra skirti pagrindiniam mūsų pramonės reikalavimui išgryninti – pasiūlyti klientams didžiausią galimą transporto našumą, – sako „Scania Group“ vyresnysis viceprezidentas ir bendrovės „Scania Trucks“ padalinio vadovas Stefanas Dorskis. – Mūsų „Super“ vilkikui sukurtas jėgos agregatas buvo pristatytas 2021 metais. Jis pakėlė našumo kartelę į naują lygį, nes leido sutaupyti 8 proc. degalų. Tai mūsų klientams dabar naudinga kasdienėje veikloje.“
Iki šiol „Green Truck“ konkurse „Scania“ iš viso yra iškovojusi devynias pergales, keturias antrąsias vietas ir vieną penktąją poziciją (ją užėmė pačiais pirmaisiais bandymų metais). Joks kitas prekių ženklas kol kas net nepriartėjo prie šių pasiekimų.
Bandymai atliekami įvairių tipų keliuose (daugiausia greitkeliuose) aplink Miuncheną (Vokietija). Viską atidžiai stebi organizatoriai ir konkurse dalyvaujančių gamintojų darbuotojai. O rezultatus galintys paveikti besikeičiantys veiksniai, tokie kaip priešpriešinis vėjas, lietus ir temperatūra, visuomet kompensuojami pasitelkiant etaloninį sunkvežimį.
„Labai didžiuojamės ir džiaugiamės susigrąžinę efektyviausio tolimųjų reisų vilkiko titulą pasaulyje. Mažiau degalų sunaudojantys mūsų sunkvežimiai labai prisideda prie CO2 emisijos mažinimo, nes didžioji pasaulio transporto dalis vis dar priklauso nuo vidaus degimo variklių“, - apibendrina S. Dorskis.