Abi RS versijos komplektuojamos su dviem elektros varikliais, visų varančiųjų ratų pavara ir 335 AG sistema, leidžiančia automobiliui nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti per 5,4 sek. Maksimalus greitis – 180 km/val..
84 kWh baterijos (79 kWh naudingoji talpa) palaiko iki 185 kW galios greitąjį įkrovimą, todėl nuo 10 iki 80 % baterija įkraunamas per vos 26 minutes.

„Enyaq RS“ vienu įkrovimu gali nuvažiuoti daugiau nei 560 km, o „Coupé RS“ – 570 km. Abu modeliai taip pat palaiko 11 kW AC įkrovimą ir siūlo dvikryptį energijos perdavimą – baterija gali veikti kaip elektros šaltinis namų tinklui.
RS versijos pasižymi pažeminta sportine važiuokle (priekyje –15 mm, gale – 10 mm) ir galinga stabdžių sistema.
Išorėje vyrauja naujoji „Modern Solid“ dizaino kalba – blizgi juoda „Tech-Deck Face“ priekinė dalis, juodi langų apvadai, RS ženkliukai, stogo bagažinės laikikliai (tik „Enyaq RS“) ir sportiški 20 colių „Draconis“ arba 21 colio „Vision“ ratlankiai. Galima rinktis išskirtinę „Mamba Green“ spalvą, o pasipriešinimo orui koeficientas siekia nuo 0,251 iki 0,239.
„RS Lounge“ salono apdailoje dominuoja juodas „Suedia“ mikropluoštas ir dirbtinė oda su ryškiai žaliomis siūlėmis, o „RS Suite“ pasižymi natūralios odos ir pilkų siūlių deriniu. Abiejuose – anglies pluošto imitacijos apdaila, nerūdijančio plieno pedalai, šildomos sportinės sėdynės su integruotomis atramomis ir šildomas perforuotos odos RS vairas.
Nuo 2000 m. „Škoda RS“ ženklelis simbolizuoja dinamiškiausius markės modelius. Nuo 2022 m. jis perkeliamas į elektrinę erdvę – „Enyaq Coupé RS“ tapo pirmuoju šios linijos elektromobiliu.
Iki šiol „Škoda“ pardavė daugiau nei 21 000 „Enyaq RS“ modelių.