Didžiulių investicijų reikalaujantys elektromobiliai nėra vienintelė „Porsche“ bendrovės ateities kryptis. Kompanijos atstovai oficialiai patvirtino, jog 8 cilindrų variklis bus gaminamas ne tik artimiausius metus, bet ir artimiausią dešimtmetį.
Nors „Porsche“ inžinieriams pavyks išsaugoti vidaus degimo variklį, tačiau bendrovės atstovai taip pat įspėjo, jog V8 variklių generuojamos melodijos turės būti prislopintos dėl vis griežtėjančių triukšmo apribojimų.
„Porsche Panamera“ modelių gamos vadovas Thomas Freimuthas atskleidė, jog naujos išmetamųjų teršalų taisyklės paleis ne tik CO2 rodiklius.
„Mums tenka susidurti su papildomomis taisyklėmis. Mes privalome atsižvelgti į variklių keliamo triukšmo lygio ribojimais ir su kiekvienais metais jie vis griežtėja ir griežtėja“, – sakė jis.
Vis dėlto, nepaisant vis griežtėjančių reikalavimų, jis užtikrintai patvirtino, jog „Porsche“ neplanuoja atsisakyti V8 variklio ir atskleidė, jog inžinierių komanda jau dabar dirba prie modernizuotos variklio versijos, kuri sugebėtų atitikti 2030 m. įsigaliosiantį „Euro 7“ taršos reglamentą.
„Mes žinome, jog šis variklis gali būti paruoštas „Euro 7“. Dėl to problemos nėra. Tiesiog turėsime pridėti keletą papildomų detalių, kurios mums padės išvengti hibridinės pavaros diegimo“, – tęsė jis.
Specialistas pripažįsta, jog elektra varomi automobiliai nesugeba sukurti tokios pačios emocijos kaip vairuojant automobilį su V8 varikliu.
„Turime išmokti kaip tas emocijas perkelti į savo elektrinius modelius, nes ilgalaikėje perspektyvoje turėsime pereiti prie elektromobilių. Tam turime surasti sprendimą“, – savo įžvalgomis dalinosi jis.
Šiuo metu „Porsche“ gamina tik vieną elektrinį modelį – „Taycan“. Tačiau netrukus prie jo prisijungs elektrinis „Macan“, o 2026-aisiais – elektrinis „Porsche Cayenne“.
Pagal numatytą bendrovės planą, 2030 m. daugiau kaip 80 proc. parduotų automobilių bus elektrifikuoti.