• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ryškų atspaudą automobilių istorijoje palikę modeliai visuomet bus Achilo kulnu tiems, kurie bandys sekti legendinio automobilio pėdomis. Pasaulyje yra vos keletas gamintojų, kurie sugeba nesugadinti pirmojo recepto, o jį pagerinti ir patobulinti. Deja, bet „Peugeot“ iš šių gamintojų akiračio buvo išmesta maždaug 2002 - 2003 metais, kuomet pagamino paskutiniuosius „Peugeot 306 GTI-6“ ir „Peugeot 106 GTI“ („Rallye“) modelius.  
„Peugeot 208 GTI“ testas : Žymaus brolio pėdomis
Vienas ryškiausių automobilių gamintojų iš Prancūzijos, naująjį tūkstantmetį galėjo pradėjo su trenksmu. Būtų užtekę patobulinti „106“, „206“, „306“ ir „406“ modelių formulę ir judėti toliau. Tačiau prancūzai nebūtų prancūzais, jeigu jie nebūtų linkę į eksperimentus. 2000 - 2010 metų eros „Peugeot“ modeliai buvo kitokie. Gamintojas, dėl mums nesuprantamų priežasčių, panoro orientuotis į visiškas nuobodylas. Taip, „Peugeot“ gamino sportiškas „207“ ir „307“ modelių versijas, tačiau jos nesugebėjo prilygti šių modelių pirmtakams, kurie anuomet užkėlė labai aukštą kartelę ne tik būsimiems „Peugeot“ modeliams, bet ir potencialiems konkurentams.
Ekonominė krizė, atrodo, buvo vienas iš tų priešnuodžių, kurie sugebėjo pažadinti prancūzų gamintoją iš labai ilgo žiemos miego. Drastiški pakeitimai kompanijos struktūroje, greitas persiorientavimas, nereikalingų modelių atsikratymas ir „Peugeot“ vertybių sugrąžinimas leido pradėti gaminti aibę tikrai gerų modelių: „208“, stilingąjį „RCZ“, „Europos metų automobilio“ titulą pelniusius „308“ ir „3008“. Su trenksmu sugrįžo ir sportiški „Peugeot“ modeliai, kurie bandė atsikratyti praeityje pagamintų automobilių šešėlio.
Kuomet 2012 metais Paryžiaus automobilių parodoje „Peugeot“ pristatė pirmąją „208 GTI“ versiją, prancūzų gamintojas neslėpė noro įtikti tiems, kurie iki šiol liaupsina „Peugeot 205 GTI“ - vieną geriausių sportiškų hečbekų, kurie kada nors riedėjo bendro naudojimo keliais.
„Peugeot 208 GTI“ testas : Žymaus brolio pėdomis
Pirmoji mūsų pažintis su šiuo stileiva įvyko 2013 metais, Estijoje, kuomet buvome pakviesti į „Peugeot 308“ modelio pristatymą. Kol daugelis kolegų tyrinėjo naująjį „Peugeot 308“, mes griebėme raktelius nuo „208 GTI“. Ir žinote ką? Tikrai nepasigailėjome, nes „208 GTI“ demonstravo ne tik mažyčio ir energingo šunelio entuziazmą, kuomet jis nori pagauti rankoje laikomą kamuoliuką, bet ir didžiulį variklio norą didinti variklio sūkius.
Pirmoji „208 GTI“ versija sugebėjo pataikyti tiesiai į dešimtuką ir dar kartą pademonstravo, jog „Peugeot“ inžinieriai yra rimtai nusiteikę susigrąžinti entuziastus, kurie, galbūt, dėl įvairiausių priežasčių nusisuko nuo gamintojo, garsėjusio savo charizma ir išskirtiniu charakteriu.
„Peugeot 208 GTI“ testas : Žymaus brolio pėdomis
Numeris 2 
2016 metai - „Peugeot“ žiniasklaidos atstovus kviečia pažiūrėti į atnaujintą „208“ modelių gamą. Tradiciškai, iš pradžių pristatomos pigiausios modifikacijos, kitaip tariant – tos, kurios beprotiškai populiarios. Prezentacijos metu „Peugeot“ atstovai pažymi naujo dizaino priekinius žibintus, keletą kitų esminių pakeitimų. O tuomet visų akys nukrypsta į pasiutusį ir etiketo pamokų reikalaujantį „Peugeot 208 GTI“, kuriam kosmetiniai pakeitimai suteikė daugiau veržlumo ir agresyvumo.
Sutinku, vizualiniai pokyčiai kardinaliai nepakeitė automobilio veido, tačiau tai kas slypi po oda suteikė žymiai daugiau džiaugsmo. Kuomet „Peugeot“ darbavosi ties atnaujinta „208“ modelių gama, prancūzų gamintojas nusprendė, jog atėjo metas į pagalbą pasikviesti „Peugeot Sport“ padalinio specialistus, kurie galėtų prikišti nagus prie sportiškiausio modelio - „208 GTI“.
„Peugeot Sport“ padalinio įtaka šiam modeliui buvo akivaizdi. 1,6 litro darbinio tūrio, keturių cilindrų variklis su turbina dabar išvysto 208 arklio galias ir 300 Nm sukimo momentą, priekinių ratų sukibimu nuo šiol rūpinasi „Torsen“ riboto praslydimo diferencialas, kuris taip pat buvo montuojamas į „RCZ R“ bei „308 GTI“ modelius. Be to, prancūzai praplatino priekinių ir galinių ratų tarpvėžę - atitinkamai 22 ir 16 milimetrų, sužemino automobilio pakabą 10 milimetrų, uždėjo didesnį sukibimą su kelio danga užtikrinančias padangas, 323 milimetrų skersmens stabdžių diskus priekyje bei iš naujo sukonfigūravo vairo stiprintuvo, stabilumo ir sukibimo kontrolių darbą. Pastarosios sistemos dabar veikia taip, jog galėtų maksimaliai išnaudoti riboto praslydimo diferencialą, tupintį šalia priekinės ašies.
„Peugeot 208 GTI“ testas : Žymaus brolio pėdomis
Rezultatas - juntamas ir girdimas
Kaip šiandien prisimenu dieną, kuomet turėdami labai mažai laiko bandėme perprasti pirmąją „Peugeot 208 GTI“ versiją. Užplūdus puikioms emocijoms net nesinorėjo išlipti iš automobilio, o tiesiog „įmesti“ hečbeką į priešakyje buvusius posūkius. Tačiau tuomet atsisėdus už „208 GTI“ vairo pasijusdavai taip, lyg sėdėtum tik kaip „Red Bull“ energetinio gėrimo prisodrintame modelyje. Atsisėdus už atnaujinto „208 GTI“ vairo apima jausmas, jog į jūsų rankas pateko labai rimtas įrankis, kuris tikisi, jog vairuotojas sugebės iš jo išspausti viską.
Plika akimi nematomi pakeitimai radikaliai pakeitė išvaizdųjį „208 GTI“. Jeigu anksčiau jį pamatę gatvėje pasakytumėte - „Ahhhhh“, tai dabar reakcija būtų visiškai kita. Tai automobilis, kuris noriai pademonstruoja grynakraujams sportiškiems modeliams būdingas dinamines savybes.
Vos 1,6 litro darbinio tūrio motoras ne tik jaučiasi gyvybingas plačiame sūkių diapazone, bet ir visuomet vairuotoją ragina tachometro rodyklę laužti iki pat raudonos žymos. Gamintojas teigia, jog iki 100 km/val. automobilis įsibėgės per 6,5 sekundės, tačiau šis rodiklis nėra itin svarbus, jeigu didžiąją dalį važinėsite ten, kur yra daug posūkių. Būtent vingiuotoje atkarpoje 1,6 litro variklis atsiskleidžia visu gražumu. Jis beprotiškai mėgsta aukštus sūkius, o kuo aukštesni sūkiai, tuo didesnę jėgą demonstruoja šis žiurkėno dydžio motoras.
Viduje jautiesi taip, lyg sėdėtumei už truputėlį didesnio kartingo vairo. Šį jausmą sustiprina kūną apgaubiančios sėdynės ir itin mažas vairas, kurio dėka „208 GTI“ sugeba keisti trajektoriją kaip puikiai ištreniruotas vokiečių aviganis. Po pirmosios ilgesnės atkarpos užmiestyje supranti, jog „Peugeot Sport“ atlikti pakeitimai sukūrė mašiną, kurios „Peugeot“ entuziastai laukė daugiau nei dešimt metų.
Vis dėlto, didžiausią nuostabą kelia atnaujinto „Peugeot 208 GTI“ stabilumas. Į posūkius įvažiuojant net ir didesniu greičiu, didesni kelio nelygumai jam nė motais. „Michelin“ padangos į kelią kabinasi visa jėga, reikia tik turėti drąsos ir noro, jog pasiektum „208 GTI“ limitą, o tai galima padaryti tik lenktynių trasoje.
Šešių laipsnių pavarų dėžė veikia pakankamai tiksliai, tačiau ji turi visiems prancūziškiems automobiliams būdingą, ilgą pavarų svirties perjungimo eigą. Tai nėra didžiulis trūkumas, tačiau jis sumažina vairavimo malonumą, kuomet norite džiaugtis keturių cilindrų variklio energija ir itin tiksliai veikiančiu vairo mechanizmu.
„Peugeot 208 GTI“ testas : Žymaus brolio pėdomis
Nėra namų be dūmų
Nuostabus valdymas, patraukli išvaizda ir praktiškas hečbeko kėbulas - idealus automobilis? Priklauso nuo to, kaip ir kokiu tikslu žadate jį naudoti. „Peugeot Sport“ padalinio atlikti pokyčiai sugebėjo sugrąžinti seniesiems „Peugeot“ modeliams būdingą charakterį, tačiau su juo kartu atkeliavo ir gremlinai.
Išmetimo sistema - atnaujintame modelyje ji dainuoja garsiau ir triukšmingiau, tačiau man niekaip neapsiverčia liežuvis skleidžiamo garso pavadinti maloniu. Taip, tai keturių cilindrų variklis, tačiau automobilių pramonėje yra labai daug pavyzdžių, kuomet net ir toks mažas atletas kaip „208 GTI“ sugeba sprogdinti petardas ir sukurti tikrą muzikinę simfoniją keleiviams viduje ir praeiviams lauke. O gaila, nes esu įsitikinęs, jog „RCZ R“ modelyje montuota išmetimo sistema galėjo atsidurti štai šio pikčiurnos arsenale.
Dėl itin trumpų pavarų dėžės perdavimo skaičių, variklio sūkiai užmiestyje svyruoja tarp 2500 - 3000 aps/min. Tai reiškia, jog išmetimo sistemos užesys bus jūsų kelionės draugas iki tol, kol nenuspręsite panaudoti ausų kištukų arba tiesiog išeiti pasivaikščioti.
„Peugeot 208 GTI“ testas : Žymaus brolio pėdomis
Konkurencijos netrūksta 
Kompaktiškų, žavių ir greitų modelių naujų automobilių rinkoje netrūksta. Be „Peugeot 208 GTI“ žaidimų aikštelėje taip pat galima išvysti „Renault Clio R.S“, „DS 3 Performance“, „Mini Cooper S“, „Opel Corsa GSi“, o netrukus šią kompaniją papildys absoliučiai naujas „Volkswagen Polo GTI“, kuris bus aprūpintas varikliu, kurį naudojo šeštos kartos „Golf GTI“.
Mūsų bandytas modelis buvo įkainotas  27 000 eurų suma. Tai nebuvo bazinis modelis, kuris į jūsų rankas patektų tik su tam tikrais privalumais. Bandytas modelis turėjo beveik viską, ką įmanoma gauti užsisakius „208 GTI“ hečbeką. Nusprendę dairyti į konkurentų stovyklas, panašią kainą pamatysite ir „Opel“ atstovybėje - neblogai sukomplektuota „Corsa GSi“ atsieis 27 400 eurų. Tuo tarpu absoliučiai plikas „Mini Cooper S“ kainuoja nuo 25 000 tūkst. eurų, o „DS3 Performance“ net nuo 29 990 eurų.
Pigiausio modelio titulas šioje kompanijoje priklauso „Renault Clio R.S“, kurio kaina prasideda vos nuo 22 000 eurų.
Pokyčių šiame segmente turėtų atnešti netrukus pasirodysiantis „Volkswagen Polo GTI“ ir naujos kartos „Ford Fiesta ST“, kuri bus komplektuojama su trijų cilindrų turbininiu jėgos agregatu.
„Peugeot 208 GTI“ testas : Žymaus brolio pėdomis
„Peugeot 208 GTI“ testas : Žymaus brolio pėdomis
Tai - greitesnis, daugiau talento turintis „208 GTI“. O tai yra geras ženklas, ypač tiems, kurie kadaise vairavo „205 GTI“, „306 GTI-6“ ar „106 GTI“. Galime drąsiai pasakyti, jog „Peugeot“ pagaliau turi modernų analogą, kuris leis senuosius modelius pastatyti į garažą ir juos puoselėti, kol naujasis „208 GTI“ džiugins tikrus vairavimo malonumą dievinančius automanus. Jeigu sutinkate padaryti keletą kompromisų, tuomet įsigiję prancūzišką „GTI“  tikrai nepasigailėsite, nes jis yra vienas geriausių „Peugeot“ gaminių per pastarąjį dešimtmetį.

PRIVALUMAI



  • Charizmtatiškas automobilio dizainas

  • Puikios valdymo savybės

  • Fantastiška variklio energija

  • Patogus naudoti kiekvieną dieną

  • Komfortiškos, kūną apgaubiančios sėdynės

  • Krikščioniškos kuro sąnaudos


TRŪKUMAI



  • Garso izoliacija

  • Jokių emocijų nekeliantis variklio garsas

  • Požiūris, jog mažas automobilis kainuoja beveik 30 000 eurų

  • Vairuotojo pozicija nėra ideali

  • Per ilga pavarų svirties eiga


„Peugeot 208 GTI“ testas : Žymaus brolio pėdomis

 „Opel Corsa OPC“ : Vokiška kišeninė raketa

„Peugeot 208 GTI“ testas : Žymaus brolio pėdomis

„Mini Cooper S“ : Brangioji, aš įsimylėjau „Mini“

GALERIJA


Ryškų atspaudą automobilių istorijoje palikę modeliai visuomet bus Achilo kulnu tiems, kurie bandys sekti legendinio automobilio pėdomis. Pasaulyje yra vos keletas gamintojų, kurie sugeba nesugadinti pirmojo recepto, o jį pagerinti ir patobulinti. Deja, bet „Peugeot“ iš šių gamintojų akiračio buvo išmesta maždaug 2002 - 2003 metais, kuomet pagamino paskutiniuosius „Peugeot 306 GTI-6“ ir „Peugeot 106 GTI“ („Rallye“) modelius.  
„Peugeot 208 GTI“ testas : Žymaus brolio pėdomis
Vienas ryškiausių automobilių gamintojų iš Prancūzijos, naująjį tūkstantmetį galėjo pradėjo su trenksmu. Būtų užtekę patobulinti „106“, „206“, „306“ ir „406“ modelių formulę ir judėti toliau. Tačiau prancūzai nebūtų prancūzais, jeigu jie nebūtų linkę į eksperimentus. 2000 - 2010 metų eros „Peugeot“ modeliai buvo kitokie. Gamintojas, dėl mums nesuprantamų priežasčių, panoro orientuotis į visiškas nuobodylas. Taip, „Peugeot“ gamino sportiškas „207“ ir „307“ modelių versijas, tačiau jos nesugebėjo prilygti šių modelių pirmtakams, kurie anuomet užkėlė labai aukštą kartelę ne tik būsimiems „Peugeot“ modeliams, bet ir potencialiems konkurentams.
Ekonominė krizė, atrodo, buvo vienas iš tų priešnuodžių, kurie sugebėjo pažadinti prancūzų gamintoją iš labai ilgo žiemos miego. Drastiški pakeitimai kompanijos struktūroje, greitas persiorientavimas, nereikalingų modelių atsikratymas ir „Peugeot“ vertybių sugrąžinimas leido pradėti gaminti aibę tikrai gerų modelių: „208“, stilingąjį „RCZ“, „Europos metų automobilio“ titulą pelniusius „308“ ir „3008“. Su trenksmu sugrįžo ir sportiški „Peugeot“ modeliai, kurie bandė atsikratyti praeityje pagamintų automobilių šešėlio.
Kuomet 2012 metais Paryžiaus automobilių parodoje „Peugeot“ pristatė pirmąją „208 GTI“ versiją, prancūzų gamintojas neslėpė noro įtikti tiems, kurie iki šiol liaupsina „Peugeot 205 GTI“ - vieną geriausių sportiškų hečbekų, kurie kada nors riedėjo bendro naudojimo keliais.
„Peugeot 208 GTI“ testas : Žymaus brolio pėdomis
Pirmoji mūsų pažintis su šiuo stileiva įvyko 2013 metais, Estijoje, kuomet buvome pakviesti į „Peugeot 308“ modelio pristatymą. Kol daugelis kolegų tyrinėjo naująjį „Peugeot 308“, mes griebėme raktelius nuo „208 GTI“. Ir žinote ką? Tikrai nepasigailėjome, nes „208 GTI“ demonstravo ne tik mažyčio ir energingo šunelio entuziazmą, kuomet jis nori pagauti rankoje laikomą kamuoliuką, bet ir didžiulį variklio norą didinti variklio sūkius.
Pirmoji „208 GTI“ versija sugebėjo pataikyti tiesiai į dešimtuką ir dar kartą pademonstravo, jog „Peugeot“ inžinieriai yra rimtai nusiteikę susigrąžinti entuziastus, kurie, galbūt, dėl įvairiausių priežasčių nusisuko nuo gamintojo, garsėjusio savo charizma ir išskirtiniu charakteriu.
„Peugeot 208 GTI“ testas : Žymaus brolio pėdomis
Numeris 2 
2016 metai - „Peugeot“ žiniasklaidos atstovus kviečia pažiūrėti į atnaujintą „208“ modelių gamą. Tradiciškai, iš pradžių pristatomos pigiausios modifikacijos, kitaip tariant – tos, kurios beprotiškai populiarios. Prezentacijos metu „Peugeot“ atstovai pažymi naujo dizaino priekinius žibintus, keletą kitų esminių pakeitimų. O tuomet visų akys nukrypsta į pasiutusį ir etiketo pamokų reikalaujantį „Peugeot 208 GTI“, kuriam kosmetiniai pakeitimai suteikė daugiau veržlumo ir agresyvumo.
Sutinku, vizualiniai pokyčiai kardinaliai nepakeitė automobilio veido, tačiau tai kas slypi po oda suteikė žymiai daugiau džiaugsmo. Kuomet „Peugeot“ darbavosi ties atnaujinta „208“ modelių gama, prancūzų gamintojas nusprendė, jog atėjo metas į pagalbą pasikviesti „Peugeot Sport“ padalinio specialistus, kurie galėtų prikišti nagus prie sportiškiausio modelio - „208 GTI“.
„Peugeot Sport“ padalinio įtaka šiam modeliui buvo akivaizdi. 1,6 litro darbinio tūrio, keturių cilindrų variklis su turbina dabar išvysto 208 arklio galias ir 300 Nm sukimo momentą, priekinių ratų sukibimu nuo šiol rūpinasi „Torsen“ riboto praslydimo diferencialas, kuris taip pat buvo montuojamas į „RCZ R“ bei „308 GTI“ modelius. Be to, prancūzai praplatino priekinių ir galinių ratų tarpvėžę - atitinkamai 22 ir 16 milimetrų, sužemino automobilio pakabą 10 milimetrų, uždėjo didesnį sukibimą su kelio danga užtikrinančias padangas, 323 milimetrų skersmens stabdžių diskus priekyje bei iš naujo sukonfigūravo vairo stiprintuvo, stabilumo ir sukibimo kontrolių darbą. Pastarosios sistemos dabar veikia taip, jog galėtų maksimaliai išnaudoti riboto praslydimo diferencialą, tupintį šalia priekinės ašies.
„Peugeot 208 GTI“ testas : Žymaus brolio pėdomis
Rezultatas - juntamas ir girdimas
Kaip šiandien prisimenu dieną, kuomet turėdami labai mažai laiko bandėme perprasti pirmąją „Peugeot 208 GTI“ versiją. Užplūdus puikioms emocijoms net nesinorėjo išlipti iš automobilio, o tiesiog „įmesti“ hečbeką į priešakyje buvusius posūkius. Tačiau tuomet atsisėdus už „208 GTI“ vairo pasijusdavai taip, lyg sėdėtum tik kaip „Red Bull“ energetinio gėrimo prisodrintame modelyje. Atsisėdus už atnaujinto „208 GTI“ vairo apima jausmas, jog į jūsų rankas pateko labai rimtas įrankis, kuris tikisi, jog vairuotojas sugebės iš jo išspausti viską.
Plika akimi nematomi pakeitimai radikaliai pakeitė išvaizdųjį „208 GTI“. Jeigu anksčiau jį pamatę gatvėje pasakytumėte - „Ahhhhh“, tai dabar reakcija būtų visiškai kita. Tai automobilis, kuris noriai pademonstruoja grynakraujams sportiškiems modeliams būdingas dinamines savybes.
Vos 1,6 litro darbinio tūrio motoras ne tik jaučiasi gyvybingas plačiame sūkių diapazone, bet ir visuomet vairuotoją ragina tachometro rodyklę laužti iki pat raudonos žymos. Gamintojas teigia, jog iki 100 km/val. automobilis įsibėgės per 6,5 sekundės, tačiau šis rodiklis nėra itin svarbus, jeigu didžiąją dalį važinėsite ten, kur yra daug posūkių. Būtent vingiuotoje atkarpoje 1,6 litro variklis atsiskleidžia visu gražumu. Jis beprotiškai mėgsta aukštus sūkius, o kuo aukštesni sūkiai, tuo didesnę jėgą demonstruoja šis žiurkėno dydžio motoras.
Viduje jautiesi taip, lyg sėdėtumei už truputėlį didesnio kartingo vairo. Šį jausmą sustiprina kūną apgaubiančios sėdynės ir itin mažas vairas, kurio dėka „208 GTI“ sugeba keisti trajektoriją kaip puikiai ištreniruotas vokiečių aviganis. Po pirmosios ilgesnės atkarpos užmiestyje supranti, jog „Peugeot Sport“ atlikti pakeitimai sukūrė mašiną, kurios „Peugeot“ entuziastai laukė daugiau nei dešimt metų.
Vis dėlto, didžiausią nuostabą kelia atnaujinto „Peugeot 208 GTI“ stabilumas. Į posūkius įvažiuojant net ir didesniu greičiu, didesni kelio nelygumai jam nė motais. „Michelin“ padangos į kelią kabinasi visa jėga, reikia tik turėti drąsos ir noro, jog pasiektum „208 GTI“ limitą, o tai galima padaryti tik lenktynių trasoje.
Šešių laipsnių pavarų dėžė veikia pakankamai tiksliai, tačiau ji turi visiems prancūziškiems automobiliams būdingą, ilgą pavarų svirties perjungimo eigą. Tai nėra didžiulis trūkumas, tačiau jis sumažina vairavimo malonumą, kuomet norite džiaugtis keturių cilindrų variklio energija ir itin tiksliai veikiančiu vairo mechanizmu.
„Peugeot 208 GTI“ testas : Žymaus brolio pėdomis
Nėra namų be dūmų
Nuostabus valdymas, patraukli išvaizda ir praktiškas hečbeko kėbulas - idealus automobilis? Priklauso nuo to, kaip ir kokiu tikslu žadate jį naudoti. „Peugeot Sport“ padalinio atlikti pokyčiai sugebėjo sugrąžinti seniesiems „Peugeot“ modeliams būdingą charakterį, tačiau su juo kartu atkeliavo ir gremlinai.
Išmetimo sistema - atnaujintame modelyje ji dainuoja garsiau ir triukšmingiau, tačiau man niekaip neapsiverčia liežuvis skleidžiamo garso pavadinti maloniu. Taip, tai keturių cilindrų variklis, tačiau automobilių pramonėje yra labai daug pavyzdžių, kuomet net ir toks mažas atletas kaip „208 GTI“ sugeba sprogdinti petardas ir sukurti tikrą muzikinę simfoniją keleiviams viduje ir praeiviams lauke. O gaila, nes esu įsitikinęs, jog „RCZ R“ modelyje montuota išmetimo sistema galėjo atsidurti štai šio pikčiurnos arsenale.
Dėl itin trumpų pavarų dėžės perdavimo skaičių, variklio sūkiai užmiestyje svyruoja tarp 2500 - 3000 aps/min. Tai reiškia, jog išmetimo sistemos užesys bus jūsų kelionės draugas iki tol, kol nenuspręsite panaudoti ausų kištukų arba tiesiog išeiti pasivaikščioti.
„Peugeot 208 GTI“ testas : Žymaus brolio pėdomis
Konkurencijos netrūksta 
Kompaktiškų, žavių ir greitų modelių naujų automobilių rinkoje netrūksta. Be „Peugeot 208 GTI“ žaidimų aikštelėje taip pat galima išvysti „Renault Clio R.S“, „DS 3 Performance“, „Mini Cooper S“, „Opel Corsa GSi“, o netrukus šią kompaniją papildys absoliučiai naujas „Volkswagen Polo GTI“, kuris bus aprūpintas varikliu, kurį naudojo šeštos kartos „Golf GTI“.
Mūsų bandytas modelis buvo įkainotas  27 000 eurų suma. Tai nebuvo bazinis modelis, kuris į jūsų rankas patektų tik su tam tikrais privalumais. Bandytas modelis turėjo beveik viską, ką įmanoma gauti užsisakius „208 GTI“ hečbeką. Nusprendę dairyti į konkurentų stovyklas, panašią kainą pamatysite ir „Opel“ atstovybėje - neblogai sukomplektuota „Corsa GSi“ atsieis 27 400 eurų. Tuo tarpu absoliučiai plikas „Mini Cooper S“ kainuoja nuo 25 000 tūkst. eurų, o „DS3 Performance“ net nuo 29 990 eurų.
Pigiausio modelio titulas šioje kompanijoje priklauso „Renault Clio R.S“, kurio kaina prasideda vos nuo 22 000 eurų.
Pokyčių šiame segmente turėtų atnešti netrukus pasirodysiantis „Volkswagen Polo GTI“ ir naujos kartos „Ford Fiesta ST“, kuri bus komplektuojama su trijų cilindrų turbininiu jėgos agregatu.
„Peugeot 208 GTI“ testas : Žymaus brolio pėdomis
„Peugeot 208 GTI“ testas : Žymaus brolio pėdomis
Tai - greitesnis, daugiau talento turintis „208 GTI“. O tai yra geras ženklas, ypač tiems, kurie kadaise vairavo „205 GTI“, „306 GTI-6“ ar „106 GTI“. Galime drąsiai pasakyti, jog „Peugeot“ pagaliau turi modernų analogą, kuris leis senuosius modelius pastatyti į garažą ir juos puoselėti, kol naujasis „208 GTI“ džiugins tikrus vairavimo malonumą dievinančius automanus. Jeigu sutinkate padaryti keletą kompromisų, tuomet įsigiję prancūzišką „GTI“  tikrai nepasigailėsite, nes jis yra vienas geriausių „Peugeot“ gaminių per pastarąjį dešimtmetį.

PRIVALUMAI



  • Charizmtatiškas automobilio dizainas

  • Puikios valdymo savybės

  • Fantastiška variklio energija

  • Patogus naudoti kiekvieną dieną

  • Komfortiškos, kūną apgaubiančios sėdynės

  • Krikščioniškos kuro sąnaudos


TRŪKUMAI



  • Garso izoliacija

  • Jokių emocijų nekeliantis variklio garsas

  • Požiūris, jog mažas automobilis kainuoja beveik 30 000 eurų

  • Vairuotojo pozicija nėra ideali

  • Per ilga pavarų svirties eiga


„Peugeot 208 GTI“ testas : Žymaus brolio pėdomis

 „Opel Corsa OPC“ : Vokiška kišeninė raketa

„Peugeot 208 GTI“ testas : Žymaus brolio pėdomis

„Mini Cooper S“ : Brangioji, aš įsimylėjau „Mini“

GALERIJA


REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų