• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Iš pirmo žvilgsnio – puikus įvertinimas. Vokietijos leidinio „Auto Bild“ ilgalaikiame 100 000 km bandymeVolvo V90 Cross Country“ pasirodė nepriekaištingai.

51

Iš pirmo žvilgsnio – puikus įvertinimas. Vokietijos leidinio „Auto Bild“ ilgalaikiame 100 000 km bandymeVolvo V90 Cross Country“ pasirodė nepriekaištingai.

REKLAMA

Per dvejus metus šis universalas nepasižymėjo jokiais rimtais techniniais gedimais, nebuvo fiksuota jokių įspėjamųjų pranešimų ar neįprasto stabdžių dėvėjimosi.

Daugiau patarimų perkant naudotą automobilį – specialioje rubrikoje „Iš antrų rankų“

Važiuoklė, kuri nuo įprasto V90 modelio skiriasi padidinta prošvaisa (6 cm), vertinta kaip viena komfortiškiausių klasėje. Ir vis dėlto, kai automobilis buvo išardytas iki paskutinio varžtelio, paaiškėjo, kad išorinis patikimumo įspūdis klaidino.

REKLAMA
REKLAMA

Patikimas kasdien, bet kas slypi po kapotu?

Ilgalaikį testą atlikusi „Auto Bild“ žurnalo redakcija teigia, kad ilgą laiką viskas klostėsi sklandžiai: automobilis buvo vertinamas dėl komforto, gerai veikiančios pakabos, malonios akustikos ir stabilumo net ir važiuojant didesniu greičiu.

REKLAMA

Tačiau dv tonas sveriantis universalas turėjo ir silpnesnių pusių. 2,0 litrų darbinio tūrio turbodyzelinis variklis buvo ne tik triukšmingas, bet ir neekonomiškas. 

Tačiau didžiausias netikėtumas laukė tada, kai automobilį išardė techninės apžiūros centro „Dekra“ specialistai.

Švaistiklių guoliuose aptikta tiek dilimo, tiek korozijos požymių, o antrojo cilindro sienelės buvo subraižytos į vidaus erdvę patekusiomis nešvarumų dalelėmis. Dėl per daug susidėvėjusių tarpinių iš galinio diferencialo ėmė sunktis tepalas. Dar viena problema – variklio velenas buvo netekęs kelių svarbių spyruoklių, kurios būtinos jo sklandžiam veikimui.

REKLAMA
REKLAMA

Vidus – pusė velnio, bet ilgaamžiškumas kelia abejonių

Įspūdžiai apie interjerą taip pat išsiskyrė. Vieni žurnalistai gyrė sėdynių patogumą, kiti kritikavo silpną šoninę atramą.

Odinės apmušalų kokybė po 100 000 km taip pat kėlė abejonių. Sėdynės kai kuriose vietose išbluko ir stipriai nusidėvėjo.

Galima spėti, kad tai iš dalies lėmė ir bandytojų elgsena. Kaip bebūtų, nuosavus automobilius vairuotojai paprastai saugo labiau nei testinius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Didžiausias netikėtumas laukė po automobilio išardymo. Paaiškėjo, kad dugno korozija yra gerokai labiau pažengusi, nei būtų galima tikėtis. Rūdžių aptikta ant priekinio ir galinio porėmio, slenksčių bei ratų arkų. Tai stebina, nes „Volvo“ ilgus metus garsėjo išskirtiniu atsparumu korozijai.

Kinų valdomas švediškas simbolis

Pastaraisiais metais „Volvo“ strategija sulaukia vis daugiau kritikos. Nuo variklių pasirinkimo mažinimo iki pokyčių gamybos valdyme. Ne vienas apžvalgininkas pastebi, kad po to, kai švedų gamintoją perėmė Kinijos milžinė „Geely“, autentiškas „Volvo“ identitetas ėmė blukti.

REKLAMA

Apie tai neseniai užsiminė ir ilgametis prekės ženklo ambasadorius Zlatanas Ibrahimovičius, pareiškęs, jog „Volvo“ jam nebeatrodo švediškas, o tapo kinišku automobiliu, su kuriuo jis nebenori būti siejamas.

Nors tai gali skambėti emocionaliai, „Auto Bild“ atliktas ilgalaikis „V90 Cross Country“ testas kelia pagrįstų klausimų.

Oficialiai automobilis 100 000 kilometrų bandymą įveikė be didesnių nesklandumų, tačiau jį išardžius paaiškėjo nemažai techninių defektų. Tai – požymiai, galintys lemti rimtesnius gedimus ne tik netolimoje ateityje, bet ir pasibaigus gamyklinei garantijai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų