• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Aivaras Grigelevičius / 

Prabangių automobilių paklausa kiekvienais metais visame pasaulyje auga. Nesvarbu kurį žemyną ar šalį paminėtume, susidomėjimas prestižinėmis markėmis nuolatos didėja. Tačiau tokiu žmonių elgesiu nereikėtų stebėtis, nes tokių gamintojų kaip : „Audi“, „BMW“, „Lexus“ ar „Mercedes Benz“ gaminiai atrodo solidžiau, kelyje elgiasi paklusniau, o apie surinkimo kokybę ir kitas smulkmenas net nereikia kalbėti. Prie milžiniškais tempais augančio prabangių automobilių gamintojų pelno taip pat prisideda marketingo specialistų ir visuomenės sudarytas įvaizdis.
„VAG“ koncerno šeimos narė - „Audi“, į prestižinių automobilių klubą buvo priimta tik prieš porą dešimtmečių. Nors keturių žiedų logotipą dėvintys automobiliai visame pasaulyje, ypač Europoje, didžiulio populiarumo sulaukė dar devintame dešimtmetyje, tačiau norint pilnaverčiu „Premium“ klubo nariu reikia labai tikslingai prie to dirbti ir stengtis kurti tik aukščiausios kokybės produktus. Sukurti vieną gerą modelį gali kiekvienas gamintojas, tačiau ne kiekvienas sugeba išlaikyti aukštai iškeltą kartelę ir sulig kiekvienu nauju modeliu ją pakelti dar aukščiau. Ambicijų nestokojantiems vokiečiams tai daryti sekasi puikiai, todėl nenuostabu, jog dabar „Audi“ laikomas pilnaverčiu „Premium“ segmento atstovu.


Aivaras Grigelevičius / 

Prabangių automobilių paklausa kiekvienais metais visame pasaulyje auga. Nesvarbu kurį žemyną ar šalį paminėtume, susidomėjimas prestižinėmis markėmis nuolatos didėja. Tačiau tokiu žmonių elgesiu nereikėtų stebėtis, nes tokių gamintojų kaip : „Audi“, „BMW“, „Lexus“ ar „Mercedes Benz“ gaminiai atrodo solidžiau, kelyje elgiasi paklusniau, o apie surinkimo kokybę ir kitas smulkmenas net nereikia kalbėti. Prie milžiniškais tempais augančio prabangių automobilių gamintojų pelno taip pat prisideda marketingo specialistų ir visuomenės sudarytas įvaizdis.
„VAG“ koncerno šeimos narė - „Audi“, į prestižinių automobilių klubą buvo priimta tik prieš porą dešimtmečių. Nors keturių žiedų logotipą dėvintys automobiliai visame pasaulyje, ypač Europoje, didžiulio populiarumo sulaukė dar devintame dešimtmetyje, tačiau norint pilnaverčiu „Premium“ klubo nariu reikia labai tikslingai prie to dirbti ir stengtis kurti tik aukščiausios kokybės produktus. Sukurti vieną gerą modelį gali kiekvienas gamintojas, tačiau ne kiekvienas sugeba išlaikyti aukštai iškeltą kartelę ir sulig kiekvienu nauju modeliu ją pakelti dar aukščiau. Ambicijų nestokojantiems vokiečiams tai daryti sekasi puikiai, todėl nenuostabu, jog dabar „Audi“ laikomas pilnaverčiu „Premium“ segmento atstovu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

20151116_133310


Ekspansija 
Kaip ir kiekvienas „VAG“ koncernui priklausantis gamintojas, „Audi“ nuolatos investuoja milžiniškas sumas į naujų technologijų, naujų variklių, komponentų ir automobilių kūrimą. Daugelį kartų apkalbėta, dar daugiau kartų pakoreguota, tačiau strateginį planą sukūrę gamintojai labai griežtai jo laikosi ir net negalvoja apie galimybę juo nesinaudoti ir improvizuoti.
„Audi“ šiuo metu išgyvena antrąjį plėtimosi dešimtmetį. Jeigu anksčiau „Audi“ modelių gamoje buvo tik keletas modelių, dabartinėje „Audi“ modelių šeimoje yra net dvylika skirtingo dydžio automobilių, kurie gali patenkinti įvairiausio plauko pirkėjo norus. Tačiau 2015 - 2018 metų laikotarpis „Audi“ markei bus pats svarbiausias kompanijos istorijoje.
Per šį trumpą laiką „Audi“ atnaujins visą modelių gamą ir ją papildys keliais visiškai naujais automobiliais. Pradedant „Nissan Juke“ dydžio „Audi Q2“ ir baigiant „Tesla“ elektromobilių siaubu - „Audi Q6“.
Šiais metais „Audi“ prekybos salonus pasiekė du visiškai nauji modeliai - „
TT“ ir „
Q7“, kurie pademonstravo ko galima tikėtis iš europiečių labai mėgstamos markės. Abudu modeliai naudojo mažiau sveriančias platformas, efektyvesnius variklius ir gausų kiekį technologijų, kurios priverstų raudonuoti „NASA“ specialistus. Tačiau tai buvo tik pradžia. 2015 metų pabaigoje visas dėmesys bus skirtas naujos kartos „Audi A4“ modelių šeimai, kuri pasiūlys ne tik mažesnį svorį, geresnį valdymą, geresnę surinkimo kokybę ar efektyvesnius motorus, bet ir dar didesnį kiekį technologijų, kurios iki šiol buvo montuojamos tik į tokius modelius kaip S klasės „Mercedes Benz“ ar „Audi A8“.

REKLAMA

20151116_105705


Nauja - viskas nauja
Gamintojai, kiekvieną kartą surengę spaudos konferenciją, šalia stovinčiam pristatomam automobiliui negaili labai gerų žodžių. Žmonės pristatantys automobilius nuolatos pabrežia, jog tai geriausias, išmaniausias, kokybiškiausias - trumpai tariant - pats geriausias automobilis. Nors tokį gamintojų atstovų elgesį galima suprasti, tačiau ne visada jų kalbos turi bent truputėlį bendro su realybe.
Labai stipriai išliaupsintas modelis labai greitai tampa visišku nesusipratimu ( šio modelio apžvalga artėja ), o kartais, bet tik kartais - išsakyti komplimentai būna visiška tiesa. Tad į kurią kategoriją patenka „Audi A4“?  Po visą dieną trūkusių bandymų galime pasakyti, jog naujos kartos „Audi A4“ patenka į antrąją kategoriją.

REKLAMA
REKLAMA

20151116_105842


Sukurtas ant naujos„MLB EVO“ platformos, naujos kartos modelis, priklausomai nuo pasirinkto variklio ar pavarų dėžes bei komplektacijos, gali būti iki 120 kilogramų lengvesnis už savo senesnį modelį. Tačiau automobilis tapo ne tik lengvesnis, bet ir ilgesnis bei platesnis.
Naujos kartos „Audi A4“ už senesnį modelį yra 25 milimetrų ilgesnis, 16 milimetrų platesnis. Tuo tarpu automobilio aukštis nepasikeitė. Įdomų yra tai, jog „Audi A4“ universalas už sedaną yra 1 milimetrų trumpesnis, tačiau tuo pačiu turi 7 milimetrais didesnę kėbulo prošvaisą.
Kad ir kaip dabar norėtume pasakyti, jog „Audi A4“ sugeba skristi ar gali išskirti oru varomu varikliu, tačiau techninė automobilio dalis nėra tokia naujoviška. „A4“ gali būti komplektuojamas su įvairaus galingumo 4 ir 6 cilindrų benzininiais bei dyzeliniais motorais, mechaninėmis arba automatinėmis pavarų dėžėmis, priekinių arba keturių varančiųjų ratų pavara. „Audi“ atstovai pristatydami šį modelį, ne vieną kartą pabrėžė, jog naujos kartos „A4“ išskirtinumas - automobilyje esančios technologijos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

20151116_114338


Priklausomai nuo poreikių, naujasis „Audi“ modelis gali turėti milžinišką kiekį saugumo sistemų, kurios atlieka aibe funkcijų. Į „A4“ montuojamos sistemos gali visiškai sustabdyti automobilį be vairuotojo pagalbos, neleisti išvažiuoti į priešingą eismo pusę, įspėja apie aplink automobilį esančius pavojus, pavyzdžiui dviratininkus bandančius įsirėžti į jūsų brangaus automobilio duris. Ir tai tik maža dalis įvairiausių sistemų, kurios kasdieninėse situacijose gali priversti jus už vairo tinginiauti.
Trumpa pažintis
Automobilių pristatymai būna skirti susipažinimui su naujausiu gamintojo produktu. Tačiau šie bandymai turi vieną trūkumą - laiko trūkumą. Nuo pat ankstaus pirmadienio ryto prasidėję automobilių bandymai su įvairiomis pertraukomis tęsėsi iki darbo dienos pabaigos. Tad per mažiau nei aštuonias valandas turėjome suprasti ir pajausti kaip pasikeitė naujos kartos „Audi A4“, kuriam Lietuvoje numatoma labai šviesi ateitis.
Bandymų stovykloje buvo galima išbandyti keletą skirtingų „Audi A4“ versijų. Nors 99% į bandymų stovyklą atvežtų modelių turėjo dyzelinį variklį, tačiau kaip vilkas tarp baltų avių stovėjo modelis su benzininiu turbo-benzininiu varikliu ir keturių varančiųjų ratų pavara.

REKLAMA

20151116_124109


20151116_124114


Pirmadienio rytą ir kelionę į Aukštadvario kartodromą pradėjome už 56 tūkst. eurų kainuojančio modelio, kurį į priekį varė 2.0 litrų, keturių cilindrų turbo-dyzelinis motoras, išvystantis 190 arklio galių ir 400 Nm sukimo momentą esant 1750 - 3000 aps/min. Suporuotas su priekinių varančiųjų ratų pavara ir septynių laipsnių automatine pavarų dėže, ši kombinacija Lietuvoje turėtų sulaukti daugiausiai dėmesio. Gamintojo teigimu, modelis su šiuo varikliu 100 kilometrų turėtų suvartoti 4.3 litro dyzelino, iki 100 km/val. įsibėgėti per 7.7 sekundės ir išmesti 107 g/km CO2.
Pasakyti ką nors blogo apie variklį, kuris yra naudojamas daugelyje kitų „VAG“ koncerno ar „Audi“ produktų, negalime. Varikliui netrūksta nei energijos, nei žvitrumo, nei efektyvumo. Kadangi tai dyzelinis variklis, milžiniškas „Red Bull“ energetinio gėrimo išgertas kiekis išgaruoja pasiekus 3500 aps/min. Vis dėlto, kasdieninėse kelionėse į darbą, į kitą miestą ar net pasaulio kraštą - nesiskusite nei didelėmis kuro sąnaudomis, nei galios trūkumų. Užteks tik stipriau spustelėti akceleratoriaus pedalą ir pajusite švelnų spyrį į užpakalį. Tik iškart reikėtų įspėti, jog skaičiai prietaisų skydelyje keičiasi pakankamai greitai. Net nepastebi kaip automobilis nuo 80 km/val. iki 150 km/val. įsibėgėja per kelias akimirkas.

REKLAMA

20151116_124245


Benzininis variklis vertas atskiros kalbos. Tai kur kas aukštesnės rūšies padaras. „VAG“ koncerno viduje „EA888“ vardu vadinamas motoras yra nuostabus. 2.0 litrų darbinio tūrio, keturių cilindrų motoras su turbina išvysto 252 arklio galias ir 370 Nm sukimo momentą. Suporavus šį variklį su keturių varančiųjų ratų pavara ir automatine pavarų dėže - gausite tikrą skanėstą, dėl kurios atsisakysite pretenzijų į dyzelinį motorą.
Benzininiam varikliui netrūksta galios visame sūkių diapazone, net menkiausias akceleratoriaus spustelėjimas palydimas švelniu burbtelėjimu ir staigia variklio reakcija į pedalo paspaudimą. Tad su šiuo automobiliu išvažiavus į siaurą, greitą ir suktą Aukštadvario kartodromo trasą, iš kiekvieno posūkio išvažiuodavome greičiau ir energingiau nei su modeliu, kuris turėjo dyzelinį variklį. Modelis su benzininiu varikliu taip pat neturėjo polinkio posūkiuose labai stipriai slysti. Išprovokuoti „Audi A4“ galima labai greitai, tačiau modelio su benzininiu varikliu riba yra kur kas toliau nei automobilio su dyzeliniu agregatu.
Taip pat reikėtų paminėti dar vieną faktą - po labai entuziastingų pasivažinėjimų, automobilyje su dyzeliniu varikliu vidutinės kuro sąnaudos siekė 8 litrus 100 kilometrų, o benzininio - 10.8 litro 100 kilometrų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

20151116_155718


20151116_155734


Automobilio paskirtis - nuobodi kasdienybė
„Audi A4“ turi ne vieną, bet keletą labai rimtų varžovų. Vokiškų automobilių gamintojos inžinieriai kuo puikiausiai supranta, jog naujos kartos „A4“ privalo būti nepriekaištingas. Tačiau didžiulis dėmesys detalėms ir vokiškas kruopštumas iš automobilio atima charakterį.
Nors ir labai trumpa, tačiau pirmoji pažintis su „Audi A4“ mums paliko labai, labai gerą įspūdį. Automobilį tinkamai galėsime išbandyti šiek tiek vėliau, tačiau net ir kelios valandos praleistos už „Audi A4“ vairo leido suprasti, jog 3 serijos „BMW“ dienos, kaip lyderio, yra suskaičiuotos.
Mūsų nuomone, naujos kartos „Audi A4“ turi geriausiai išbaigtą, nors ir minimalistinį, interjerą, geriausios kokybės apdailos medžiagas, garso izoliaciją ir puikų balansą tarp sportiškumo ir komforto. Vieninteliai trūkumai - pakankamai konservatyvi išvaizda ir protu nesuvokiama, labai brangi papildoma įranga. Bazinėje įrangoje nėra net šildomų veidrodėlių.
„Nespręsk apie knygą iš jos viršelio“ - būtent šis posakis tinka norint apibūdinti naujos kartos „Audi A4“.

GALERIJA


 
 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų