„Citroën“ gerbėjai turėtų puikiai žinoti, jog „Citroën SM“ buvo vienas iš įspūdingiausių bendrovės modelių. Sukurtas septinto dešimtmečio pradžioje, „SM“ turėjo tapti dinamiškesne „Citroën DS“ sedano alternatyva, tačiau kaip ir priklauso tuomet sukurtiems „Citroën“ modeliams, „SM“ pasižymėjo ne tik geresne dinamika.
Kadangi naujoji koncepcija buvo sukurta semiantis įkvėpimo iš „Citroën SM“, naujasis modelis taipogi pasižymi aptakiomis kėbulo linijomis, su žema stogo linija, iškiliu variklio dangčiu. Jis – taip pat ne ką mažesnis negu originalus „SM“.
Naujoji koncepcija yra 4,9 metro ilgio, 1,9 metro pločio ir tik 1,3 metro aukščio, tad net ir pagal šiuos parametrus jis yra labai artimas originaliam „SM“ modeliui.
„DS“ prekės ženklo vadovas Thierry Métroz apie savo naujausią darbą sako, jog prie šio projekto dirbusi komanda nenorėjo, kad originali „SM“ modelio idėja būtų sugadinta, nes šios markės gerbėjai yra labai priekabūs prie kultinių „DS“ modelių.
Jis taip pat pridūrė, jog šioje koncepcijoje panaudoti dizaino sprendimai bus panaudoti serijiniuose automobiliuose. Nors jis neatskleidė kokius sprendimus išvysime, tačiau tikėtina, jog pagrindinių kandidatų gretose bus priekinių žibintų dizainas ar radiatoriaus grotelės.
Tikėtina, jog ateityje pasirodysiančiuose modeliuose ir daugiau įdomių sprendimų, kuriuose dizaineriai pritaikė automobilio salone. Ten – modernios technologijos puikiai dera su išskirtinėmis stilizuotomis detalėmis, kurios padeda sukurti prabangaus ir patogaus automobilio įspūdį.
Deja, bet „DS“ nepateikė daugiau detalių apie šios koncepcijos technines charakteristikas. Kita vertus, atsižvelgiant į tai, jog „Citroën SM“ buvo sukurtas laikotarpiu, kuomet šiai bendrovei priklausė „Maserati“, šių dviejų kompanijų buvimas po vienu „Stellantis“ koncerno sparnu galbūt vėl iššauks netradicinę, bet labai įdomią kolaboraciją.
Kitais metais „DS“ planuoja pristatyti du vidutinio dydžio modelius: prabangų sedaną ir SUV. Abu modeliai naudos „STLA Medium“ vardu pavadintą platformą, kuri leis pasiūlyti ne tik elektrines, bet ir hibridines jėgaines.