„Honda“ vardas motociklų pasaulyje siejamas su patikimumu, inovacijomis ir universalumu.
Per kelis dešimtmečius japonų gamintojas sukūrė plačią kruizerių šeimą – nuo klasikinio „Shadow“ iki ikoniško „Gold Wing“. Tačiau pastaraisiais metais „Honda“ vis drąsiau keičia nusistovėjusius šio segmento standartus.

Keičia požiūrį į kruizerius
Gamintojas tvirtina, kad „Honda CMX1100“ iš esmės keičia tai, ką iki šiol galėjome galvoti apie klasikinį kruizerį.
Kaip ir priklauso šios klasės motociklui, jis turi žemai sumontuotą sėdynę, patogią sėdėseną, tačiau tuo motociklo galimybės nesibaigia.
Keturi važiavimo režimai leidžia motociklą pritaikyti prie skirtingų važiavimo sąlygų ir stilių. Prie komforto ir saugumo taip pat prisideda standartiškai diegiama pastovaus greičio palaikymo sistema bei ABS.
Svarbu paminėti ir tai, kad „CMX1100“ siūlomas su dviem transmisijos pasirinkimais: dvigubos sankabos transmisija (DCT) arba klasikine šešių pavarų mechanine dėže.
Tokia konfigūracija leidžia motociklą rinktis tiek technologijų mėgėjams, tiek tiems, kurie nori maksimalios kontrolės.
Užtikrinta dinamika ir lengvas valdymas
„Honda CMX1100“ komplektuojamas su 1084 cm³ darbinio tūrio dvitakčiu varikliu, kuris sukurtas taip, kad užtikrintų didžiulę trauką visame sūkių diapazone.
Tai ta pati jėgainė, kurią galima rasti ir „Africa Twin“ motocikle, tad kiekvienas „CMX“ vairuotojas gali tikėtis ne tik sklandaus darbo esant mažoms apsukoms, bet ir įspūdingo veržlumo aukštesniame diapazone.
Vienas didžiausių šio motociklo pranašumų – jo svoris. Su pilnu degalų baku (versijoje su mechanine pavarų dėže) jis sveria tik 220 kg – tai net iki 36 kg mažiau nei kai kurie konkurentai.
Toks lengvumas kartu su žemu svorio centru suteikia gerą balansą, leidžia lengviau valdyti motociklą stovint ar manevruojant mažu greičiu, o važiavimas tampa intuityvus ir malonus net tiems, kurie iki šiol neturėjo daug patirties su didesnės galios motociklais.
Konkurse dalyvaujančio „Honda CMX1100“ vizitinė kortelė:
- Gamintojas ir modelis: Honda CMX1100 DCT SP
- Kaina nuo: 12 490 €
- Konkursui pristatomo modelio kaina: 13 390 €
- Tipas (kategorija): Cruiser / Custom
- Variklio tipas: Benzininis
- Variklio darbinis tūris: 1 084 cm³
- Cilindrų skaičius: 2
- Galia: 88 AG
- Sukimo momentas: 98 Nm
- Įsibėgėjimas 0–100 km/h: 4,3 sek.
- Maksimalus greitis: 160 km/h
- Svoris: 237 kg
- Atstovas Lietuvoje: UAB Nippon Auto
- Papildoma informacija / technologijos / ypatybės: Šiuolaikiškas cruiser’is su dvigubos sankabos (DCT) pavarų dėže. Patogus, universalus ir technologiškai pažangus ilgesnėms kelionėms.
Konkursas „Lietuvos metų motociklas“ – prasidėjo
Konkursas „Lietuvos metų motociklas“ – nuo 2023 metų Lietuvos žurnalistų autoklubo organizuojamas projektas. Šalyje surengti rinkimai parodė, kad Lietuvoje iš tiesų trūko tokio formato projekto, mat jis sulaukė didžiulio susidomėjimo tiek iš motociklų gamintojų atstovų, tiek iš motociklininkų bendruomenės, o prie konkurso atidarymo šventės vartų nusidriekė netgi spūstys.
Balandžio 29-ą paskelbtas„Lietuvos metų motociklo 2025“ rinkimų startas, o kartu visi „plieninių žirgų“ gerbėjai kviečiami ne tik stebėti, kam profesionalų komisija skirs aukščiausius įvertinimus, tačiau ir patiems prisidėti prie rinkimų.
Kaip ir praėjusiais metais, motociklininkai ir motociklams prijaučiantys kviečiami tv3.lt portale atiduoti savo balsą labiausiai patinkančiam modeliui ir taip išrinkti vienintelį, kuris labiausiai nusipelnė „Tautos motociklo 2025“ vardo.