„Unimog“ (vok. Universal-Motor-Gerät) istorija prasidėjo dar 1946 m., kuomet pokario Vokietijai reikėjo patikimų, universalių darbo priemonių. Nuo tada modelis evoliucionavo į globaliai pripažintą „darbų mašiną“, naudojamą nuo ūkininkavimo ir gaisrų gesinimo iki karinės logistikos ir geležinkelių priežiūros.
Šiandien „Unimog“ grįžta į žemės ūkį kaip išmanus, tvarus ir nepaprastai universalus sprendimas, atitinkantis šiuolaikinių ūkių iššūkius.
Techninė galia ir tvarumo kryptis
Lietuvoje pristatytas Unimog U535 modelis aprūpintas 7,7 l darbinio tūrio EURO 6 varikliu, išvystančiu 260 kW (354 AG) galią ir 1380 Nm sukimo momentą. Jis gali tempti iki 27 tonų priekabą, tačiau išlieka draugiškas aplinkai – mažesnės emisijos, mažesnė dirvožemio apkrova ir geresnė biologinės įvairovės apsauga tampa ne tik etiniu, bet ir komerciniu privalumu.
Demonstracijos metu „Unimog“ atliko dirvos skutimo darbus su 3 metrų darbinio pločio noraginiu skutikliu, parodydamas, kad tai – ne teorinis, o realus darbo įrankis.
Universalumo esmė – ne viena funkcija, o visa sistema
„Unimog“ nėra traktorius įprasta prasme – tai platforma. Ją galima pritaikyti šienavimui, mulčiavimui, barstymui, transportui, kelių priežiūrai. Padargai gali būti jungiami iš priekio, galo, ant rėmo ar net tarp ašių – tai reiškia, kad viena transporto priemonė gali atlikti kelis skirtingus darbus be papildomos technikos.
„Mercedes-Benz Unimog“ transporto ekspertas Audrius Beliukevičius pabrėžė, kad šiuolaikinis ūkis keičia taisykles:
„Šiandien laimi ne tas, kuris turi daugiausia traktorių, o tas, kuris turi išmanesnę sistemą. Unimog leidžia spręsti priežiūrą, transportą ir logistiką vienu įrankiu – tai efektyvumo viršūnė.“
Modelis Unimog U535 Lietuvoje bus demonstruojamas iki gegužės 12 d.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!