Pasak mokymų bendrovės „UST Training“ eksperto Bento Thomaso, šiuo atveju problema dažniausiai slypi ne automobilyje, o degalinės įrangoje.
Daugiau patarimų perkant naudotą automobilį – specialioje rubrikoje „Iš antrų rankų“.
Nors pats degalų įpylimo mechanizmas automobiliuose per dešimtmečius beveik nesikeitė, degalų kolonėlės smarkiai patobulėjo, ypač saugumo srityje.
Kiekvienas degalų pistoletas turi specialų jutiklį, kuris gali automatiškai nutraukti srautą, jei aptinka galimą pavojų.
Kaip tai veikia?
Pistoleto viduje įrengta siaura vamzdelio tipo oro anga su membraniniu vožtuvu. Kol per ją teka oras – viskas veikia normaliai.
Bet vos tik degalai pasiekia pistoleto antgalį ir uždengia oro kanalą, susidaro vakuumas, kuris iškart išjungia pagrindinį vožtuvą. Tai apsaugos mechanizmas, neleidžiantis perpildyti bako.
Tačiau jei pistoletas išsijungia net ir tada, kai bakas dar beveik tuščias, tai reiškia, kad oro srauto angą kažkas blokuoja. Dažniausiai taip nutinka tuomet, kai degalai teka per greitai, o bakas nespėja jų sugerti. Ypač mažesniuose automobiliuose su trumpu degalų įpylimo vamzdžiu.
Ką daryti tokiais atvejais?
Specialistas pataria pirmiausia šiek tiek sumažinti degalų pylimo greitį. Tą galima padaryti tiesiog švelniau spaudžiant pistoleto rankeną.
Jei tai nepadeda, verta pabandyti pakeisti pistoleto įstatymo kampą, kad oro kanalas liktų atviras ir nesusidarytų per didelis slėgis.
Vis dėlto, jei pistoletas vis tiek nuolat išsijungia, gali būti, kad problema susijusi su pačios degalinės įranga.
Tokiu atveju verta pabandyti degalus pilti kitoje degalinėje, kur siurbliai veikia su mažesniu slėgiu.