„Prieš penkerius metus atvertėme naują „Porsche“ istorijos lapą, pristatę pirmąjį elektromobilį, kuris neabejotinai tapo novatoriškas pionierius savo segmente. Šiandien tęsiame šią sėkmės istoriją, pristatydami ženkliai atnaujintą „Taycan“ modelį, kuris – dar efektyvesnis, komfortiškesnis bei dinamiškesnis“, – sako „Porsche Taycan“ modelių linijos viceprezidentas Kevin Giek.
Didesnė baterija, daugiau galios
Po penkerių metų atnaujintas „Taycan“ nuo šiol pilnai įkrauta baterija, pagal WLTP standartą, galės įveikti net iki 678 km atstumą arba 175 km daugiau nei jo pirmtakas. Visose atnaujintose „Taycan“ modifikacijose montuojamos naujos kartos 105 kWh talpos „Performance Battery Plius“ baterijos gali priimti net 50 kW didesnę nei pirmtako krovos galią, kuri dabar siekia net iki 320 kW, esant 800V įtampai. Tai leidžia naująjį „Porsche“ elektromobilį įkrauti per ženkliai trumpesnį laiką – vos per 18 min. iki 80 proc.
Visos atnaujintos „Taycan“ modifikacijos pasižymi dar greitesniu įsibėgėjimu. „Taycan Turbo S“ 100 km/h greitį išvysto vos per 2,4 sek. arba 0,4 sek. greičiau nei jo pirmtakas, tuo tarpu standartinės modifikacijos „Taycan“ – per 4,8 sek. arba 0,6 sek. greičiau nei ankstesnis.
Tuo tarpu juose montuojama „Sport Chrono“ paketo „push-to-pass“ funkcija leidžia automobilio momentinę galią padidinti 10 sekundžių net 70 kW. Priklausomai nuo modelio modifikacijos, pastaroji funkcija bendrai leis pasiekti iki 700 kW galią (952AG) bei užtikrins dar didesnį automobilio našumą, ypač lenkimo metu ar ypatingose situacijose.
Dar didesnis efektyvumas
Visose standartinėse „Taycan“ modifikacijose yra montuojama pneumatinė pakabos sistema, tuo tarpu visais ratais varomas „Taycan“ versijas bus galima rinktis ir su įdiegta naujoviška „Porsche Active Ride“ aktyviąja pakaba.
Dėl subalansuoto ratų apkrovos paskirstymo pastaroji dar labiau užtikrins vairavimo komfortą bei sklandų važiavimą dinamiškose situacijose. Šios sistemos pagalba „Taycan“ išliks itin stabilus, tiek staigiai stabdant, tiek automobiliui greitėjant.
Automobilio našumą ir efektyvumą dar labiau padidina galingesnis galinės ašies variklis, kurio galia iki 80 kW didesnė nei pirmtako visuose modeliuose bei naujos temperatūros valdymo sistemos, o jo efektyvumą užtikrins net 30 proc. – nuo 290 iki 400 kW – regeneruojama baterijos energija, kaskart elektromobiliui lėtėjant ar stabdant.
Specialiai atnaujintiems „Taycan“ modeliams, „Porsche“ sukūrė aerodinamiškai optimizuotus 21 colio ratus su sumažinto riedėjimo pasipriešinimo padangomis.
Pažangesnė įranga
Atnaujinto „Taycan“ plotį dar labiau pabrėžia galinė dalis ir nuožulnūs keturių taškų priekiniai žibintai. Pastaruosiuose taip pat įdiegta ir didelės raiškos HD matricos technologija su detalia optika. Tuo tarpu galinėje žibintų juostoje trimačiu stikliniu dizainu išryškintas ir „Porsche“ logotipas.
Nepaisant 15 kg mažesnio „Taycan“ svorio, „Porsche“ kiekvienam keleiviui siūlo dar platesnę įrangos komplektaciją – kaip apsupantis apšvietimas, „ParkAssist“ sistema su galinio vaizdo kamera, nuvažiuojamo atstumo valdymo sistema „Porsche Intelligent Range Manager“, šilumos siurblys su nauja aušinimo sistema, belaidis išmaniojo telefono įkroviklis, elektra valdomi įkrovimo jungčių dangteliai, šildomos priekinės sėdynės bei vairo stiprintuvas „Plus“.
Tuo tarpu „Taycan Turbo“ ir „Taycan Turbo S“ modelius dar labiau išryškins išskirtinė „Turbonite“ spalva, tiek salone, tiek išorėje.
Atnaujintų „Taycan“ salonuose montuojamas specialus lenktas prietaisų skydelis, centrinis bei papildomai pasirenkamas keleivio ekranas, kuriuose galima valdyti daugybę važiavimo ir komforto funkcijų. „Apple Carplay“ funkcionalumas dar labiau integruotas į ekranus, nuo šiol keleiviai galės vaizdo įrašais, tiek centrinėje konsolėje, tiek keleivio ekrane.
Bandomųjų važiavimų metu atnaujintas elektromobilis jau įveikė daugiau nei 3,6 mln. kilometrų visame pasaulyje. Nuo gamybos pradžios, „Porsche“ išleido beveik 150 tūkst. „Taycan“ modelių. Daugiausiai jų parduota Amerikoje, Jungtinėje Karalystėje, Vokietijoje ir Kinijoje. 2019 metais pristatytas „Taycan“ modelis yra pirmasis elektromobilis „Porsche“ istorijoje.