• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Iš tinklo įkraunami hibridiniai automobiliai šiandien pristatomi kaip tarpinė stotelė tarp tradicinių ir elektrinių automobilių, tačiau naujausių iš tinklo įkraunamų hibridinių automobilių tyrimai rodo, kad mieste ir užmiestyje jie pasižymi gerokai didesne tarša negu deklaruoja gamintojai.


Iš tinklo įkraunami hibridiniai automobiliai šiandien pristatomi kaip tarpinė stotelė tarp tradicinių ir elektrinių automobilių, tačiau naujausių iš tinklo įkraunamų hibridinių automobilių tyrimai rodo, kad mieste ir užmiestyje jie pasižymi gerokai didesne tarša negu deklaruoja gamintojai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Prieš dvejus metus „
Transport & Environment“ nustatė, kad šią technologiją naudojantys automobiliai, važiuodami tolimesnį atstumą, taip pat pasižymi didesne tarša negu deklaruoja gamintojas, todėl tyrimo autoriai teigia, jog įvairių šalių įstatymų leidėjai turėtų nustatyti naujus, didesnius mokesčius, atsiželgiant į faktinę taršą bei rekomenduoja nustoti tokių automobilių subsidijavimą.

REKLAMA

Renault Mégane E-TECH Plug-in Hybrid
Renault Mégane E-TECH Plug-in Hybrid

Austrijoje esančio technologijų universiteto mokslininkams atlikus trijų naujausių iš tinklo įkraunamų hibridinių automobilių bandymus paaiškėjo, jog visi trys modeliai (3 serijos BMW, „Peugeot 308“ ir „Renault Megane e-Tech“) bandymų metu išmetė daugiau CO2 nei skelbia gamintojas.

REKLAMA
REKLAMA

Remiantis mokslininkų atlikto tyrimo duomenimis, BMW važiuodamas užmiestyje išmetė tris kartus daugiau teršalų nei nurodyta oficialiai. „Peugeot 308“ ir „Renault Megane“ rezultatai buvo geresni, tačiau jie vis tiek išmetė atitinkamai 20% ir 70% daugiau teršalų.


Važiuojant mieste „Peugeot 308“ su viena įkrova nuvažiavo tik kiek daugiau nei pusę (53%) deklaruojamo elektrinio atstumo, o BMW – 74%. Vienintelio „Renault“ elektra įveikiamas atstumas buvo toks, kokį gamintojas ir deklaruoja. Vis dėlto, jeigu su viena įkrova galima nuvažiuoti tik 50 kilometrų, o įkrovimo sistema nepalaiko greitojo įkrovimo, „Renault“ elektrinės pavaros naudojimas užmiestyje išlieka labai ribotas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

BMW 330i M Sport
BMW 330i M Sport

„Transport & Environment“ atstovė Anna Krajinska, apžvelgdama tyrimo rezultatus sakė: „Iš tinklo įkraunami hibridai parduodami kaip visiems poreikiams tinkamas automobilis. Tačiau realūs bandymai rodo, kad tai mitas. Atliekant bandymus mieste, tik vienas bandytas modelis su elektros pavara įveikė gamintojo deklaruojamą atstumą, tačiau visi trys automobiliai išmetė daugiau teršalų, nei teigiama..“

REKLAMA

Tyrimo autoriai teigia, jog įmonių automobilių parkuose net 71% sudaro iš tinko įkraunami hibridiniai automobiliai. Be to, didžioji dalis šių automobilių vairuotojų ganėtinai retai įkrauna išsikrovusią bateriją ir tiesiog juos naudoja kaip modelius be hibridinės pavaros. Atlikus bandymus su tuščia baterija, BMW, „Peugeot“ ir „Renault“ išmetė 5-7 kartus daugiau CO2, nei deklaruojama.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų