• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Praėjusį savaitgalį Rokiškyje ir jo apylinkėse baigėsi ketvirtasis Lietuvos automobilių ralio čempionato etapas „CBet Rally Rokiškis“. Jame startavo ir du „Viada-Multi FX“ komandos ekipažai – Giedrius Notkus su Daliumi Strižanu bei Klaudas Bučinskas su Povilu Gutausku. Tiek vienam, tiek kitam duetui varžybos klostėsi išties sudėtingai, tačiau galutinėje rikiuotėje abu ekipažai įsitvirtino prizininkų gretose.

Praėjusį savaitgalį Rokiškyje ir jo apylinkėse baigėsi ketvirtasis Lietuvos automobilių ralio čempionato etapas „CBet Rally Rokiškis“. Jame startavo ir du „Viada-Multi FX“ komandos ekipažai – Giedrius Notkus su Daliumi Strižanu bei Klaudas Bučinskas su Povilu Gutausku. Tiek vienam, tiek kitam duetui varžybos klostėsi išties sudėtingai, tačiau galutinėje rikiuotėje abu ekipažai įsitvirtino prizininkų gretose.

REKLAMA

Giedriaus Notkaus ir Daliaus Strižano ekipažui šis ralis – tarsi prakeiksmas. Per septynis startus čia iki tol trys kartai baigėsi diskvalifikacija, o šįkart netikėtumų atsirado raliui net neprasidėjus. Ekipažas buvo nubaustas dešimties sekundžių bauda todėl, kad prieš ralį organizatoriaus kvietimu atvyko į draudžiamoje lokalinėje zonoje, būsimame greičio ruože įrengtą trampliną ir ten atliko keletą šuolių. To tikslas buvo padėti organizatoriui suprasti, ar tramplinas suformuotas tinkamai.

Kaip vėliau paaiškėjo, šis manevras nebuvo suderintas su varžybų vadovu, todėl Lietuvos automobilių sporto federacijos Ralio komitetas Giedriui Notkui dar prieš varžybas skyrė avansinę dešimties sekundžių baudą – po penkias sekundes už septintąjį ir devintąjį greičio ruožus.

REKLAMA
REKLAMA

„Šis ralis mums visuomet išskirtinis ir be nuotykių niekada nepraeina. Buvo ir nebaigimų, ir diskvalifikacijų, o dabar turime ir dar vieną, iki tol niekada nepatirtą situaciją, kai ralį pradėjome nuo absoliučiai visų atsilikdami dešimt sekundžių. Mūsų tie šuoliai siekiant organizatoriui padėti suprasti, kaip teisingai suformuoti dirbtinį trampliną, buvo traktuoti kaip mūsų pranašumas prieš kitus lenktynininkus.

REKLAMA

Būtent tos gautos baudos kiek išmušė mus iš vėžių psichologiškai, todėl pirmąją dieną važiuoti sekėsi ne itin gerai. Pradžioje blogai suvažiavome kvalifikacijoje, kur buvome penkti. Todėl gavome gana prastą starto poziciją. Pirmame ir trečiame greičio ruože šokome per trampliną. Antrojo šuolio metu nuskriejome gal 45 metrus, bet aplaužėme savo automobilio priekį, dugno apsaugas. Šuolis buvo toks ties išlikimo riba, nes po šio tramplino kiti trys ekipažai pasitraukė iš varžybų.

REKLAMA
REKLAMA

Antrame ir ketvirtame greičio ruožuose kovoti dėl gero rezultato fiziškai negalėjome, nes vietomis patekome į tokias tirštas dulkes, kad nieko nematėme. Taigi, po pirmos dienos nuo Vlado Jurkevičiaus jau atsilikome 22 sekundėmis. Pirma diena nesiklostė visiškai“, - sakė „Viada-Multi FX“ pilotas Giedrius Notkus.

Supratęs, kad Vladas Jurkevičius tolsta ir antrąją ralio dieną, Giedrius Notkus ėmė koncentruotis į kitą užduotį – išlaikyti už savęs Roką Steponavičių su Dovydu Ketvirčiu. Ir nors iš pradžių tą daryti sekėsi, situaciją pakoregavo prie septinto ir devinto greičio ruožų rezultato panevėžiečiui pridėta išankstinė laiko bauda.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Antrą dieną iš ryto anksti startavome. Aš esu toks „vėlyvas paukštis“. Kad nubusčiau man reikėjo trijų greičio ruožų. Vėliau viskas buvo neblogai, netgi pavyko laimėti 13-ą greičio ruožą, kuris turėjo „Powerstage“ statusą ir už jį buvo skiriami papildomi penki taškai.

Atrodė, kad viskas klostosi į teigiamą pusę, kovojome su Roku Steponavičiumi ir mums pavyko į paskutinį greičio ruožą atvažiuoti su 1,5 sek. pranašumu, nes Rokas irgi gavo baudų varžybų eigoje. Tačiau Rokas paskutinei kovai mieste, matyt, metė visus kozirius, visus „buferius“ ir važiavo labai agresyviai ir greitai.

REKLAMA

Finiše pamatėme, kad tiek priekinis, tiek galinis jo automobilio buferis yra sudaužyti. Bet šitaip jis rado tų papildomų sekundžių, mus aplenkė miesto greičio ruože ir dviem sekundėmis prieš mus laimėjo visą ralį. Dėl to šiek tiek gaila, bet iš kitos pusės gerai, kad mes tą Rokiškio ralį šįkart finišavome. Aišku, paleidome tą antrą vietą pačiame varžybų gale. Tačiau turime reikalingus taškus, turime „Powerstage“ taškus. Čempionate liko dar du etapai ir kol kas tikrai niekas neprarasta“, - kalbėjo Giedrius Notkus.

REKLAMA

Kitam „Viada-Multi FX“ komandos duetui – Klaudui Bučinskui su Povilu Gutausku varžybos irgi klostėsi pakankamai sudėtingai. Ilgiausias ralis lietuviškame kalendoriuje pareikalavo technikos ištvermės, kuria, deja, šįkart ekipažo BMW nepasižymėjo. Duetas susidūrė su stabdžių problemomis ir galutinėje rikiuotėje užėmė antrąją vietą savo klasėje.

„Šis ralis yra tas, kuriame automobiliai daugiausiai laiko praleidžia ore. Buvo tikrai daug tramplinų. Aišku, buvo ir daug greitų, techniškų atkarpų. Smagu buvo čia lėkti. Iki šiol nesu važiavęs nei šių varžybų, nei apskritai tokio ilgio ralio, tai tikrai viskas sužavėjo ir buvome nusiteikę lėkti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Bet pirmą dieną turėjome problemų su stabdžiais, todėl iškritome iš kovos. Tačiau antrą dieną jau viskas buvo gerai. Galutiniu rezultatu nesu labai patenkintas, bet tam įtaką padarė automobilio problemos. Svarbiausia, jog mane tenkina mūsų ekipažo tempas, greitis.

Po šio etapo nuo Marko Buteikio atsilieku devyniais taškais. Toks skirtumas nėra mažas, bet ir tikrai ne nepavejamai didelis. Lieka dar du etapai, o paskutinis bus su 1,5 koeficientu, tai dar tikrai pakovosime dėl čempionų vardų. Per anksti dar džiaugtis ar liūdėti. Reikia važiuoti toliau ir daryti tą darbą, kurį pradėjome“, - pasakojo Klaudas Bučinskas.

Komandinėje „CBet Rally Rokiškis“ varžybų įskaitoje „Viada-Multi FX“ ekipa iškovojo antrąją vietą, surinkdama vienodai taškų su oponentais. Metinėje įskaitoje Giedriaus Notkaus suburta ekipa irgi išlieka antroje pozicijoje.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų