• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Rokiškyje baigėsi ketvirtasis Lietuvos automobilių ralio ir ralio sprinto čempionatų etapas „CBet Rally Rokiškis“. Jame startavo 90 ekipažų, tačiau dėl gedimų ar incidentų finišo nepasiekė trečdalis. Ralio laimėtojais tapo pirmuoju numeriu startavęs Vlado Jurkevičiaus ir Aisvydo Paliukėno ekipažas. Jie lyderystę išlaikė abi ralio dienas.

17

Rokiškyje baigėsi ketvirtasis Lietuvos automobilių ralio ir ralio sprinto čempionatų etapas „CBet Rally Rokiškis“. Jame startavo 90 ekipažų, tačiau dėl gedimų ar incidentų finišo nepasiekė trečdalis. Ralio laimėtojais tapo pirmuoju numeriu startavęs Vlado Jurkevičiaus ir Aisvydo Paliukėno ekipažas. Jie lyderystę išlaikė abi ralio dienas.

REKLAMA

Pirmąją ralio dieną dalyvių laukė penki greičio ruožai ir 50 kilometrų atstumas. Ralio laimėtojai Vladas Jurkevičius ir Aisvydas Paliukėnas, startavę „Škoda Fabia R5“ automobiliu, jau pirmąją dieną laimėjo du pačius ilgiausius, 18 km greičio ruožus ir penktadienį baigė turėdami jau 23 sek. pranašumą prieš antroje vietoje klasifikuotus Giedrių Notkų su Daliumi Strižanu. Nuo pastarųjų atsilikę dar 7 sek. treti pirmąją dieną baigė Rokas Steponavičius su Dovydu Ketvirčiu.

Šeštadienį laukė pagrindinė „CBet Rally Rokiškis“ lenktynių diena. Joje buvo numatyta dar 10 greičio ruožų, kurių bendras ilgis – 90 kilometrų. Ekipažams dėl sekundžių ir pozicijų kovoti teko tiek naujuose, tiek legendiniuose šio ralio greičio ruožuose. Vienas jų – kultinė atkarpa per Vaidoto Žalos vardu pavadintą trampliną.

REKLAMA
REKLAMA

Galiausiai įveikę žvyrinius greičio ruožus ir paskutinį, nusidriekusį Rokiškio gatvėmis, ekipažai pasiekė finišą. Ralio nugalėtojais tituluoti antrąją dieną lyderių rolės jau nepaleidę ir savo pranašumą tik dar labiau padidinę Vladas Jurkevičius su Aisvydu Paliukėnu. Galutinėje rikiuotėje jie pergalę šventė 43 sek. pranašumu, sukauptu per 140 km greičio ruožų.

REKLAMA

Dėl antrosios vietos šeštadienį virė itin artima kova. Iš pradžių iniciatyvą savo rankose laikė Giedrius Notkus su Daliumi Strižanu, tačiau jų situaciją komplikavo dar prieš startą už taisyklių pažeidimą gauta dešimties sekundžių bauda.

Galiausiai ekipažas nukrito į trečiąją vietą, prieš save praleisdamas Roką Steponavičių su Dovydu Ketvirčiu. Visgi intriga čia išliko iki pat paskutinio greičio ruožo. Po trylikos greičio ruožų Rokas Steponavičius turėjo septynių sekundžių pranašumą, tačiau jau kitame greičio ruože gavo dešimties sekundžių baudą, nes starte pajudėjo per anksti.

REKLAMA
REKLAMA

Likus vienam greičio ruožui Giedrius Notkus vėl pakilo į antrą vietą ir įgijo 1,5 sek. pranašumą prieš Roką Steponavičių. Tačiau pastarasis į antrąją poziciją sugrįžo užfiksavęs geriausią rezultatą paskutiniame, miesto greičio ruože, kur Giedriui Notkui „įvežė“ 3,5 sek. bei dviejų sekundžių persvara įsitvirtino antroje vietoje. Giedriui Notkui teko tenkintis trečia pozicija.

Lietuvos automobilių ralio sprinto čempionato absoliučioje įskaitoje triumfavo Beno Šimkaus ir Vaido Pauliko ekipažas, lenktyniavęs „Mitsubishi Lancer EVO“ automobiliu. Jie  35 sek. pranoko Darių Sukacką su Ernestu Česoku. Mindaugas Grikienis ir Donatas Gaidelis žengė ant trečiosios vietos laiptelio.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų