Šis sandoris taip pat apims „Fiat Professional“ komercinius automobilius ir „Abarth“. Mažmeninei prekybai šis pokytis Lietuvoje tiesioginės įtakos neturės.
„Auto-Bon“ portfelyje tiek Baltijos šalyse, tiek Suomijoje jau yra visi pagrindiniai „Stellantis“ grupės prekės ženklai („Peugeot“, „Citroën“, „DS Automobiles“, „Opel“). Nuo birželio 1 d. Suomijoje pradėti importuoti „Fiat“, „Alfa Romeo“ ir „Jeep“ automobiliai, kurie, kaip natūrali verslo plėtros tąsa, netrukus bus įtraukti į Baltijos šalių portfelį.
„Visų gamintojo prekių ženklų importo perdavimas vienai įmonei yra natūrali rinkos konsolidacijos dalis. Tai matome kaip galimybę pagerinti klientų patirtį ir padidinti visos tiekimo grandinės efektyvumą“, – sako „Auto-Bon“ generalinis direktorius Markus Vuolle.
Šis pokytis „Fiat“, „Alfa Romeo“ ir „Jeep“ prekės ženklų pirkėjams Lietuvoje tiesioginės įtakos neturės, nes automobilių platinimą mažmeninėje rinkoje ir toliau įgyvendins „Autobrava Motors”.
Pasak „Modus Group”, valdančios „Autobrava“ ir „Autobrava Motors“, valdybos nario ir automobilių prekybos verslo vadovo Oleg Martyniuk, šis pokytis yra ilgalaikės strategijos dalis, siekiant susitelkti į prabangių automobilių segmentą: „Pastaruosius kelerius metus automobilių prekybos srityje daugiausia dėmesio skyrėme prabangių prekės ženklų atstovavimo stiprinimui Baltijos šalyse. „Stellantis“ automobilių ženklų importo teisių perleidimas leis dar labiau susitelkti į mums prioritetinį veiklos segmentą”, – teigia O.Martyniuk.
„Stellantis“ buvo sukurtas 2021 m., susijungus prancūziškų šaknų turinčiai PSA grupei ir stambiai italų ir amerikiečių kompanijai FCA („Fiat Chrysler Automobiles“). Strateginis „Stellantis“ tikslas – prekės ženklo atstovavimo teisių įtvirtinimas, todėl nutarta tęsti sėkmingą bendradarbiavimą su „Bassadone“ grupe ir „Auto-Bon“ Baltijos šalyse bei Suomijoje.
„Visa automobilių pramonė patiria didžiulį konsolidacijos spaudimą. Taigi mes naudojamės atsirandančioms galimybėms. „Fiat“, „Alfa Romeo“ ir „Jeep“ atstovavimo teisių įsigijimas yranatūralus sėkmingo bendradarbiavimo su „Stellantis“ tęsinys – „Bassadone“ yra patikimaspartneris, todėl gamintojas pasirinko mus atstovauti jų valdomus automobilių prekės ženklus“,– pridūrė „Bassadone Automotive Nordics“ generalinis direktorius Antti Ruhanen.
Nauji prekės ženklai ir strateginė rinkodara
Visi „Stellantis“ prekių ženklai gali pasigirti turtinga istorija, o sujungimas po vienu stogu leidžiamaksimaliai padidinti jų sinergiją, kartu išlaikant aiškų dėmesį į kiekvieno ženklo individualiąstrategiją.
„Mūsų rinkose, ypač komercinių automobilių segmente, „Fiat“ buvo stiprus rinkos žaidėjas. Dėlto, kad atstovaujame visas „Stellantis“ modelių komercines transporto priemones, galimeužtikrinti prieigą prie konkrečių kiekvienos markės tikslinių grupių ir kuruoti modeliųasortimentą, kad jis geriau atitiktų klientų poreikius“, – komentavo Andrus Kuus, „Auto-BonBaltics“ generalinis direktorius.
„Elektrifikacija yra didelis visų į portfelį įtrauktų prekių ženklų prioritetas. Netrukus rinkojepasirodys visiškai elektrinių „Alfa Romeo“ automobilių pasirinkimas, nepraradęs šio prekiųženklo klientų taip vertinamo sportiško charakterio. Taip pat atnaujinama visa „Jeep“ modeliųgama – ikoniškas visureigis bus papildytas tiek hibridine pavara, tiek visiškai elektravaromomis modelių versijomis“, – pridūrė A. Kuus.