keliai

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „keliai“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „keliai“.

Skuodis: Lietuvos keliams trūksta daugiau nei 1 mlrd. eurų per metus

Susisiekimo ministras Marius Skuodis, sako, kad kitiems metams kelių finansavimui reikėtų skirti papildomus 1,3 mlrd. eurų, siekiant efektyviausių pokyčio. Tai jis teigė paskaičiavęs ministerijos ir rangovų galimybes bei atsižvelgdamas į prastą kelių padėtį šalyje. „Kas man didžiausią nerimą kelia, jog pagal tą finansavimo lygį, kurį turime, kai kurių kelių, kurie atrodo labai blogi, mes artimiausius 3-5 metus net netvarkysime.
2024-09-18

Lietuvoje per dvejus metus žada vokiškos kokybės kelius, bet yra viena bėda

Kelininkai per dešimtmetį žada Lietuvos kelius ir tiltus sutvarkyti taip, kad jie prilygs vokiškiems. Tiesa, už tai jie reikalauja dvigubinti finansavimą keliams ir skirti bent po 2 milijardus eurų kasmet. Tačiau politikai tokius kelininkų norus vadina nerealiais. Mat pinigų esą trūksta ir sveikatos apsaugai, pensijoms, šalies saugumui.  Žvyrkeliu Puodžiūnėlių kaimo gyventojai kasdien priversti 5 kilometrus dardėti į Panevėžį. Į Pasvalį tenka važiuoti kitu, tačiau labai panašiu žvyrkeliu.

TV3 Žinios. Lietuvos keliams reikia didesnio finansavimo; Europą niokoja ciklonas „Borisas“; Kubiliui – eurokomisaro portfelis

Kelininkai per dešimtmetį žada Lietuvos kelius ir tiltus sutvarkyti taip, kad jie prilygs vokiškiems. Tiesa, tik su sąlyga, kad valdžia padvigubins finansavimą keliams ir skirs bent po 2 milijardus eurų kasmet. Tačiau politikai tokius kelininkų norus vadina nerealiais. Mat pinigų trūksta ne tik keliams, bet ir sveikatos apsaugai, pensijoms, šalies saugumui. Premjerė Ingrida Šimonytė kelininkų norus vadina sezonine daina ir didesnio finansavimo nežada.

„Lietuvos kelių“ vadovas: šalies keliams per 4 metus reikėtų apie 8 mlrd. eurų

Blogos būklės Lietuvos keliams ir tiltams sutvarkyti 2025-2028 metais reikėtų iki 8 mlrd. eurų, tačiau geriausiu atveju tam planuojama skirti tris kartus mažiau – apie 2,4 mlrd. eurų, teigia asociacijos „Lietuvos keliai“ vadovas. „Mūsų vertinimas, kuris pagrįstas ir „Via Lietuvos“ informacija, sako, kad 2025-2028 metais realus poreikis siekiant sutvarkyti būtinąjį kiekį tiltų, siekiant tvarkyti tuos kelius, kurių būklė neatitinka nustatytų reikalavimų (...) yra arti 8 mlrd.
2024-09-17

TV3 Žinios. Lietuviai gyvena geriau nei estai; Dėl sprogusių paspirtukų šiemet kilo apie 10 gaisrų; Politikų pažadai dėl tragiškų kelių

Artėjant rinkimams, valdantieji ir opozicija vis garsiau kalba apie tragišką kelių būklę ir dalija pažadus. Esą regionus prikeltų naujam gyvenimui būtent sutvarkyti keliai ir tiltai. Tačiau tam valdantieji niekaip nesukrapšto pinigų, nors pirkdami degalus vairuotojai kasmet sumoka apie milijardą eurų akcizo. Tad politikai jau siūlo pačius įvairiausius receptus, kaip sutvarkyti kelius, tiltus ir žvyrkelius. Tarp siūlymų – ir mokami keliai bei nauja Regionų ministerija.

Ministrų kabinetas nutarė dalį kelių perduoti Kauno, Klaipėdos, Telšių ir Trakų rajonų savivaldybių nuosavybėn

Trečiadienį Vyriausybė pritarė Susisiekimo ministerijos siūlymui perduoti Kauno, Klaipėdos, Telšių ir Trakų rajonų savivaldybių nuosavybėn valstybei nuosavybės teise priklausančių ir šiuo metu akcinės bendrovės „Via Lietuva“ patikėjimo teise valdomų kelių dalį. Nuspręsta Kauno rajono savivaldybės nuosavybėn perduoti rajoninio kelio Nr. 1919 Ramučiai–Martinava dalį (ilgis – 3,035 kilometro), kurios likutinė vertė 2024 m. gegužės 31 d. – 889 tūkst. eurų.
2024-09-11

Ieškoma, kas atnaujins 17,7 km kelio atkarpas tarp Vilniaus ir Molėtų

Valstybės valdoma bendrovė „Via Lietuva“ (buvusi Lietuvos automobilių kelių direkcija) ieško, kas rekonstruos magistralinio kelio Vilnius–Utena 17,7 kilometro ruožus tarp Vilniaus ir Molėtų. „Via Lietuva“ centriniame viešųjų pirkimų portale paskelbė dviejų – 6,9 ir 10,8 km ilgio – ruožų rangovų konkursus. Paraiškų jiems laukiama iki rugsėjo 10 dienos.
2024-08-12

Ekspertai paaiškino, kodėl keliai Lenkijoje žymiai geresni nei Lietuvoje: „Turiu paprastą argumentą“

Anksčiau neretai buvo sakoma, kad Lietuvos keliai – ypač tvarkingi ir lygūs. Tačiau šiandien susiduriame su visiškai kitokiu vaizdu – bene 50 proc. kelių yra prastos būklės. Kelių infrastruktūrai sutvarkyti reikia 5,4 mlrd. eurų, tačiau tiek pinigų biudžete keliams nėra.

DIENOS PJŪVIS. Keliai tragiški: kodėl neimame pavyzdžio iš Lenkijos?

Anksčiau neretai buvo sakoma, jog Lietuvos keliai – ypač tvarkingi, lygūs. O šiandien susiduriame su visiškai kitokiu vaizdu – bene 50 proc. kelių yra prastos būklės. Kelių infrastruktūrai sutvarkyti reikia 5,4 mlrd. eurų, tačiau tiek pinigų biudžete keliams nėra. Svarstomi net keli skirtingi būdai papildomoms lėšoms surinkti, tačiau kol sprendimams sunkiai sekasi skintis kelią.

EIMIN: į regionų infrastruktūrą ir kelius investuota 76,3 mln. eurų

Ekonomikos ir inovacijų ministerija (EIMIN) per 4 metus infrastruktūrai gerinti ir keliams, vedantiems į pramonines teritorijas ir laisvąsias ekonomines zonas (LEZ), tiesti ir tvarkyti skyrė 76,34 mln. eurų. „Skiriamos lėšos į Lietuvos regionus užtikrina nuolatinį Lietuvos savivaldybių biudžeto augimą, regionai tampa patrauklesni investuotojams, kurie kuria ten darbo vietas gyventojams“, – pranešime cituojama ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė.
2024-07-25
REKLAMA
REKLAMA

Dvarčionyse prasideda Moliakalnio ir Morkūno gatvių atnaujinimo darbai

Sostinės Dvarčionių rajone startuoja Moliakalnio ir P. Morkūno gatvių rekonstrukcijos darbai. Skelbiama, kad 623,5 tūkst. eurų kainuosiančius darbus atliks viešąjį pirkimą laimėjusi įmonė „Melingos keliai“. Pasak Vilniaus savivaldybės, rekonstrukcijos metu ketinama sutvarkyti Moliakalnio gatvės atkarpą nuo Koklių g. iki P. Morkūno g. ir P. Morkūno gatvės atkarpą nuo Moliakalnio iki S. Kerbedžio g. Bendras atnaujinamų atkarpų ilgis siekia 659 metrus.
65
2024-07-09

Kaimynystėje pamatytas vaizdas įbaugino gyventojus – šaukiasi pagalbos: „Žmonės, atsimerkit“

Šalia kelio darbuotojų supilto grunto kalno su duženomis ir asfalto likučiais gyvenantys žmonės baiminasi, kad užsiterš ekologiniai ūkiai, o užklupus lietui viskas ims plaukti į gretimus sklypus. Nors kreipėsi į visą puokštę institucijų, kalnas stiebiasi su kiekviena diena. „Via Lietuva“ žada pasiaiškinti, ar jų vykdomi kelio darbai nekenkia aplinkai.  Krašto kelio nr.

Štai dėl ko lenkai gali juoktis iš mūsų: pusė Lietuvos kelių – apgailėtinos būklės, o pinigų trūksta

Anksčiau neretai buvo sakoma, jog Lietuvos keliai – ypač tvarkingi, lygūs. O šiandien susiduriame su visiškai kitokiu vaizdu – bene 50 proc. kelių yra prastos būklės. Kelių infrastruktūrai sutvarkyti reikia 5,4 mlrd. eurų, tačiau tiek pinigų biudžete keliams nėra. Svarstomi net keli skirtingi būdai papildomoms lėšoms surinkti, tačiau kol sprendimams sunkiai sekasi skintis kelią. Įvairiais skaičiavimais, blogos arba labai blogos būklės keliai Lietuvoje gali būti sudaryti iki 50 proc.

Kelininkai: šalies keliai daugiausia sausi, dieną daug kur numatomos trumpos liūtys su perkūnija

Lietuvoje kelių dangos daugiausia sausos, vietomis yra drėgnų kelio ruožų, praneša Eismo informacijos centras. Kelininkų duomenimis, šeštadienio rytą oro temperatūra šalyje siekia nuo 12 iki 17 laipsnių šilumos.
Aktualijos 2024-06-22

Imsis garsiai važiuojančių motociklininkų: vieni miestai dalins baudas, kiti iš viso neįsileis

Atšilus orams ir prasidėjus motociklų sezonui gyventojai skundžiasi, kad naktimis motociklininkai visu greičiu laksto gatvėmis, o dėl jų keliamo triukšmo žmonės negali net miegoti. Tiesa, savivaldybės į šią problemą reaguoja skirtingai.  Birštonas ėmėsi ribojimų ir į dalį miesto motociklininkų net neįsileidžia. Sostinė triukšmingus motociklininkus žada apdalinti baudomis.

Gera žinia kauniečiams: atidaryta nauja aplinkkelio atkarpa

Amaliuose šią savaitę atverta pusantro kilometro atkarpa su naujais viadukais ir žiedinėmis sankryžomis, praneša Kauno savivaldybė. „Ilgą laiką „apendiksu“ vadinti tuneliai po geležinkeliu ties Amaliais jau netrukus pradės veikti pagal savo paskirtį. Gyventojai turės patogų kelią į Palemoną ar Petrašiūnus. Darbai įsibėgėjo, viadukai kyla vienas po kito – tęsiame toliau Kauno hidroelektrinės link“, – sako Kauno meras Visvaldas Matijošaitis.

Atskleidė pavojingiausias zonas Lietuvos keliuose – jos sėja mirtis: štai ką turėtų žinoti vairuotojai

Transporto kompetencijų agentūra nustatė 2024 metų juodąsias dėmes valstybinės reikšmės keliuose ir sudarė 33 juodųjų dėmių, kur daugiausiai eismo įvykių, žemėlapį. Nors šių dėmių kasmet vis mažiau, pavojingiausios zonos atima daugybės žmonių gyvybes.

Vairuotojus įspėja apie kliūtis keliuose visoje Lietuvoje: „Supraskite ir mus“

Už valstybinės reikšmės kelių priežiūrą atsakinga bendrovė „Via Lietuva“ šiais metais šalyje suplanavo didelės apimties kelių ir jų infrastruktūros atnaujinimo darbus. Šiais metais jų mastas bus dar didesnis nei kelerius metus prieš tai. Daliai darbų įsibėgėjant, kitų startui – ruošiantis, „Via Lietuva“ pristato ir specialią kampaniją „Mes jus suprantame. Supraskite ir mus“, skirtą svarbiausių 2024 metų darbų keliuose pristatymui.
2024-05-08

Lietuvoje – 1300 km žvyrkelių, kuriems asfaltuoti esą nėra pinigų: „Situacija yra tragiška“

Dar visai neseniai, prieš keletą metų tik į postą atėjęs susisiekimo ministras griebė kuvaldą į rankas ir tėškė pareiškimą: sutvarkysim visus Lietuvos kelius. Ir svarbiausia – iki 2024 metų išasfaltuosim visus žvyrkelius. Atėjo 2024-ieji metai, o kaimiškose vietovėse gyvenantiems žmonėms smogė ministro pažadai ir prieš akis atsivėrė tikroji realybė. Kokia ta realybė, atskleidė TV3 laidos „Top 3“ žurnalistai.

Užsimojo griežtinti bausmes kelyje: maskuos trikojus

Ambicingas tikslas – nė vieno žuvusiojo keliuose 2050 metais, o iki 2030 metų žūstančiųjų skaičių sumažinti bent jau perpus. Tokį siekį išsikėlė Susisiekimo ir Vidaus reikalų ministerijos bei policija su kitomis institucijomis – pasirašė memorandumą. Priemonių planą, kuriomis kovos prieš dažniausius avarijų kaltininkus – pažeidėjus, kurie viršija greitį, nepaiso kelio ženklų, vairuoja girti. Daugiau apie tai – TV3 žinios. 2020 m. keliuose žuvo 160 žmonių.

Lietuvoje – 1300 km žvyrkelių: jei ir toliau taip skirs finansavimą, juos išasfaltuos po 500 metų

Žvyrkeliams asfaltuoti vyriausybė kitiems metams numatė 1 milijoną eurų. Už tokius pinigus iš 1300 kilometrų dabartinių žvyrkelių tinklo galima bus išasfaltuoti vos 2 kilometrus. Šiais metais žvyrkeliams asfaltuoti nėra skirta nė cento, mat kažkiek pernai neužbaigtų asfaltuoti žvyrkelių bus baigiami už pernai skirtus 8 milijonus.

Imasi mažinti „juodųjų dėmių“ skaičių šalies keliuose

Siekdama sumažinti kelio ruožų skaičių, kuriuose per pastaruosius ketverius metus įvyko 4 arba daugiau eismo įvykių, bendrovė „Via Lietuva“ diegs inžinerines priemones. Anot įmonės, diegiant jas 38-iose šalies keliuose esančiose vadinamosiose „juodosiose dėmėse“, bus atnaujinamos pėsčiųjų perėjos, greičio mažinimo kalneliai bei kelių ženklinimas. Taip pat numatoma pertvarkyti avaringas sankryžas bei įrengti atskiros kairiojo posūkio juostos priemones.
2024-04-13

Skritulskas ragina Aplinkos ministeriją supaprastinti priemiesčių gatvių asfaltavimo tvarką

Seimo narys Mindaugas Skritulskas kreipėsi į Aplinkos ministeriją, ragindamas supaprastinti teisinį reguliavimą dėl gatvių asfaltavimo neprioritetinėse miesto zonose.
Aktualijos 2024-04-12

Aktualu daugeliui: tik nuo rudens prasidės svarbūs kelių tvarkymo darbai – to nebuvo daugybę metų

Praėjusių metų pabaigoje pasibaigė savivaldybių žvyrkelių asfaltavimo finansavimo programa – pagal šią programą, per tris metus laiko skirta 200 mln. eurų žvyrkelių asfaltavimui. Pagal įprastą tvarką, kitų metų planai sudaromi iš anksto – šiemet taip nenutiko, mat 2024 m. balandžio mėnesį vis dar nėra numatytos naujos lėšos žvyrkelių asfaltavimui. Kol kas šiemet žvyrkeliams asfaltuoti numatomi tik 7,7 mln. eurų – jų užteks tik anksčiau pradėtiems ir laiku nebaigtiems darbams užbaigti.

Įspėjimas vairuotojams: kelyje Vilnius–Trakai netrukus bus atnaujintas viaduko remontas

Dėl gedimų laikinai sustabdyti Trakų viaduko kapitalinio remonto darbai netrukus bus atnaujinti – bendrovė „Via Lietuva“ (buvusi Lietuvos automobilių kelių direkcija) pakoregavo techninio darbo projektą ir pasirašė 1,2 mln.
2024-04-11

38-ios pavojingiausios vietos vairuotojams Lietuvos keliuose: pasakė, ką jose keis

Šiuo metu valstybinės reikšmės keliuose yra 38 „juodosios dėmės“. Bendrovė „Via Lietuva“ per šiuos metus yra suplanavusi eismo saugumą didinančius sprendimus įgyvendinti visuose šalyje užfiksuotuose „juodųjų dėmių“ kelių ruožuose bei sankryžose. „Vienas iš bendrovės prioritetinių uždavinių bei šių metų tikslų, gerinant eismo saugumą šalies keliuose – juodųjų dėmių šalinimas, pasitelkiant numatytas eismo saugos inžinerines priemones.
2024-04-09

Konservatoriai ruošia naujovę – šį kartą dėl kelio ženklų: vadina sovietiniu palikimu

Seimo konservatoriai svarsto pakeisti visus kelio ženklus, nes jie tokie patys kaip Rusijoje ir Baltarusioje. Konservatorius Andrius Vyšniauskas sako, kad per trisdešimt metų tiek latviai, tiek estai sugebėjo pasikeisti kelio ženklus į labiau vakarietiškus, o Lietuva to nepadarė. Kai kurie politologai išgirdę tokias valdančiųjų idėjas griebiasi už galvos – esą konservatoriai jau nebeturi kuo užsiimti. Daugiau apie tai – TV3 žiniose.

Tūkstančiai gyventojų žadėtų geresnių kelių nesulauks, įsiutę kritikai pratrūko: „Tai yra labai blogai“

2023 m. pabaigoje pasibaigė savivaldybių žvyrkelių asfaltavimo finansavimo programa – per tris metus skirta 200 mln. eurų. O štai šiemet kelių tiesimui numatyta vos 7 mln. eurų. Susisiekimo viceministras Julius Skačkauskas Valstybės valdymo ir savivaldybių komiteto posėdyje teisinosi, kad ši suma skiriama tik pasibaigusios programos nebaigtų darbų užbaigimui, o šiemet bus patvirtinta nauja programa.

Antradienio rytą šalies keliai – daugiausia sausi, vakarų ir šiaurės Lietuvoje drėgni arba šlapi

Eismo informacijos centras praneša, kad Vakarų ir šiaurės Lietuvoje dėl buvusio lietaus valstybinės reikšmės kelių dangos drėgnos arba šlapios, likusioje šalies dalyje daugiausia sausos, vietomis yra drėgnų kelių ruožų. Šalyje be kritulių. Oro temperatūra nuo 3 laipsnių šalčio iki 2 šilumos. Vairuotojams primenama, kad pagal KET draudžiama įvažiuoti į pėsčiųjų perėją, jeigu už jos yra grūstis, dėl kurios reikėtų sustoti, o sustojusi transporto priemonė trukdytų pėstiesiems.
Orai 2024-03-26

Vairuotojams prireiks kantrybės: Kaune įvedami laikini eismo ribojimai

Pasibaigus žiemos pertraukai į gatves grįžta kelininkai. Šį pavasarį vairuotojams kantrybės prireiks Vandžiogalos plente – čia dėl rekonstrukcijos įvesti laikini eismo pokyčiai. Iki gegužės vidurio atkarpoje tarp Gamyklos ir Pienių gatvių, važiuojant magistralinio kelio A1 link, numatytas vienpusis eismas. Atvažiuojantiems priešinga kryptimi apylanka suplanuota greta esančia Agronomijos gatve.
2024-03-15

„YIT Lietuva“ atnaujins 22 kilometrus sostinės gatvių

Po žiemos Vilniuje pradedami gatvių atnaujinimo darbai. Tvarių miestų ir infrastruktūros plėtros bendrovė „YIT Lietuva“ Vilniaus miesto savivaldybės užsakymu sutvarkys iš viso 22,4 km gatvių ruožų vakarinėje ir pietinėje miesto dalyse. Įmonė planuoja iki rugsėjo mėnesio atnaujinti asfalto dangas Ukmergės gatvės atkarpoje, Architektų gatvėje, dalyje Savanorių prospekto ir Laisvės prospekto, Geležinio Vilko gatvėje.
2024-03-13

Internautai leipsta juokais: duobes kojomis trypiantys ir lopantys darbininkai tapo „žvaigždėmis“

Kėdainių miesto gatvėse ir rajono keliuose po žiemos atsivėrė nemažai išdaužų. Valstybinės reikšmės kelius šiuo metu laikinomis priemonėmis tvarko kelininkai, o miesto gatvėmis ir gatvelėmis važiuojančius vairuotojus nuo duobių bando gelbėti miesto seniūnijos darbininkai.

Šalies keliai – daugiausia sausi, vietomis yra drėgnų ruožų

Eismo informacijos centras informuoja, kad sekmadienio rytą Lietuvoje valstybinės reikšmės pagrindinių kelių dangos daugiausia sausos, vietomis yra drėgnų kelių ruožų. Šalyje be kritulių. Oro temperatūra nuo 2 laipsnių šalčio iki 3 laipsnių šilumos. Vairuotojams primenama, kad pagal KET lenkti draudžiama kelių ruožuose, kur blogai matomas kelias. Hidrometeorologijos tarnybos duomenimis dieną lietaus nenumatoma. Vėjas pietryčių, rytų, 6–11 m/s. Oro temperatūra nuo 5 iki 10 laipsnių šilumos.
Aktualijos 2024-03-04

Lenkija kelius susitvarkė, kai Lietuvoje žmonės pyksta: „Po žiemos tai išvis: duobės, baisu“

Lietuva tragiškos būklės keliams tvarkyti prašo Lenkijos pagalbos: į Seimą atvykę jos atstovai dalijasi patirtimi, kaip reikia finansuoti kelių tvarkymą. Pasak prezidentūros, tam, kad Lietuvos keliai būtų patenkinamos būklės, per metus reikia atseikėti vieną milijardą eurų. O vairuotojai netveria pykčiu – po žiemos keliuose vien duobės, vairuotojai nespėja remontuoti savo transporto priemonių.

Sekmadienio rytą šalies keliai – daugiausia sausi, vietomis yra drėgnų ruožų

Eismo informacijos centras informuoja, kad sekmadienio rytą Lietuvoje valstybinės reikšmės pagrindinių kelių dangos daugiausia sausos, vietomis yra drėgnų kelių ruožų. Šalyje be kritulių. Oro temperatūra nuo 2 laipsnių šalčio iki 3 laipsnių šilumos. Vairuotojams primenama, kad pagal KET lenkti draudžiama kelių ruožuose, kur blogai matomas kelias. Hidrometeorologijos tarnybos duomenimis dieną lietaus nenumatoma. Vėjas pietryčių, rytų, 6–11 m/s. Oro temperatūra nuo 5 iki 10 laipsnių šilumos.
Orai 2024-03-03

Siaubą keliantis vaizdas Kėdainių rajone: „Situacija visai nebejuokinga“

Kėdainių rajono gyventojai skundžiasi – besibaigiant žiemai ir nutirpus sniegui žvyrkeliai atrodo tarsi krateriai. Prastų kelių su žvyro danga yra visose seniūnijose, bet daugiausia skundų gaunama iš Josvainių, mat ten susidarė neeilinė situacija. Visgi seniūnijų seniūnai ramina – situacija keisis maždaug po mėnesio, kada keliai pradžius ir juos bus galima ne tik greideriuoti, bet ir remontuoti. Pastarosiomis dienomis gyventojai skundžiasi gatvele, kuri eina palei Angirių užtvanką.

LAKD: šalyje turime 6 tūkst. prastos kokybės kelių, jų sutvarkymui reikia bent 5,4 mlrd. eurų

Šalyje yra daugiau negu 6 tūkst. prastos kokybės kelių, jiems sutvarkyti reikia bent 5,4 mlrd. eurų teigia Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) Projektų valdymo grupės vadovas Gediminas Katinas. Taip pat, anot jo, visų žvyrkelių asfaltavimui reikėtų 850 mln. eurų, o prastos būklės tiltų sutvarkymui daugiau negu 210 mln. eurų. „Pagal mūsų dangos būklės indeksą vertiname, kad turime prastos kokybės kelių daugiau negu 6 tūkst. Jiems sutvarkyti reikia daugiau negu 5,4 mlrd.
2024-02-27

Skuodis: remiame prezidento siūlymą dalį valstybinių kelių perduoti savivaldai

Susisiekimo ministras Marius Skuodis pritaria prezidento idėjai dalį valstybinių kelių, pirmiausia gyvenvietėse, perduoti savivaldybėms.  „Mes pozityviai vertiname prezidento ir Prezidentūros iniciatyvą, kad dalį valstybinių kelių, ypač kurie eina per gyvenvietes, reikėtų perduoti savivaldai“, – antradienį Seime vykstančioje tarptautinėje konferencijoje apie kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo galimybes ir alternatyvas teigė ministras.
2024-02-27

Prezidentūra: reikia 1 mlrd. eurų per metus, kad Lietuvos keliai grįžtų į patenkinamą būseną

Prezidento patarėjas Jarekas Niewierowiczius teigia, kad tam, jog Lietuvos keliai būtų sugrąžinti į patenkinamą būseną, reikia skirti 1 mlrd. eurų per metus. Pasak jo, finansavimo problemą reikia spręsti kuo greičiau ir prezidentas Gitanas Nausėda jau yra pateikęs tam siūlymų. „Esame girdėję, kad tam, jog būtų atstatyta, sugrąžinta į patenkinamą būseną Lietuvos keliai, reikėtų milijardo eurų per metus. Reikia suprasti, kad čia maždaug 0,5 mlrd. eurų deficitas per metus.
2024-02-27

Viceministrė: kelių finansavimui būtinas pastovus pajamų šaltinis

Lietuvos kelių priežiūrai reikalingas pastovus finansavimo šaltinis, taip pat greta valstybės biudžeto bei europinių lėšų būtų galima pritraukti finansų rinkos dalyvių – bankų ar tarptautinių institucijų – lėšas, sako susiekimo viceministrė Loreta Maskoliovienė.  Anot jos, Lenkijoje pastovų finansavimą keliams užtikrina iš akcizų surenkamos bei į infrastruktūrai skirtą fondą pervedamos lėšos.
2024-02-27

Įspėja vairuotojus: eismo sąlygas sunkins rūkas

Pirmadienio naktį eismo sąlygas sunkins rūkas, įspėja Automobilių kelių direkcija. 16 val. duomenimis, pagrindinių valstybinės reikšmės kelių dangos daugiausia sausos, tik vietomis yra išlikusių drėgnų kelių ruožų. Mažesnio eismo intensyvumo rajoninių kelių dangos daug kur drėgnos, šlapios, rytų Lietuvoje padengtos prispausto, pažliugusio sniego sluoksniu, vietomis provėžotos. Hidrometeorologijos tarnybos duomenimis, naktį didesnėje šalies dalyje palis, kai kur galima perkūnija.
Aktualijos 2024-02-25

Kelininkai: šalyje keliai daugiausia sausi arba drėgni, naktį daug kur palis

Šalies keliai ketvirtadienio pavakarę daugiausia sausi arba drėgni, naktį daug kur palis, praneša Eismo informacijos centras. Kelininkų teigimu, pagrindinių valstybinės reikšmės kelių dangos Lietuvoje daugiausia sausos arba drėgnos, tik vietomis yra išlikusių šlapių kelių ruožų. Mažesnio eismo intensyvumo rajoninių kelių dangos daug kur drėgnos, šlapios, padengtos prispausto, pažliugusio ar puraus sniego sluoksniu, vietomis provėžotos, slidžios.
Orai 2024-02-22

Įspėja vairuotojus: šiuose rajonuose – ypač slidu

Rokiškio, Zarasų, Ignalinos ir Molėtų rajonuose eismo sąlygas sunkina ant kelių dangų susiformavęs plikledis, praneša Lietuvos automobilių kelių direkcija. Likusioje šalies dalyje dėl buvusio ar besitęsiančio lietaus pagrindinių kelių dangos daugiausia šlapios, vietomis drėgnos. Mažesnio eismo intensyvumo rajoninių kelių dangos šlapios, rytų ir šiaurės Lietuvoje vietomis padengtos pažliugusio arba prispausto sniego sluoksniu, provėžotos, slidžios.
Aktualijos 2024-02-17

Kelininkai informuoja: eismo sąlygas sunkina lijundra, plikledis ir rūkas

Eismo informacijos centras praneša, kad sudėtingos eismo sąlygos dėl lijundros ir plikledžio yra šiaurės Lietuvoje. Čia kelių dangos vietomis slidžios. Vilkaviškio rajone eismo sąlygas sunkina rūkas, čia matomumas vietomis sumažėjęs iki 100 m., Šilalės rajone iki 200 m., Akmenės ir Raseinių rajonuose iki 300 m. Vairuotojų prašoma atkreipti dėmesį į tai, kad sąlygas sunkina plikledis, todėl neskubėkite, nedarykite staigių manevrų.
Orai 2024-02-11

Prezidentas siūlys savivaldybėms perimti apie 3000 kilometrų rajoninių kelių

Prezidentas Seimui pavasario sesijoje ruošiasi teikti įstatymų pataisas, kuriomis apie 3000 kilometrų rajoninių kelių iki 2027 metų laipsniškai pereitų savivaldybių žinion. Kartu būtų siūloma perskirstyti kelių priežiūros finansavimą, bet Lietuvos savivaldybių asociacijos teigimu, šiuose pakeitimuose numatytos lėšos „optimistiškai nenuteikia“. Kelių tvarkymui savivaldybės papildomai gautų 54 mln.

Kelio Vilnius–Utena ruožui pinigų gali neužtekti – tada nutrauks remontus kitose vietose

Kelių direkcija ir susisiekimo ministras Skuodis trimituoja, kad per porą metų sutvarkys blogiausiu keliu Lietuvoje vadinamą ruožą Vilnius–Utena. Tiesa, kol kas pinigų numatė ir darbus pradėti ruošiasi tik trečdalyje ruožo – trisdešimtyje kilometrų. Vis dėlto aiškėja, kad jau ir šiam ruožui pinigų gali neužtekti. Mat Vyriausybė papildomai davė 40 milijonų, o remontas kainuos 61 milijoną eurų.

Skuodis Varėnoje ir Lazdijuose aptars investicijas į kelius

Susisiekimo ministras Marius Skuodis penktadienį vyks į Varėną ir Lazdijus, kur su savivaldybių merais aptars investicijas į kelius.  Kaip skelbia ministerija, su Varėnos rajono savivaldybės meru Algiu Kašėta ministras aptars investicijas į kelių infrastruktūrą ir regionui svarbius susisiekimo klausimus. Lazdijuose ministras susitiks su rajono savivaldybės mere Ausma Miškiniene.
2024-02-02

Skuodis palaiko prezidento siūlymą savivaldybėms perduoti rajoninių kelių kontrolę

 Susisiekimo ministras Marius Skuodis tikina palaikantis šalies vadovo Gitano Nausėdos iniciatyvą savivaldybėms perduoti rajoninių kelių kontrolę. Tačiau, pasak jo, kartu būtina spręsti ir kelių finansavimo klausimą. „Šios savaitės pradžioje vyko Prezidentūros inicijuotas susitikimas su visų savivaldybių merais. Pagrindinė jo išvada, kad galime kalbėti apie perdavimus, daug ką, bet jeigu nespręsime finansavimo klausimo, tai nelabai kur judėsime.
2024-01-31

Susisiekimo ministerija rengiasi naujiems valstybinės kelių su žvyro danga asfaltavimo projektams

Susisiekimo ministerija rengiasi įgyvendinti naujus 2024–2028 metų valstybinės reikšmės kelių su žvyro danga asfaltavimo projektus. Prioritetinės eilės sąrašas bus sudaromas atsižvelgiant į savivaldybių sureitinguotus asfaltuotinų kelių ruožus. „2018–2024 metų žvyrkelių asfaltavimo prioritetinė eilė juda į pabaigą, per kelerius metus pavyko išasfaltuoti daugiau kaip 1 400 km valstybinės reikšmės kelių su žvyro danga.
Aktualijos 2024-01-25

Eismo sąlygas keliuose sunkina lijundra ir plikledis

Eismo sąlygas šalies keliuose antradienio rytą sunkina lijundra ir plikledis, praneša kelininkai. Sudėtingos eismo sąlygos dėl susiformavusio plikledžio yra rytų ir pietų Lietuvoje, pranešama, kad čia keliai labai slidūs. Eismo sąlygas sunkina Kėdainių, Anykščių ir Lazdijų rajonuose lijundra, vairuotojų važiuojančių šių rajonų keliais, prašoma  neskubėti. Šalyje pagrindinių valstybinės reikšmės kelių dangos, drėgnos, šlapios, kai kur provėžotos.
Orai 2024-01-23
Į viršų