• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vilniuje atidarytas pirmasis Europoje „Nostrum“ restoranas – žymūs svečiai pažėrė komplimentų Viduržemio jūros kranto virtuvei.

Vilniuje atidarytas pirmasis Europoje „Nostrum“ restoranas – žymūs svečiai pažėrė komplimentų Viduržemio jūros kranto virtuvei.

REKLAMA

Gausus būrys žinomų žmonių dalyvavo išskirtiniame renginyje – naujo Viduržemio jūros kranto virtuvės restorano „Nostrum“ atidaryme. Tai pirmasis restoranas Europoje, įkurtas tarptautiniame „Hilton“ viešbučių tinkle pagal naują Viduržemio jūros kranto virtuvės koncepciją.

„Hilton Garden Inn Vilnius City Center“ viešbutyje Vilniaus centre įsikūrusio restorano atidaryme apsilankė verslininkai Žilvinas Grigaitis ir Sabina Repčenkienė, renginių organizatorius Jogaila Morkūnas, kinotyrininkė, „Scanoramos“ įkūrėja Gražina Arlickaitė, vestuvių planuotoja Laura Vagonė, aktorė Miglė Rimaitytė ir daug kitų svečių. Susirinkę stilingi vilniečiai ir miesto svečiai galėjo pirmieji paragauti autentiškų patiekalų, atspindinčių net penkias Viduržemio jūros regiono šalis.

REKLAMA
REKLAMA

Žilvinas Grigaitis pozuodamas fotografams ne tik plačiai šypsojosi, bet ir demonstravo prabangų įvaizdį.

REKLAMA

Garsus vyras atrodė lyg ką tik nulipęs nuo žirgo. Jis puošėsi tamsiai mėlynu švarku, įsisegė sagę, švarko kišenę papildė žydros spalvos fantazija, dėvėjo baltas kelnes, avėjo ilgaaulius, o rankose laikė prabangią rankinę.

Tai „Montblanc“ prekinio ženklo rankinė, kurios kaina prasideda nuo 1045 dolerių (910,44 eurų).

„Pagaminta iš minkštos odos ir pritaikyta miesto peizažui, „Soft pochette“ yra madinga ir praktiška. Daiktus galima laikyti pagrindiniame skyriuje ir atviroje vidinėje kišenėje. Papildoma funkcionali detalė – išorėje esantis D formos žiedas, kurį galima naudoti „Pochette“ pritvirtinimui prie didesnių krepšių arba nešiojimui už pateiktos riešo rankenos“, – rašoma rankinės aprašyme.

REKLAMA
REKLAMA

Svečiai mėgavosi prabanga

Renginio metu svečiai žavėjosi patiekalų autentiškumu: susirinkusieji paragavo aštuonkojo karpačio, keptų baklažanų užtepėlės „baba ganoush“, pitos su humusu, vištienos souvlaki su Tzatsziki, griliuje kepto vilkešerio su romesko padažu, „presa iberica“ kiaulienos, midijų baltojo vyno padaže ir daugelio kitų Viduržemio jūros regiono patiekalų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Naują koncepciją atspindi ir restorano interjero sprendimai – pačiame restorano centre „augantis“ didelis alyvmedis, žemės, terakotos ir deginto molio spalvos, kuriančios autentišką Viduržemio jūros kranto atmosferą. Restorano simboliu tapo rankų darbo terakotos plytelės grafinis įspaudas, atkartojantis keramikos motyvus, itin paplitusius Viduržemio jūros regiono šalyse.

REKLAMA

Vilniuje duris atvėręs „Nostrum" restoranas yra pirmas Europoje restoranas, įkurtas pagal viešbučių valdymo įmonės „Apex Alliance Hotel Management“ sukurtą naują koncepciją.

Kaip teigia „Hilton Garden Inn Vilnius City Center" viešbučio vadovas Tadas Ėvaltas, tai yra plačiausią Viduržemio jūros regiono geografiją apimantis restoranas Lietuvoje. Viešbutyje įsikūręs 88 vietų restoranas yra atviras visiems – tiek miestiečiams, tiek viešbučio svečiams.

REKLAMA

Restorano pavadinimas kilęs iš lotyniško termino „Mare Nostrum" – taip senovės romėnai vadino Viduržemio jūrą. Šis vardas simbolizuoja kvietimą leistis į gastronominę kelionę, atskleidžiant pietų kultūrų skonius ir gyvenimo džiaugsmą. Kita lotyniško žodžio reikšmė – „mūsų” – komunikuoja bendrystę, dalinimąsi.

Restorano misija – kurti autentišką, tvarią ir visiems atvirą Viduržemio jūros kranto virtuvės patirtį, kurioje dera sveikas maistas, šiltas svetingumas ir kultūrinė įvairovė. Tikimasi, kad naujasis restoranas taps vieta, kurioje atgimsta Viduržemio jūros regiono skoniai, tradicijos ir bendravimo malonumas – nuo Graikijos kalnų iki Ispanijos krantų, nuo Italijos kaimų iki Šiaurės Afrikos prieskonių pasaulio.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Su naujuoju „Nostrum“ prekės ženklu pristatome kulinarinę koncepciją, įkvėptą Viduržemio jūros kranto virtuvės – ji glaudžiai susijusi su pietinių Europos šalių kultūromis ir sukurta tam, kad svečiams suteiktų įsimintiną patirtį“, – sako „Apex Alliance Hotel Management“ generalinis direktorius G. Valentini.

„Šios naujos koncepcijos išvystymas atspindi mūsų bendrovės svetingumo viziją – siekiame kurti originalius restoranus ir barus, siūlančius autentiškas, skoniais turtingas patirtis, kurios tampa neatsiejama kiekvieno viešbučio tapatybės dalimi. „Nostrum“ yra jau aštuntasis „Apex Alliance Hotel Management“ sukurtas prestoranų ir barų rekės ženklas. Šiuo strateginiu žingsniu Lietuvos ir kitose

REKLAMA

Europos rinkose pristatome kokybiško, autentiško maisto filosofiją, pritaikytą kiekvienos vietovės, kurioje veikiame, unikaliam charakteriui”, – pažymi jis.

Dar šiemet planuojama atidaryti „Nostrum„ restoraną naujame „Hilton Garden Inn“ viešbutyje Rumunijoje, Brašove, vėliau – ir kitose Europos šalyse.

Apie „Apex Alliance Hotel Mangement“

„Apex Alliance Hotel Management“ – tai nepriklausomas viešbučių operatorius, oficialus „Hilton“, „Marriott“ ir „Radisson“ franšizės įgyvendintojas. Šiuo metu įmonė valdo 17 tarptautinių prekės ženklų viešbučių portfelį Italijoje, Rumunijoje, Lenkijoje, Estijoje, Lietuvoje ir Latvijoje. „Apex Alliance Hotel Management“ taip pat valdo 21 restoranų ir barų viešbučiuose portfelį. Be „Nostrum“, kompanija yra išvysčiusi dar 7 kitas restoranų ir barų koncepcijas ir jų prekių ženklus ir įgyvendinusi juos savo valdomuose viešbučiuose.

REKLAMA
Reto šlykštumo tipelis, kiek jo terbytė bekainuotų.
Greičiau kuinas nuo jo tik ką nulipo...
O ką dirba tas Žilvinas ?
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų