Vasarą praleidęs įsisukęs į darbus, atlikėjas, grupės „Žemaitukai“ narys Ovidijus Petrauskas (31 m.) rudenį pasitiko su kelione. Vasaros pabaigoje jis su žmona Evelina šventė antrąsias bažnytinių vestuvių metines, o tą progą sugalvojo paminėti neeiliniu būdu.

„Kelionė į Švediją buvo suplanuota ekspromtu. Kadangi rugpjūčio 31-ąją buvo mūsų bažnytinės santuokos metinės, sugalvojome sau pramogą su keltu plaukti į Švedijos miestą Karlshamn. Niekada nebuvau plaukęs su keltu, tad man tai buvo didžiulė pramoga.

Žmona mane prišnekino, kad būtų labai smagu – taip ir buvo. Įspūdžių patyriau tikrai daug“, – šyptelėjo vyras.

Visgi jis neslepia, kad kelionė truko itin trumpai – net ne pilną dieną.

„Švedijoje buvome apie 9-10 valandų, bet, galiu pasakyti, kad tikrai to užteko. Miestelis ten nedidelis, spėjome daug ką apeiti, pamatyti vietinę kultūrą.

Miestelyje labai daug senjorų, tikrai labai ramu, tvarkinga. Viskas labai patiko, ir, manau, į Švediją dar tikrai grįšime, tik turbūt į didesnį miestą“, – naujienų portalui tv3.lt teigė Ovidijus.

Švedija – populiari lietuių turistų kryptis ne tik dėl palankaus oro, bet ir dėl nebragių skrydžių.

Visgi pasirinkę plaukti keltu, Petrauskai visai nesigailėjo – toks variantas leido pasigrožėti jūra, praleisti daugiau laiko kartu.

„Su keltu man patiko daug labiau, nei su lėktuvu. Ten tu gauni kajutę. Norėjome pabūti dviese, todėl tikrai jautėme daugiau pliusų. Taip pat pačiame kelte yra barai, restoranai – gali išeiti pavalgyti, išeiti ant denio pasėdėti, palydėti saulėlydį. Mes šiek tiek pabuvome, nuėjome miegoti, o jau iš ryto buvome Švedijoje. Kelionė visai neprailgo“, – sakė atlikėjas.

Nuotykiai užsienyje

Su šeima nemažai po pasaulį keliaujantis O. Petrauskas neslepia, kad šiemet jo laukia dar viena kelionė. Šįkart į ją kartu pora pasiims ir savo mažylius – šiemet gimusį sūnelį Herkų ir 4-erių dukrelę Estelę.

„Visą spalio mėnesį turėsiu atostogas, tad su šeima galvojome pirmą kartą keliauti su vaikais. Kol kas nesiryžtame labai ilgai kelionei, tad pasirinkome nuvykti į Turkiją dviem savaitėms.

Norime tiesiog pakeisti aplinką, trumpam pabėgti nuo rutinos – kad nereikėtų gaminti valgyti, kad galėtume tiesiog pailsėti, pasimėgauti ir pasimaudyti. Taip pat norime sustiprinti ir šeimos santykį, nes dabar turime nemažai darbų ir kartais pritrūksta poilsio“, – sako pašnekovas.

Biudžeto kelionėms vyras teigia šeimoje nenustatantis: „Ieškome variantų pagal savo poreikius. Šįkart norėjome, kad vaikai turėtų daug pramogų, kad būtų skanus maistas, kad būtų geri atsiliepimai.“

„Pasitariame dėl krypties, bet keliones dažniausiai organizuoja žmona. Pasišnekame, kad su vaikais būtų patogu į kurortą Tukijoje – neilgas skrydis, ten yra ir visi patogumai. Tada žmona, kaip kokia kelionių agentė, suranda viešbutį ir sustyguoja visas detales.

Visos kelionės man yra labai smagios – visos labai skirtingos. Vienose keliauju, kitose daugiau poilsiauju. Stengiamės kiekvieną kartą keliaujant pamatyti kažką visai naujo“, – priduria jis.