Buvusi grupės „Spice Girl“ narė neseniai socialiniuose tinkluose publikavo nuotrauką, kurioje ji matoma avinti amerikiečių avalynės kompanijos „Crocs“ batus. Išskirtinai didelę geltoną avalynę ji derino su juodu sijonu ir palaidine.
Karikatūriški Victorios batai – tai „Crocs“ ir Niujorke įsikūrusio eksperimentinio mados ženklo MSCHF bendradarbiavimo vaisius.
Tiesa, prekyboje jie pasirodys tik nuo rugpjūčio 9 d., o įsigyti batų pora bus galima už 450 JAV dolerių (408 eur), rašo portalas „Mirror“.
Pasirodžius pranešimams apie išskirtinį batų modelį, daugelis kaltino prekės ženklą už „kvailą dizainą“. Juos kūrusios kompanijos suskubo apsiginti, teigdamos, kad „karikatūriškumas – tai abstrakcija, kuri išlaisvina mus iš realybės suvaržymų.“
V. Beckham gerbėjai, pastebėję ją avint šiuos batus, prisiminė kadaise moters pasakytus žodžius. 2021 m. Victoria pripažino, kad „mieliau mirtų“, nei avėtų „Crocs“ avalynę, kai kartą gavo šio prekės ženklo dovaną. Akivaizdu, kad moters požiūris į garsų batų gamintoją pasikeitė.