• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Įspūdingas orlaivio nutupdymas Heathrow oro uoste audringomis oro sąlygomis: pilotai puikiai susidorojo su situacija.

Įspūdingas orlaivio nutupdymas Heathrow oro uoste audringomis oro sąlygomis: pilotai puikiai susidorojo su situacija.

REKLAMA

Audra „Darragh“ sukėlė chaosą visoje Jungtinėje Karalystėje, tačiau Heathrow oro uoste galingi vėjo gūsiai besileidžiantiems orlaiviams kėlė iššūkių išsilaikyti ant tūpimo juostos.

Sulaukė žmonių pagyrų

Keleivinio lėktuvo pilotai, atlikę „nuostabų“ manevrą ir saugiai nutupdę orlaivį Heathrow oro uoste, sulaukė visuomenės pagyrų už savo įgūdžius. „Malaysia Airlines“ lėktuvo nusileidimo vaizdo įrašuose matyti, kaip pilotai stengiasi išlaikyti orlaivio kontrolę, kai jį per audrą „Darragh“ užgriuvo staigūs vėjo gūsiai, rašo mirror.co.uk.

Šeštadienį pietų Anglijoje vėjo gūsiai siekė iki 155 km/h, o judriausiame Jungtinės Karalystės Heathrow oro uoste tokios oro sąlygos privertė daugelį lėktuvų kelis kartus nutraukti tupdymo procedūrą ir „užeiti“ pakartotiniam tūpimui.

REKLAMA
REKLAMA

Kai kuriems keleiviams ši diena buvo labai sunki: vienas „British Airways“ lėktuvas tris kartus nesėkmingai bandė nusileisti, kol pilotai pakeitė sprendimą ir išskrido į Frankfurtą.

REKLAMA

Tačiau daugumai orlaivių galiausiai pavyko nutūpti. Paskutinėmis vieno „Malaysia Airlines“ orlaivio nusileidimo Londono Heathrow oro uoste akimirkomis matyti, kaip lėktuvo nosis smarkiai atsukta į šoną, pilotams stengiantis išlaikyti orlaivį tupdymo trajektorijoje, o ant žemės esantys aviacijos entuziastai girdėjo šūksnius: „Woah easy! O‘Reilly“, kai visi važiuoklės ratai palietė asfaltą.

Vaizdo įraše matyti, kaip abu galiniai ratai atsiremia į tūpimo juostą, o lėktuvo nosis pasisuka beveik 45 laipsnių kampu, paskui šiek tiek atšoka ir meistriškai išsitiesina.

REKLAMA
REKLAMA

Nors nusileidimas tokiu kampu atrodo keistas, ši technika vadinama „krabingu“ ir iš tiesų pilotas sugeba išlaikyti kontrolę leisdamasis didžiuliu „Airbus A350-900“. Tokia taktika naudojama, kai tupiama sudėtingoms šoninio vėjo sąlygoms, su kuriomis susidurta šeštadienį.

Priešingai nei įprasta, pilotai lėktuvo nosį nukreipia į vėją, o toliau skrenda išlaikydami skrydžio trajektoriją, leisdamiesi pusiau šonu kaip krabas. Tai leidžia lėktuvui neutralizuoti vėjo jėgą ir išsilaikyti vienoje tiesėje su kilimo-tūpimo taku.

Daugelis gyrė „Malaysia Airlines“ skrydžio pilotų įgūdžius, nes jie pasiekė „gana įspūdingą krabo kampą“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų