Dalyvio anketą rasite čia: https://www.tv3.lt/rykliai
Verslumą skatinantis šou
Nuo 2001 m., kai Japonijoje Nippon TV pradėjo transliuoti „Money Tigers“ (liet. „Pinigų tigrus“), šis formatas tapo pirmaujančiu pasaulyje adaptuotu verslo realybės šou (pagal skaičių teritorijų, kuriose buvo pradėtas transliuotas). O 2024 m. visuose žemynuose gaminimo formato versijų skaičius išaugo iki 50 teritorijų. „Shark Tank“/ „Dragons‘ Den“ formatą „The Sony Pictures Television“ (SPT) visame pasaulyje platina įvairiais pavadinimais: „Shark Tank“ (JAV, Meksikoje, Indijoje, Brazilijoje ir Vietname); „Lions’ Den“ (Vokietijoje, Danijoje, Kenijoje); ir originalus „Dragons’ Den“ (Jungtinėje Karalystėje).
Sužavėjęs visą pasaulį, vienas populiariausių televizinių formatų „Rykliai“ jau netrukus džiugins ir Lietuvos žiūrovus. Verslumą skatinantis šou teigiamas vertinamas ir kritikų – daugiau nei 10 metų gyvuojantis projektas jau yra susižėręs ir ne vieną „Emmy“ apdovanojimą.
„Savo šalyje didžiuojamės ne vienu išaugusiu vienaragiu, tapusiu pavyzdžiu ir įkvėpusiu kitus. Tačiau tie, kurie imasi kurti verslą, žino – tai reikalauja labai daug drąsos. Drąsos ne tik rizikuoti, bet ir atsisakyti samdomo darbo teikiamo saugumo. Todėl labai džiaugiamės galėdami Lietuvoje pristatyti verslumą skatinantį projektą „Rykliai“. Sėkmė būti pastebėtiems patyrusių ir sėkmingų verslininkų, gali nusišypsoti ir šio projekto dalyviams. O kartu – suteikti augantiems verslams ne tik taip reikalingų investicijų, bet ir palaikymą bei viešumą. Tikime, kad iš šio projekto startuolių išaugs aukštos pridėtinės vertės verslai, kurie ilgainiui sudarys vis svarbesnę Lietuvos ekonomikos dalį bei taps jos augimo varikliu“, – sako TV3 generalinė direktorė Laura Blaževičiūtė.
Kiekvienoje laidoje penki „rykliai“ – žinomiausi Lietuvos verslininkai ir investuotojai – rizikuos savo asmeniniais pinigais ir iškart turės apsispręsti, ar juos sudomino ir įtikino ką tik išgirsta verslo idėja.
Ar verta?
Ar verta surizikuoti ir į ją investuoti? Ar verta pirkti šio verslo dalį ir padėti augti potencialiems verslams bei už jų stovintiems talentams?
„Rykliai“ vos vienu rankos paspaudimu gali išpildyti šou dalyvių svajonę ir padėti jų verslams stiebtis kur kas greičiau, nei to jie pasiektų patys. O jeigu jūsų idėja investuotojams pasirodys iš tiesų labai vertinga, dėl jos jie netgi gali pradėti konkuruoti tarpusavyje. Ar įsivaizduojate, kaip garsiausi šalies verslininkai vieni su kitais varžosi dėl galimybės investuoti būtent į jūsų verslą?
Tačiau tai nereiškia, kad įtikinti „ryklius“ bus paprasta – pasiruoškite išgirsti ne tik pagyras, bet ir sužinoti savo produkto ar verslo modelio trūkumus bei klaidas. Saldus laimėjimas ar skaudus nusivylimas – rizika dalyvius lydės kiekviename žingsnyje.
Visi, svajojantys apie investicijas į savo verslo idėjas ar jau egzistuojančius verslus, įtikinti „ryklius“ savo genialumu turės ribotą laiką. Antro šanso čia nebus – kiekviena minutė prieš televizijos kameras ir patyrusius „ryklius“ yra lemiama. Žodžiai – neatšaukiami, derybos vyksta iš karto, o gyvenimus ir ateitį keičiantys sprendimai priimami nedelsiant.
Turite verslą ar idėją, kuriai reikia investicijų ir partnerių? Esate įsitikinę, kad jūsų idėja verta garsiausių šalies verslininkų dėmesio? Tai gali būti jūsų sėkmės istorijos pradžia.